Kunnen ze nog eens wat van leren! Liever knecht van een winnaar, dan de prestaties die ze tot nu toe hebben geleverd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Troost je dan met de gedachte dat Boom, Langeveld, Gesink en de andere Nederlanders dan niet meer dan een simpele knecht voor Gilbert zouden zijn in de heuvelklassiekers.
Wel, Rabo wilde alleen niet ingaan op de eis van Gilbert om een of andere wielrenvriend van hem ook meteen als knecht de contracteren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat kun je dan toch bij elke renner denken? Rabo heeft ooit interesse getoond voor Gilbert, maar ik denk niet dat ze ooit zelfs maar in de buurt van een deal zijn gekomen.
Alsof Gilbert op de leeftijd van een Boom of Gesink al zijn grote doorbraak kende. Volgens mij had Gilbert toen net zo'n vrije rol als een Gesink nu zou verdienen. Boom moet eerst maar bewijzen dat lange koersen echt aan kan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kunnen ze nog eens wat van leren! Liever knecht van een winnaar, dan de prestaties die ze tot nu toe hebben geleverd.
quote:
Klopt, gisteren kwam ie op 13 minuten binnen ofzo.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef Agüero het volgende:
[..]
Gisteren had hij toch minuten verloren?
Ah, dat had ik even gemist.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:37 schreef Agüero het volgende:
[..]
Gisteren had hij toch minuten verloren?
Maar Bennati rijdt nu al wel beter dan het hele vorige jaar bij elkaar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:45 schreef Chielus het volgende:
Zo, hij laat even zien dat hij er echt wel bij hoort. Benatti heeft nu trouwens wel al vaak net niet gewonnen...
Op zich was Bennati vorig jaar rond deze tijd ook wel goed, won toen een rit in Oman en de Tirreno, en een vijfde plek in MSR, maar daarna zakte hij inderdaad naar een heel bedenkelijk niveau weg.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar Bennati rijdt nu al wel beter dan het hele vorige jaar bij elkaar.
Bennati won hier vorig jaar nog een rit en ook een etappe in de Tirreno, zo slecht was het niet, ook bv. 5e in MSR wat zijn beste uitslag ooit in die koers is volgens mij.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:46 schreef TheArt het volgende:
[..]
Maar Bennati rijdt nu al wel beter dan het hele vorige jaar bij elkaar.
Bennati is vaak goed in vorm in het begin van het seizoen. In 2009 zelfde verhaal. Na Feb geen overwinning meer gehaald.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:50 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Op zich was Bennati vorig jaar rond deze tijd ook wel goed, won toen een rit in Oman en de Tirreno, en een vijfde plek in MSR, maar daarna zakte hij inderdaad naar een heel bedenkelijk niveau weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |