En dat betekent meteen dat ze je wil zien? Kerel, je houdt jezelf voor de gek. Welkudo's dat je het probeert hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee hoor, ze vertelde mij eerder nog dat ik een leuke stem heb etc.
Wellicht doelde ze meer op `komisch .quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef Socios het volgende:
[..]
Nee hoor, ze vertelde mij eerder nog dat ik een leuke stem heb etc.
Het is helemaal geen verslaving. Ik kan prima een week of langer zonder dat ik ook maar één trein spot, hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:41 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Natuurlijk wel. Iets met posthistorie.
vrouwen vertrouwenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef Socios het volgende:
[..]
Tsja, ik vertrouwde haar volkomen.
Jammer dat de vrouwtjes er niet in trappen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:41 schreef Schalks. het volgende:
Heldhaftig, hoe Socios hordes fokkers afweert met weerleggingen en afwijzingen
Voor een buitenstaander is dat moeilijk te herkennen. Ik zou je zo voor treinmaniak verklaren eerlijk gezegd. En met mij menig ander user.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:42 schreef Socios het volgende:
[..]
Het is helemaal geen verslaving. Ik kan prima een week of langer zonder dat ik ook maar één trein spot, hoor.
Vergelijk het met kijken naar voetbal of met kijken naar vrouwen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Voor een buitenstaander is dat moeilijk te herkennen. Ik zou je zo voor treinmaniak verklaren eerlijk gezegd. En met mij menig ander user.
Allemaal nergens op gebaseerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
Voor een buitenstaander is dat moeilijk te herkennen. Ik zou je zo voor treinmaniak verklaren eerlijk gezegd. En met mij menig ander user.
Voor mensen die een trein slechts zien als vervoersmiddel ben jij een treinmaniak.quote:
Vrouwen op FOK! zijn juist heel chill. Altijd over FOK! kunnen praten/ ongegeneerd kunnen FOK!ken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
Altijd kut, volgende keer beter man, alhoewel daten met fokkers mij sowieso niets lijkt, of het moet met Pussycatdeluxe en Yvonnne zijn
Klopt, ja. Eind van de maand weer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:43 schreef Stokstaart het volgende:
Trouwens Socios je komt toch ook naar Utrecht naar de ONZ-meet?
Wie is KKJ?quote:Begin je gewoon daat gewoon wat met KKJ.
Hoi, daten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:43 schreef Demon_Hunter het volgende:
Altijd kut, volgende keer beter man, alhoewel daten met fokkers mij sowieso niets lijkt, of het moet met Pussycatdeluxe en Yvonnne zijn
Die kent ze, hoor. En die vindt ze geen probleem.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:45 schreef HSG-BOMBER het volgende:
En natuurlijk wel, op jouw posthistorie.
KnetterKrankJorum naar een ONZ Radio meet gaan en haar niet kennen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, ja. Eind van de maand weer.
[..]
Wie is KKJ?
Dan heb je daar idd weinig te zoekenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
[..]
KnetterKrankJorum naar een ONZ Radio meet gaan en haar niet kennen.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:46 schreef heloef het volgende:
KnetterKrankJorum naar een ONZ Radio meet gaan en haar niet kennen.
Ohw, ik ken haar wel, maar de afkorting niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:47 schreef Stokstaart het volgende:
Dan heb je daar idd weinig te zoeken
Ik fix wel een wijf voor je. En als je echt te hopeloos bent gaan we einde van de nacht ff naar Tante Sjaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Klopt, ja. Eind van de maand weer.
[..]
Wie is KKJ?
Ik had het over mijn eigen visie, niet over de hare.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Die kent ze, hoor. En die vindt ze geen probleem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |