Zou voor sommige mensen toch wel goed zijn als ze aan het werk zouden gaanquote:
Wat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou voor sommige mensen toch wel goed zijn als ze aan het werk zouden gaan![]()
![]()
Yep.quote:
Sowieso. Werken is leuker dan ik dachtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou voor sommige mensen toch wel goed zijn als ze aan het werk zouden gaan![]()
![]()
Ik doel niet op jou CCquote:
En niet vanwege ziekte of andere problemen thuis zitten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doel niet op jou CC
Ik doel op mensen van 25+ die niet studeren en ook niet werken
Ik ben allergisch voor mensen die niet werken en ook niet studerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso. Werken is leuker dan ik dacht
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En niet vanwege ziekte of andere problemen thuis zitten.
Ik heb medelijden met je kinderenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor mensen die niet werken en ook niet studeren
ik dacht wtf maar ik werk welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor mensen die niet werken en ook niet studeren
Hehehehequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je kinderen
Ik doel dus op handophouders die lichamelijk niets mankerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik dacht wtf maar ik werk wel
Ben ik met je eens!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doel dus op handophouders die lichamelijk niets mankeren
ow okequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doel dus op handophouders die lichamelijk niets mankeren
Want dat ben jij niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow okemaar ik dacht dat je doelde op mensen die altijd veel op fok zijn
Welnee johquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow okemaar ik dacht dat je doelde op mensen die altijd veel op fok zijn
Als ze meteen weer gaat niet? Dan klopt het wat ze zei.quote:
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ze meteen weer gaat niet? Dan klopt het wat ze zei.
Huh?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, spijker in je voorhoofd. Dan doe je het niet meer
Filmquote:
wat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, spijker in je voorhoofd. Dan doe je het niet meer
Dit was wel 't eind van de film. Dus naam even in een spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
als je iets voelt liggen ben ik het, trustequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, film afgelopen, kano naar bed.
Trusten
Oh. Juist. Slaap lekker kano!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
Trusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Omdatappel?
Ehm... Moeilijk te beoordelen, heb nog niet heel veel foto's gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind JanPiraat niet lelijk.En dat is niet omdat ik dat moet zeggen.
Verder mag PlayingWithFire er ook wel zijn.
Wie vind jij?Omdat peer.
Welterusten Kanoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
Trusten
ik doelde op dat topic van Britquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ehm... Moeilijk te beoordelen, heb nog niet heel veel foto's gezien.
Ik vind JanPiraat niet lelijk.En dat is niet omdat ik dat moet zeggen.
Verder mag PlayingWithFire er ook wel zijn.
Wie vind jij?
Voor haar zou ik lesbisch worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik doelde op dat topic van Brit
ze vond mij niet knap genoegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Voor haar zou ik lesbisch worden.
Zei ze dat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze vond mij niet knap genoegde bitch
Onaardig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ze zei jij niet toen ik reageerde. Gezellig stu!
Waar danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zei al wat tegen je hoor
ik kan niet multiquoten mobiel dus ik zei ik bij een quote naar OAquote:
Ja, die lees ik natuurlijk nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan niet multiquoten mobiel dus ik zei ik bij een quote naar OA
Hey!quote:
Gezelligquote:
oke vreemdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey!
CC, ze viel ook uit het niets tegen me uit, ik had nog amper wat gezegd en helemaal niets negatiefs over haar. Triest figuur.
oeh spannendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gezellig![]()
We zijn naar de dierentuin in rotterdam geweest, vervolgens wat gaan eten in Utrecht en tot slot nog bij mij thuis film gekeken met leuke afsluiting![]()
Hij is net weg.
Hooiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey!
CC, ze viel ook uit het niets tegen me uit, ik had nog amper wat gezegd en helemaal niets negatiefs over haar. Triest figuur.
Er was een topic van een of ander meisje. Vrij aandachtshoererij, zat iedereen af te zeiken. Ook Klinker verrot te schelden, including haar overleden moeder.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Er was een topic van een of ander meisje. Vrij aandachtshoererij, zat iedereen af te zeiken. Ook Klinker verrot te schelden, including haar overleden moeder.
Gemeen kind dat het isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
britbrit vindt me lelijk en nu moet ik huilen
Ik vind je niet lelijk hoor!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
britbrit vindt me lelijk en nu moet ik huilen
tja vreemd allemaalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
kind is een troll met teveel frustraties
Ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
kind is een troll met teveel frustraties
Nu alquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Goedenavond het is 16 Februari 2011 00.00 precies. Bedankt voor het lezen
Ik moest wel lachen ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Die reacties op haar waren wel leuk
Ben ze aan het lezenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Die reacties op haar waren wel leuk
Logisch wel, als je ziet wat dat kind allemaal over haar moeder zegt enzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel lief dat ze allemaal voor klinker opkwamen
hoe weet brit over klinker dr moeder dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Logisch wel, als je ziet wat dat kind allemaal over haar moeder zegt enzo.
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Logisch wel, als je ziet wat dat kind allemaal over haar moeder zegt enzo.
Klinker zei, mijn moeder is dood. Britbrit zei, lekker voor je snol.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe weet brit over klinker dr moeder dan?
Wist ze niet. Ze schold haar moeder gewoon uit eerst, toen zei Klinker dat haar moeder overleden was en toen ging die Brit door met 'lekker voor je snol' ofzoiets.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe weet brit over klinker dr moeder dan?
what the hell, dat is niet normaal meer dat mensquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wist ze niet. Ze schold haar moeder gewoon uit eerst, toen zei Klinker dat haar moeder overleden was en toen ging die Brit door met 'lekker voor je snol' ofzoiets.
Niet echt aardig dus.
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
what the hell, dat is niet normaal meer dat mens
Ja, behoorlijk. Gelukkig kwam iedereen wel voor haar op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
naja het zal wel, sneu voor Klinker
ja dat was wel tofquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Gelukkig kwam iedereen wel voor haar op.
uhu iddquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinker is ook gewoon lief. Iedereen kent haar.
Huppeltje!!quote:
Koenquote:
Ja, en allemaal werk op mijn vrije dag blijven liggenquote:
blijkbaar hebben ze het voor je bewaardquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, en allemaal werk op mijn vrije dag blijven liggen
Jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:44 schreef tripack het volgende:
[..]
blijkbaar hebben ze het voor je bewaard
kut is dat dat heb ik ook vaak als ik eens een keer vroeg ga slapenquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ga ik een keer vroeg naar bed lig ik alsnog tot 1 uur wakker
Ja echt he. Ik ging echt niet vroeg naar bed omdat ik me zo topfit voeldequote:Op woensdag 16 februari 2011 07:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kut is dat dat heb ik ook vaak als ik eens een keer vroeg ga slapen
wat een sletten...quote:
jah idd, terwijl het toch al woensdag isquote:
woensdag,dinsdag... Zoek het verschilquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:58 schreef tripack het volgende:
[..]
jah idd, terwijl het toch al woensdag is
maandag voelt als een echte maandag, dinsdag voelt als maandag, woensdag voelt als woensdagquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
woensdag,dinsdag... Zoek het verschil
hmm okequote:Op woensdag 16 februari 2011 08:02 schreef tripack het volgende:
[..]
maandag voelt als een echte maandag, dinsdag voelt als maandag, woensdag voelt als woensdagen donderdag voelt al bijna als vrijdag
en vrijdag is al bijna weekend
GoupHUUUUUUG!!!quote:
omdat ze een beetje knorrig is vandaagquote:
wat ben je liefquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:24 schreef tripack het volgende:
[..]
omdat ze een beetje knorrig is vandaag
werksequote:Op woensdag 16 februari 2011 08:26 schreef madmuppet het volgende:
Kutje... Ik moet in de ochtend werken ... Gvd!!! Met een beetje mazzel ben ik er vanmiddag.... Nou
weer allemaal !!!
owquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
Goeiemoggel. Zometeen schoolWss nog 3 tussenuren ook!
Dat is een koe schatquote:
Van mij mag je. In die tussenuren zit ik toch thuis.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owmoet ik je komen vermaken?
dan kom ik naar je huisquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:30 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Van mij mag je. In die tussenuren zit ik toch thuis.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan kom ik naar je huisja tof man
ik ben ook wel eens liefquote:
Kan ik begrijpen. Ik ben engquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem vind ik het eng om bij je langs te gaan
Je bent bang dat je je eigen niet in kan houden en dat je Quincy zal bespringen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem vind ik het eng om bij je langs te gaan
Wilchkommen!quote:
ach verkrachten zal je me niet dus dat scheelt een hoopquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:34 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen. Ik ben eng
Waaromquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
aawh wat ben je schattig
True, true!quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ach verkrachten zal je me niet dus dat scheelt een hoop
nee daar ben ik niet bang voorquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent bang dat je je eigen niet in kan houden en dat je Quincy zal bespringen?
Je bent bang dat dat juist niet gebeurd?quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:37 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee daar ben ik niet bang voor
nee zeg, waar zie je me voor aan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:37 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je bent bang dat dat juist niet gebeurd?
Gezien je dirty mind?quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:39 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee zeg, waar zie je me voor aan?
lig je nog in je nest danquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:58 schreef Chocolate-chick het volgende:
Nog 2 minuten en ik moet mijn bed uit
Mijnes ook!quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:01 schreef tripack het volgende:
[..]
lig je nog in je nest dan
mijn wekker ging al om 5:25
mijne ook, intussen alweer 80 km gereden, in het datacenter geweest, uur gewerkt en nu bijna met training startenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:01 schreef tripack het volgende:
[..]
ja ik ga niet om 5,25 wakker worden als ik half 11 moet beginnenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:01 schreef tripack het volgende:
[..]
nee okeequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ik ga niet om 5,25 wakker worden als ik half 11 moet beginnen
uhu maandag hoef ik pas kwart over 11 te beginnen en dinsdag half 10quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:04 schreef tripack het volgende:
[..]
nee okeedan ben je wel erg vroeg op
herkenbaar gevoelquote:
stond je zo hoog dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:09 schreef tripack het volgende:
[..]
herkenbaar gevoel
hopelijk kan ik nog wel iets bereiken vandaag
en dan bedoel ik niet een hoog eindigen in het dagoverzicht
nee dat niet, stond er wel inquote:
succesquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:12 schreef Carooltje79 het volgende:goedemorgen
pfff een hoop mensen aanwezig vandaag
Hoop dat ik wel gwn lekker kan fok!en vandaag, anders moet ik nog doen of ik druk ben![]()
haha ik fok alleen tijdens werkquote:
haha boefjequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:14 schreef tripack het volgende:
[..]
haha ik fok alleen tijdens werk
rooltjequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:12 schreef Carooltje79 het volgende:
goedemorgen
Hoop dat ik wel gwn lekker kan fok!en vandaag, anders moet ik nog doen of ik druk ben![]()
dan doe je het nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
Pff ontbijten en brood maken is vermoeiend
ja maar dan krijg ik honger en ga ik ipv gezond eten naar chocola grijpen ofzoquote:
dan moet je er wat voor over hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:34 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar dan krijg ik honger en ga ik ipv gezond eten naar chocola grijpen ofzo
Ik bijna alleen tijdens het werk...quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:14 schreef tripack het volgende:
[..]
haha ik fok alleen tijdens werk
Ey tsjickquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:12 schreef Carooltje79 het volgende:goedemorgen
tja de kabouters doen het niet voor mequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:34 schreef NBT het volgende:
[..]
dan moet je er wat voor over hebben
wil je vriend ook?quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:42 schreef NBT het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb gister mijn trouwjurk gespot! Ik wil trouwennnnn!
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn vriendin moet hem vandaag voor de laatste keer passenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:42 schreef NBT het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh NBTquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:42 schreef NBT het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu alleen nog gevraagd wordenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:42 schreef NBT het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
trouwjurkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:42 schreef NBT het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:47 schreef NBT het volgende:
Ik moet nog gevraagd worden ja.....
[ afbeelding ]
Ben ik mooi of wattttt!!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:47 schreef NBT het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik mooi of wattttt!!
Cutequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:47 schreef NBT het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik mooi of wattttt!!
Trouwjurken zijn duuuuuurquote:
I feel you!!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:48 schreef tripack het volgende:
[..]
Cute
nu ben ik nog nieuwsgieriger naar de jurk van mijn meisje
ja vaak zijn de jurken duurder dan het pak, al hoewel je pak+alle accessoires ook snel oploopt.quote:
QFTquote:
gezellig al die verjaardagenquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:54 schreef Michhas het volgende:
vriendin van mijn beste vriend was zaterdag jarig, mijn huisgenoot was gister jarig, mijn zus is morgen jarig, mijn zwager is zaterdag jarig, mijn vriendin is volgende week dinsdag jarig en volgende week woensdag een andere goede vriend
Fuck ja... Ik moet vandaag nog bellen met piet zomers.... Afspraak maken ...quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:51 schreef tripack het volgende:
[..]
ja vaak zijn de jurken duurder dan het pak, al hoewel je pak+alle accessoires ook snel oploopt.
gelukkig zijn er ouders die dat betalen
piet zomers... daar werkte familie van mijn soon to be bruidjequote:Op woensdag 16 februari 2011 09:55 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Fuck ja... Ik moet vandaag nog bellen met piet zomers.... Afspraak maken ...
En mazzelpik... Ik mag alles zelf betalen...
15quote:Op woensdag 16 februari 2011 09:52 schreef tripack het volgende:
[..]
QFT
op hoeveel hebben jullie het begroot?
Dan ken jij Kor Ting ook wel zekerquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:56 schreef tripack het volgende:
[..]
piet zomers... daar werkte familie van mijn soon to be bruidje
ja wij ookquote:
Vink meer dan genoeg ....quote:
nope zit bij ons geen 1 in de buurtquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:59 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Dan ken jij Kor Ting ook wel zeker
Bummer.... Ik ga groepskorting vragenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:00 schreef tripack het volgende:
[..]
nope zit bij ons geen 1 in de buurt
familie vaan lief woont in gelderland
jah waarom nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:02 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Bummer.... Ik ga groepskorting vragenpa,broer,zwagers,schoonpa moeten allen een nieuw pak
wait whut?!?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:04 schreef Michhas het volgende:
Ik ben zelf een groot fan van geitenkaas. Vooral op een itialiaanse bol met wat olijven en bacon kan ik hier erg van genieten.
Maar geen haat, als jullie meer van rookkaas houden moet je dat zelf weten, I'm not the one to judge.
Precies.. En anders trek ik ze over de toonbank heenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:04 schreef tripack het volgende:
[..]
jah waarom nietis toch best een hoop uitgaves
Pardon?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:05 schreef tripack het volgende:
[..]
wait whut?!?
misschien vanavond tosti geitenkaas
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:08 schreef Michhas het volgende:
[..]
Pardon?
Albatrossen zijn ook gewoon dieren met gevoelens hoor. Je hoeft ze niet zo respectloos te behandelen man, dat is nergens voor nodig.
ik kan daar nog niet voor sparen helaaschquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:09 schreef NBT het volgende:
Ik ga inderdaad nog maar even een jaartje sparen..
Ga eerst maar voor andere dingen sparen ... Uitzet enz...quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan daar nog niet voor sparen helaasch
uitzet? Wat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:17 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ga eerst maar voor andere dingen sparen ... Uitzet enz...
of ga je gelijk trouwen en dan pas samenwonen?quote:
nou nee maar ik kan binnenkort rijlessen nemen en dat gaat ook flink wat kostenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:18 schreef tripack het volgende:
[..]
of ga je gelijk trouwen en dan pas samenwonen?
rijlessen kosten een hoop ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou nee maar ik kan binnenkort rijlessen nemen en dat gaat ook flink wat kosten
Ik geef ze wel gratis aan jequote:Op woensdag 16 februari 2011 10:20 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nou nee maar ik kan binnenkort rijlessen nemen en dat gaat ook flink wat kosten
ja en ik vrees dat ik het over moet doenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:29 schreef tripack het volgende:
[..]
rijlessen kosten een hoop ja.
zeker als je het nog es over moet doen
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:29 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
doe nou eens lief tegen mij
ja maar dan kan ik alleen omgaan met de versnellingspook en niet met het stuurquote:
Heb het ook in twee keer moeten doen hoor, theorie en praktijkquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:30 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja en ik vrees dat ik het over moet doen
Hahah!!quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja maar dan kan ik alleen omgaan met de versnellingspook en niet met het stuur
tja ik heb alleen theorie AM gehaald dus B is wel wat moeilijker dus dan moet ik wel lerenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:31 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Heb het ook in twee keer moeten doen hoor, theorie en praktijk
zo voel ik me wel een beetjequote:
jij wilt gewoon de kus des levens van Daisyquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:50 schreef Michhas het volgende:
[..]
Doe er wat aan
Reanimeer me Daisy, doe het
ze kan ook op zijn borst drukkenquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:53 schreef tripack het volgende:
[..]
jij wilt gewoon de kus des levens van Daisy
Kloptquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:53 schreef tripack het volgende:
[..]
jij wilt gewoon de kus des levens van Daisy
ligt er maar net aan wat het niet meer doetquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze kan ook op zijn borst drukken
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:54 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze kan ook op zijn borst drukken
ik weet het ook nietquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:56 schreef tripack het volgende:
[..]
ligt er maar net aan wat het niet meer doet![]()
hart kapot => op borst drukken
longen die nie echt werken => blazen
dat dacht ik iig, heb geen cursus ofzo gevolgd
quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:57 schreef Michhas het volgende:
Ze kan ook met haar borst tegen mij aandrukken
Ik snap ook niet waarom ik dat dacht ....quote:
het laatstequote:Op woensdag 16 februari 2011 10:58 schreef tripack het volgende:
[..]
ja maar als je het niet meer doet, voel je er weinig van
of ben je stiekem aan het faken?
zou hij dat ook in bed doenquote:
dan begin ik me af te vragen of je iets van me nodig hebtquote:Op woensdag 16 februari 2011 10:59 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waarom ik dat dacht ....
waarom mannen niet?? check jij altijd het condoom(indien aanwezig)quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
nee, dat doen vrouwen alleen
quote:
doe je oren maar dicht dit is grote mensen praatquote:
Uhuquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:00 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan begin ik me af te vragen of je iets van me nodig hebt
uhuquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:01 schreef tripack het volgende:
[..]
waarom mannen niet?? check jij altijd het condoom(indien aanwezig)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
hij wil dat je hem een handje (of ander lichaamsdeel) helptquote:
Ik zie dwars door je plannetjes heenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
je had ja? Moeten vragen en dan vroeg ik of nee?
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
uhu
das trouwens wel gemeen, vrouwen die faken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
denk je als man je best te doen, doe je het verkeerd en je weet niet dat je het verkeerd doet.
dus de volgende keer doe je hetzelfde. dus fakende vrouwen hebben alleen zichzelf ermee
Het leven is net ganzenborden. Je kunt steeds weer opnieuw beginnen, tenzij je in de put blijft zitten.
Je mag hier werken, je moet het niet.
Pencil & Paper really is the top WYSIWYG app!
myminicity
quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:03 schreef tripack het volgende:
[..]
hij wil dat je hem een handje (of ander lichaamsdeel) helpt
ik heb het maar 1x gedaanquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:04 schreef tripack het volgende:
[..]
das trouwens wel gemeen, vrouwen die faken.
denk je als man je best te doen, doe je het verkeerd en je weet niet dat je het verkeerd doet.
dus de volgende keer doe je hetzelfde. dus fakende vrouwen hebben alleen zichzelf ermee
Dat faken heb je toch gelijk door aan die nep kreun....quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:04 schreef tripack het volgende:
[..]
das trouwens wel gemeen, vrouwen die faken.
haha okequote:Op woensdag 16 februari 2011 11:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik heb het maar 1x gedaan
proberen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:07 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Dat faken heb je toch gelijk door aan die nep kreun....
jah okeequote:Op woensdag 16 februari 2011 11:07 schreef madmuppet het volgende:
[..]
Dat faken heb je toch gelijk door aan die nep kreun....
toen ik fakede had ie t niet eens doorquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:08 schreef tripack het volgende:
[..]
jah okeeer zijn ook vrouwen die gewoon luidruchtig zijn (godzijdank mijn meisje niet)
en op een bepaald moment kun je degene met wie je de liefde bedrijft "lezen" dus dan weet je ook wel of die wel of niet faked, tenzij ze altijd faked.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |