Maar mocht er iets uitzendingswaardig gebeuren wordt het erg lastig met knippen en plakken door de muziek.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef Banjerkanjer het volgende:
De bewoners hebben blijkbaar behoefte aan muziek. Als de redactie nou eens wat leuke muziek dat huis inslingerd, dan stoppen ze met foute liedjes brullen, en krijgen we ook nog wat interactie tussen de bewoners? Iedereen blij, de bewoners met muziek, en wij hebben ook wat leuks om naar te kijken
Wat een onzin inderdaad.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
Hebben ze ondertussen meer drank gehad ofzo, was even wat anders doen en zijn nu wel heel uitbundig ineens ?
nog steeds die 4 flessen wijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
Hebben ze ondertussen meer drank gehad ofzo, was even wat anders doen en zijn nu wel heel uitbundig ineens ?
Neequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
Bartjuh!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:36 schreef dieenebart het volgende:
Zijn het nou allemaal homo's? En wat doen die vrouwen daar, eigenlijk?
Nope... gewoon gezelligheidquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:39 schreef Noelle06 het volgende:
Aha, dat is het dus. Een Net5-programmaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Bartjuh!!
Hehe, echt een Net5 programma! Heerlijk!
Ja, maar nu gebeurt er ook niets (muv karim en sofia). Met muziek, heb je meer kans op actie nu.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:39 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar mocht er iets uitzendingswaardig gebeuren wordt het erg lastig met knippen en plakken door de muziek.
Ik denk dat je de spijker op z'n kop slaat! Ik denk precies hetzelfde.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik herhaal mezelf nog wel een keer... Guido heeft dat geheim niet voor niks gekregen... de makers weten dat hij gay is... daarom is het zo moeilijk om het geheim te houden voor 'm en die relatie uberhaupt te beginnen...
LOL! Scherp!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:41 schreef Stranger het volgende:
Als je met z'n tweeen aan het praten bent over dat er altijd twee buiten de groep vallen en je kan die niet identificeren, moet je toch gaan nadenken over je positie.
Stuk kaas komt mijn neus uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:42 schreef Slakkenspoor het volgende:
Ruik eens aan mn hand Guido!
[ afbeelding ]
Ik blijf bij 'de balletjes van de koningin', 'het tietenlied' of 'Benny lava'quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:42 schreef Wilskracht het volgende:
Kom met die muziek
het nummer Sleepwalker lijkt me wel wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |