True, maar zovty is een goede vervanging, een jolande sapvervanging en niet een cohenvervangingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:02 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
SwJ was een held
Mis hem nog elke dag
Dat wordt tijdens deze uitzending bekend.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:05 schreef Darkestrah het volgende:
Ben vandaag al een tijdje aan het luisteren, vette kak. Dat geld was inmiddels binnen, toch?
We maken tijdens deze show bekend of het is geluktquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:05 schreef Darkestrah het volgende:
Ben vandaag al een tijdje aan het luisteren, vette kak. Dat geld was inmiddels binnen, toch?
Hoiquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:05 schreef Darkestrah het volgende:
Gave pic, nu nog animated laten ronddraaien?quote:
Opflikkerenquote:
ieuwquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef Viro het volgende:
hij heeft alle zaad uit zijn baard gehaald en in zijn neus gesmeerd
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:05 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We maken tijdens deze show bekend of het is gelukt
leuk dat ik dat ook weetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:05 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Dat wordt tijdens deze uitzending bekend.
Aangezien z'n baard er binnenkort afgaatquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef Viro het volgende:
hij heeft alle zaad uit zijn baard gehaald en in zijn neus gesmeerd
Zovty en ik hebben geen goed verledenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:05 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
True, maar zovty is een goede vervanging, een jolande sapvervanging en niet een cohenvervanging
HOIquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum focust zich ook weer volledig op het topic
ik ben ook weer helemaal focust!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
* Knetterkrankjorum focust zich ook weer volledig op het topic
Dit valt nog mee zelfsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Hoi pipeloi!
Het gaat snel hier
gewoon doneren.. voor het geval buma komt zeurenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef Darkestrah het volgende:
Ik zag volgens mij al een berichtje op de FP staan, maar vooruit. Ik heb nog een tegoed op mn paypal staan waar ik in principe al tijden niks meer mee doe.
Mocht het 10 euro schelen voordat die baard eraf ligt, PM me even.
kijk jij bent goed op de hoogtequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:06 schreef sharr het volgende:
[..]
Aangezien z'n baard er binnenkort afgaat
krijg wel meerquote:
Autorijden? In de zin van lessen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
* LovelyLady gaat douchen en haar bedje opzoeken
morgen weer autorijden
doei skatties
trustequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
morgen weer autorijden
doei skatties
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:07 schreef LovelyLady het volgende:
morgen weer autorijden
doei skatties
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:08 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Autorijden? In de zin van lessen?
toon.. geile sperzieboon van mequote:
het is ook een andere site... Daarnaast kunnen requests alleen tijdens draakjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:08 schreef Darkestrah het volgende:
En de requests doen het ook niet meer vanaf de site. (Mocht de DJ meelezen, wat ik verwacht: LCD Soundsystem - Daft Punk Is Playing At My House alstublieft!)
Dragems is vast wel zo lief om die te draaienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:08 schreef Darkestrah het volgende:
En de requests doen het ook niet meer vanaf de site. (Mocht de DJ meelezen, wat ik verwacht: LCD Soundsystem - Daft Punk Is Playing At My House alstublieft!)
M'n ma heeft 'm op d'r 46e gehaaldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ha, oke
Beter laat dan nooit he
Dat had zo zijn redenenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ha, oke
Beter laat dan nooit he
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
toon.. geile sperzieboon van me
Mijn moeder had hem gewoon op 18 ofzo, maar ze rijdt sinds ze getrouwd is met m'n vader geen auto meer volgens mijquote:
Kan gebeurenquote:
volgens mij hebben we het nu wel intussenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:10 schreef EggsTC het volgende:
Gast, die baard gaat er zeker af, want ik doneer de rest als ze nog niet geoneg hebben.
niet de rest.. gewoon doneren jij.. geld kan gebruikt worden voor andere doeleindenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:10 schreef EggsTC het volgende:
Gast, die baard gaat er zeker af, want ik doneer de rest als ze nog niet geoneg hebben.
5 euro heb ik nu gedoneerd, de rest krijg je als het het verschil 'wel baard/geen baard' maakt.quote:Uw donatie is nu voltooid.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:11 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
5 euro heb ik nu gedoneerd, de rest krijg je als het het verschil 'wel baard/geen baard' maakt.
Zodra ideal erin komt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:10 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
niet de rest.. gewoon doneren jij.. geld kan gebruikt worden voor andere doeleinden
Zal die ook een baard hebben?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
dreig naatje niet.. anders bel ik jouw moeder
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
We laten nu expres 10 euro nog weg van de eindstand, zodat er nog meer geld binnenkomt
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
of scheren we je baard erafquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Klassieker.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:11 schreef naatje_1 het volgende:
We laten nu expres 10 euro nog weg van de eindstand, zodat er nog meer geld binnenkomt
wel een snor dacht ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:11 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Zal die ook een baard hebben?
Vrouwen met snorrenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Vrouwen met snorrenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
bha
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:13 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
gadverdamme nu kappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |