Zou voor sommige mensen toch wel goed zijn als ze aan het werk zouden gaanquote:
Wat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou voor sommige mensen toch wel goed zijn als ze aan het werk zouden gaan![]()
![]()
Yep.quote:
Sowieso. Werken is leuker dan ik dachtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou voor sommige mensen toch wel goed zijn als ze aan het werk zouden gaan![]()
![]()
Ik doel niet op jou CCquote:
En niet vanwege ziekte of andere problemen thuis zitten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doel niet op jou CC
Ik doel op mensen van 25+ die niet studeren en ook niet werken
Ik ben allergisch voor mensen die niet werken en ook niet studerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso. Werken is leuker dan ik dacht
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En niet vanwege ziekte of andere problemen thuis zitten.
Ik heb medelijden met je kinderenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor mensen die niet werken en ook niet studeren
ik dacht wtf maar ik werk welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor mensen die niet werken en ook niet studeren
Hehehehequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je kinderen
Ik doel dus op handophouders die lichamelijk niets mankerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik dacht wtf maar ik werk wel
Ben ik met je eens!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doel dus op handophouders die lichamelijk niets mankeren
ow okequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doel dus op handophouders die lichamelijk niets mankeren
Want dat ben jij niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow okemaar ik dacht dat je doelde op mensen die altijd veel op fok zijn
Welnee johquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow okemaar ik dacht dat je doelde op mensen die altijd veel op fok zijn
Als ze meteen weer gaat niet? Dan klopt het wat ze zei.quote:
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ze meteen weer gaat niet? Dan klopt het wat ze zei.
Huh?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, spijker in je voorhoofd. Dan doe je het niet meer
Filmquote:
wat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, spijker in je voorhoofd. Dan doe je het niet meer
Dit was wel 't eind van de film. Dus naam even in een spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
als je iets voelt liggen ben ik het, trustequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, film afgelopen, kano naar bed.
Trusten
Oh. Juist. Slaap lekker kano!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
Trusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Omdatappel?
Ehm... Moeilijk te beoordelen, heb nog niet heel veel foto's gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind JanPiraat niet lelijk.En dat is niet omdat ik dat moet zeggen.
Verder mag PlayingWithFire er ook wel zijn.
Wie vind jij?Omdat peer.
Welterusten Kanoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
Trusten
ik doelde op dat topic van Britquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ehm... Moeilijk te beoordelen, heb nog niet heel veel foto's gezien.
Ik vind JanPiraat niet lelijk.En dat is niet omdat ik dat moet zeggen.
Verder mag PlayingWithFire er ook wel zijn.
Wie vind jij?
Voor haar zou ik lesbisch worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik doelde op dat topic van Brit
ze vond mij niet knap genoegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Voor haar zou ik lesbisch worden.
Zei ze dat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze vond mij niet knap genoegde bitch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |