Zou me puberdochter kunnen zijn. Moeten ze zelf de was doen ?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:00 schreef iBenny het volgende:
Sommige kleden zich echt 4x per dag om he?
Misschien hebben ze het Koud?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
Makkelijk
Sommige hebben 2 of 3 lagen
Die dikke??? Damn, geen wonder dat anorexia bestaat.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:02 schreef epicbeardman het volgende:
Die dikke verpest me caps jongens!!
No shitquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Ik zie wel wat op die foto, zegt joanna.. in de gauwigheid zag ik een gedicht op de rechterkant en op de linkerkant een foto met twee personen met een hartje...
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef Ceetje.. het volgende:
staat er op de tattoo niet zoiets als: het water kwam tot hier?![]()
flauw hè
Flauw? Een beetje.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef Ceetje.. het volgende:
staat er op de tattoo niet zoiets als: het water kwam tot hier?![]()
flauw hè
en dit komt weer omdat hij als klein kind opgesloten werd in een katholiek internaatquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:02 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ja. En hij organiseert gezellige bingo-avonden voor olympische sporters, gekleed als ridder.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:05 schreef iBenny het volgende:
Als je dingen wilt verbergen dmv een badjas, doe het dan wel goed
en bij het slaapwandelen was ie de sleutel vergeten en zo is ie dakloos geworden!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:05 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
en dit komt weer omdat hij als klein kind opgesloten werd in een katholiek internaat
Waaroor hij uiteindelijk belande in een bollywoodfilm!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
en bij het slaapwandelen was ie de sleutel vergeten en zo is ie dakloos geworden!
Ik heb geen ideequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
Waarom doet cynthia zo onhandig met die bh? Je ziet toch niets
het kan vreemd lopen in het leven.................quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waaroor hij uiteindelijk belande in een bollywoodfilm!
Waarin hij een fake relatie hadquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Waaroor hij uiteindelijk belande in een bollywoodfilm!
En zich liet piercen door Servio!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:07 schreef Robbiedd het volgende:
[..]
Waarin hij een fake relatie had
Het doodt de tijd.. anders zit ze ook maar wat te zitten!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:07 schreef Robbiedd het volgende:
Zij is een kwartier bezig om haar tepeltjes maar niet te laten zien, de tering ..
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:08 schreef Robbiedd het volgende:
Ik vind Aafke toch ook wel wat hebben.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:08 schreef Ceetje.. het volgende:
We zijn er dus helemaal uit met Guido!
Wat zijn de geheimen van de 14 anderen?
Ja... en dan te bedenken dat het 2011 en niet 1950quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:07 schreef Robbiedd het volgende:
Zij is een kwartier bezig om haar tepeltjes maar niet te laten zien, de tering ..
Guido's geheim is dat het lijkt dat hij verliefd is op Laura, maar dat dat niet zo is.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:08 schreef Ceetje.. het volgende:
We zijn er dus helemaal uit met Guido!
Wat zijn de geheimen van de 14 anderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |