nee dat niet.. alleen die tepelsquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bent Evangelisch, dus geen borsten voor jou
Die vallen nog best mee, niet zo donker. Passen wel bij de grootte, maar ze zijn dus te groot.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee dat niet.. alleen die tepels
Mag dat wel voor eht huwelijk jongen?quote:
hooguit een lange rok meer nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bent Evangelisch, dus geen borsten voor jou
Is een cover, Jaap heeft het origineel gezongenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef naatje_1 het volgende:
iedereen maar denken dat dit een cover is...
ik kijk geen poepsterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef Goudvis_ het volgende:
wat vind ik dit een kutnummer, omdat Glee en omdat popstars ofzo
i dis agreequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Die vallen nog best mee, niet zo donker. Passen wel bij de grootte, maar ze zijn dus te groot.
AC Milan moet zich diep schamen voor die overtredingen en provocaties en gejankquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef Monopoly het volgende:
Gadverdamme, wat is die Gatuzzo een nare voetballer
Te licht is nooit erg. Te groot, te lang, te donker of te veel pukkels er op is bah.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
i dis agree![]()
de tepels zijn net te licht naar mijn mening
kijk je wel gleequote:
Idd, walgelijke actie. Levenslang schorsen die vieze klootzakquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:53 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
AC Milan moet zich diep schamen voor die overtredingen en provocaties en gejank
wat een anti voetbal
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:52 schreef Goudvis_ het volgende:
wat vind ik dit een kutnummer, omdat Glee en omdat popstars ofzo
QFTquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Te licht is nooit erg. Te groot, te lang, te donker of te veel pukkels er op is bah.
kan niet luisteren omdat schoolquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
Ik ga naar bed dudes en dudettes
Tot in de ochtendgloren
Morgen van 1 tot 2 weer mijn uurtje, luisteren dus!![]()
![]()
One luv
met of zonder te grote tepels
te groot is het niet snel... idd te donker en pukkels erop is bha...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Te licht is nooit erg. Te groot, te lang, te donker of te veel pukkels er op is bah.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
Tot in de ochtendgloren
![]()
One luv
Geen schoteltjes neequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
te groot is het niet snel... idd te donker en pukkels erop is bha...
Maar van die giga grote tepels is ook bha
vind ik op zich wel een vermakelijke serie maar ik kijk ook echt alles. noem maar iets opquote:
WK met USAquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:53 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Idd, walgelijke actie. Levenslang schorsen die vieze klootzak
Dit. Trusten toonquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
Tot in de ochtendgloren
![]()
One luv
Jailhouse Cock 2?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:55 schreef dragems het volgende:
[..]
vind ik op zich wel een vermakelijke serie maar ik kijk ook echt alles. noem maar iets op
Shindlers Fistquote:
Ass attack 3quote:
Ja, er is ook een deel 1.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:57 schreef dragems het volgende:
SERIES !!!!!!!!!111!!!!!!1!%^&*()(*&^%$#
TV SERIESquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |