Zou voor sommige mensen toch wel goed zijn als ze aan het werk zouden gaanquote:
Wat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou voor sommige mensen toch wel goed zijn als ze aan het werk zouden gaan![]()
![]()
Yep.quote:
Sowieso. Werken is leuker dan ik dachtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:58 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou voor sommige mensen toch wel goed zijn als ze aan het werk zouden gaan![]()
![]()
Ik doel niet op jou CCquote:
En niet vanwege ziekte of andere problemen thuis zitten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doel niet op jou CC
Ik doel op mensen van 25+ die niet studeren en ook niet werken
Ik ben allergisch voor mensen die niet werken en ook niet studerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:59 schreef kanovinnie het volgende:
Sowieso. Werken is leuker dan ik dacht
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En niet vanwege ziekte of andere problemen thuis zitten.
Ik heb medelijden met je kinderenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor mensen die niet werken en ook niet studeren
ik dacht wtf maar ik werk welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik ben allergisch voor mensen die niet werken en ook niet studeren
Hehehehequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik heb medelijden met je kinderen
Ik doel dus op handophouders die lichamelijk niets mankerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik dacht wtf maar ik werk wel
Ben ik met je eens!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doel dus op handophouders die lichamelijk niets mankeren
ow okequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:03 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik doel dus op handophouders die lichamelijk niets mankeren
Want dat ben jij niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow okemaar ik dacht dat je doelde op mensen die altijd veel op fok zijn
Welnee johquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ow okemaar ik dacht dat je doelde op mensen die altijd veel op fok zijn
Als ze meteen weer gaat niet? Dan klopt het wat ze zei.quote:
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Als ze meteen weer gaat niet? Dan klopt het wat ze zei.
Huh?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, spijker in je voorhoofd. Dan doe je het niet meer
Filmquote:
wat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:22 schreef kanovinnie het volgende:
Zo, spijker in je voorhoofd. Dan doe je het niet meer
Dit was wel 't eind van de film. Dus naam even in een spoilerquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
als je iets voelt liggen ben ik het, trustequote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
Oja, film afgelopen, kano naar bed.
Trusten
Oh. Juist. Slaap lekker kano!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
Trusten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:27 schreef Chocolate-chick het volgende:
Omdatappel?
Ehm... Moeilijk te beoordelen, heb nog niet heel veel foto's gezien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind JanPiraat niet lelijk.En dat is niet omdat ik dat moet zeggen.
Verder mag PlayingWithFire er ook wel zijn.
Wie vind jij?Omdat peer.
Welterusten Kanoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:25 schreef kanovinnie het volgende:
Trusten
ik doelde op dat topic van Britquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ehm... Moeilijk te beoordelen, heb nog niet heel veel foto's gezien.
Ik vind JanPiraat niet lelijk.En dat is niet omdat ik dat moet zeggen.
Verder mag PlayingWithFire er ook wel zijn.
Wie vind jij?
Voor haar zou ik lesbisch worden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik doelde op dat topic van Brit
ze vond mij niet knap genoegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:34 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Voor haar zou ik lesbisch worden.
Zei ze dat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:35 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ze vond mij niet knap genoegde bitch
Onaardig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:40 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ja ze zei jij niet toen ik reageerde. Gezellig stu!
Waar danquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:43 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik zei al wat tegen je hoor
ik kan niet multiquoten mobiel dus ik zei ik bij een quote naar OAquote:
Ja, die lees ik natuurlijk nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:45 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
ik kan niet multiquoten mobiel dus ik zei ik bij een quote naar OA
Hey!quote:
Gezelligquote:
oke vreemdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey!
CC, ze viel ook uit het niets tegen me uit, ik had nog amper wat gezegd en helemaal niets negatiefs over haar. Triest figuur.
oeh spannendquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:50 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Gezellig![]()
We zijn naar de dierentuin in rotterdam geweest, vervolgens wat gaan eten in Utrecht en tot slot nog bij mij thuis film gekeken met leuke afsluiting![]()
Hij is net weg.
Hooiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:50 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Hey!
CC, ze viel ook uit het niets tegen me uit, ik had nog amper wat gezegd en helemaal niets negatiefs over haar. Triest figuur.
Er was een topic van een of ander meisje. Vrij aandachtshoererij, zat iedereen af te zeiken. Ook Klinker verrot te schelden, including haar overleden moeder.quote:
Wat?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:53 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Er was een topic van een of ander meisje. Vrij aandachtshoererij, zat iedereen af te zeiken. Ook Klinker verrot te schelden, including haar overleden moeder.
Gemeen kind dat het isquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
britbrit vindt me lelijk en nu moet ik huilen
Ik vind je niet lelijk hoor!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:53 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
britbrit vindt me lelijk en nu moet ik huilen
tja vreemd allemaalquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
kind is een troll met teveel frustraties
Ja.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
kind is een troll met teveel frustraties
Nu alquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
Goedenavond het is 16 Februari 2011 00.00 precies. Bedankt voor het lezen
Ik moest wel lachen ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Die reacties op haar waren wel leuk
Ben ze aan het lezenquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
Die reacties op haar waren wel leuk
Logisch wel, als je ziet wat dat kind allemaal over haar moeder zegt enzo.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
wel lief dat ze allemaal voor klinker opkwamen
hoe weet brit over klinker dr moeder dan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Logisch wel, als je ziet wat dat kind allemaal over haar moeder zegt enzo.
Inderdaad ja.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Logisch wel, als je ziet wat dat kind allemaal over haar moeder zegt enzo.
Klinker zei, mijn moeder is dood. Britbrit zei, lekker voor je snol.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe weet brit over klinker dr moeder dan?
Wist ze niet. Ze schold haar moeder gewoon uit eerst, toen zei Klinker dat haar moeder overleden was en toen ging die Brit door met 'lekker voor je snol' ofzoiets.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:04 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
hoe weet brit over klinker dr moeder dan?
what the hell, dat is niet normaal meer dat mensquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:05 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Wist ze niet. Ze schold haar moeder gewoon uit eerst, toen zei Klinker dat haar moeder overleden was en toen ging die Brit door met 'lekker voor je snol' ofzoiets.
Niet echt aardig dus.
Nee, niet echt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:06 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
what the hell, dat is niet normaal meer dat mens
Ja, behoorlijk. Gelukkig kwam iedereen wel voor haar op.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:12 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
naja het zal wel, sneu voor Klinker
ja dat was wel tofquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:13 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ja, behoorlijk. Gelukkig kwam iedereen wel voor haar op.
uhu iddquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:16 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Klinker is ook gewoon lief. Iedereen kent haar.
Huppeltje!!quote:
Koenquote:
Ja, en allemaal werk op mijn vrije dag blijven liggenquote:
blijkbaar hebben ze het voor je bewaardquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:39 schreef NBT het volgende:
[..]
Ja, en allemaal werk op mijn vrije dag blijven liggen
Jaquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:44 schreef tripack het volgende:
[..]
blijkbaar hebben ze het voor je bewaard
kut is dat dat heb ik ook vaak als ik eens een keer vroeg ga slapenquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:54 schreef Huppelmuts het volgende:
Ga ik een keer vroeg naar bed lig ik alsnog tot 1 uur wakker
Ja echt he. Ik ging echt niet vroeg naar bed omdat ik me zo topfit voeldequote:Op woensdag 16 februari 2011 07:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
kut is dat dat heb ik ook vaak als ik eens een keer vroeg ga slapen
wat een sletten...quote:
jah idd, terwijl het toch al woensdag isquote:
woensdag,dinsdag... Zoek het verschilquote:Op woensdag 16 februari 2011 07:58 schreef tripack het volgende:
[..]
jah idd, terwijl het toch al woensdag is
maandag voelt als een echte maandag, dinsdag voelt als maandag, woensdag voelt als woensdagquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:01 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
woensdag,dinsdag... Zoek het verschil
hmm okequote:Op woensdag 16 februari 2011 08:02 schreef tripack het volgende:
[..]
maandag voelt als een echte maandag, dinsdag voelt als maandag, woensdag voelt als woensdagen donderdag voelt al bijna als vrijdag
en vrijdag is al bijna weekend
GoupHUUUUUUG!!!quote:
omdat ze een beetje knorrig is vandaagquote:
wat ben je liefquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:24 schreef tripack het volgende:
[..]
omdat ze een beetje knorrig is vandaag
werksequote:Op woensdag 16 februari 2011 08:26 schreef madmuppet het volgende:
Kutje... Ik moet in de ochtend werken ... Gvd!!! Met een beetje mazzel ben ik er vanmiddag.... Nou
weer allemaal !!!
owquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:27 schreef QuincydeKoster het volgende:
Goeiemoggel. Zometeen schoolWss nog 3 tussenuren ook!
Dat is een koe schatquote:
Van mij mag je. In die tussenuren zit ik toch thuis.quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:28 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
owmoet ik je komen vermaken?
dan kom ik naar je huisquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:30 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Van mij mag je. In die tussenuren zit ik toch thuis.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:31 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
dan kom ik naar je huisja tof man
ik ben ook wel eens liefquote:
Kan ik begrijpen. Ik ben engquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem vind ik het eng om bij je langs te gaan
Je bent bang dat je je eigen niet in kan houden en dat je Quincy zal bespringen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 08:33 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
stiekem vind ik het eng om bij je langs te gaan
Wilchkommen!quote:
ach verkrachten zal je me niet dus dat scheelt een hoopquote:Op woensdag 16 februari 2011 08:34 schreef QuincydeKoster het volgende:
[..]
Kan ik begrijpen. Ik ben eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |