Groene trui in de Tour bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef Felagund het volgende:
Mooie zege van Bos. Hopelijk kan hij dit jaar doorgroeien en wat grotere wedstrijden gaan winnen.
Nog anderhalve week tot de Omloop.
Dat is dan weer wat te optimistisch.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Groene trui in de Tour bijvoorbeeld.
Kloptquote:Op dinsdag 15 februari 2011 23:00 schreef Felagund het volgende:
[..]
Dat is dan weer wat te optimistisch.
Phinney spreekt er toch ook van:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Vervolg op Wielrennen #81 Nieuwe Ronde(s) Nieuwe kansen.
En verder dus:
http://nos.nl/video/219217-bos-sprint-cavendish-zoek-in-oman.html
Ik zie niemand in de weg staan (wat Cavendish na de finish beweerde - nou ja, er staan wel wat van die handdoeken, maar die staan niet echt in de weg), maar Cavendish zat gewoon langs de verkeerde kant en maakt veel te veel meters.
quote:Well, opening up @ 500m 2 go w\Kristoff n Murphy on my wheel...the sprint would've gone great! Except 4 the fans in the middle of the road.
Als je het filmpje kijkt zie je wel dat ze overdrijven.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:02 schreef wimderon het volgende:
[..]
Phinney spreekt er toch ook van:
[..]
Ja, ze stonden er niet erg handig, maar hinderlijk was 't zeker ook niet.quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:03 schreef Sheepcidus het volgende:
Als je het filmpje kijkt zie je wel dat ze overdrijven.
Nee, klopt. Een zeer sterke sprint van Bos. Maar benieuwd hoe het de rest van de week lukt om Bos af te zetten, want de meeste keren is dit natuurlijk gedoemd om te mislukken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:56 schreef Marcoss het volgende:
Bos moest zelf ook van ver komen, zo te zien (of volg ik de verkeerde Raborenner in de sprint?)
Mogelijk de Tourquote:Op woensdag 16 februari 2011 09:06 schreef Marcoss het volgende:
Programma Contador: Ronde van de Algarve (16-20 februari), Vuelta a Murcia (4-6 maart), Volta a Catalunya (21-27 maart), Ronde van Castilla en León (13-17 april), daarna waarschijnlijk de Waalse klassiekers, zeker de Giro en mogelijk de Tour.
Waarschijnlijk is hij zelf er ook niet zeker van of hij nog geschorst wordt en wil hij nu meepakken wat hij kan meepakken.quote:
Gesink wellicht naast de Tour ook nog de Vuelta. Die hem wel ligt vanwege de vele klimkilometers. Daarnaast staat de Dauphine in plaats van de ronde van Zwitserland in de planning. Op zich geen gek plan, hij zeg dat Zwitserland te lastig is als voorbereidingswedstrijd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:44 schreef Marcoss het volgende:
Rodriguez gaat trouwens Giro en Vuelta rijden, geen Tour.
Hangt ook af van jaar tot jaar in zwitserland, het jaar daarvoor konspartacus er nog winnen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gesink wellicht naast de Tour ook nog de Vuelta. Die hem wel ligt vanwege de vele klimkilometers. Daarnaast staat de Dauphine in plaats van de ronde van Zwitserland in de planning. Op zich geen gek plan, hij zeg dat Zwitserland te lastig is als voorbereidingswedstrijd.
McQuaid zei een maand geleden dat uitspraak CAS dan waarschijnlijk nog niet bekend zou zijn. Maar toen ging hij er nog van uit dat Spaanse bond Contador zou schorsen.quote:
Alleen als hij een goede klassering wil rijden lijkt me.quote:Op woensdag 16 februari 2011 10:50 schreef Felagund het volgende:
[..]
Gesink wellicht naast de Tour ook nog de Vuelta. Die hem wel ligt vanwege de vele klimkilometers. Daarnaast staat de Dauphine in plaats van de ronde van Zwitserland in de planning. Op zich geen gek plan, hij zeg dat Zwitserland te lastig is als voorbereidingswedstrijd.
Ja, dat klopt. Maar vorig jaar was hij in Zwitserland al goed in vorm, misschien zelfs wel iets te vroeg. Dus wellicht wil hij dit voorkomen?quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:17 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
Alleen als hij een goede klassering wil rijden lijkt me.
Ik hoop het, ik heb eigenlijk geen zin in een Contador in de tour, als hij een maand erna wordt geschorst.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:10 schreef SuikerVuist het volgende:
[..]
McQuaid zei een maand geleden dat uitspraak CAS dan waarschijnlijk nog niet bekend zou zijn. Maar toen ging hij er nog van uit dat Spaanse bond Contador zou schorsen.
Vraag me af of ze bij CAS nu meer haast zullen maken. Zo nee, dan kan Contador idd de Tour rijden.
Evans was ook al eens te vroeg in vorm in de Dauphiné. Ik denk dat het eerder aan de renner ligt dan aan de zwaarte van de wedstrijd in kwestie.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:18 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat klopt. Maar vorig jaar was hij in Zwitserland al goed in vorm, misschien zelfs wel iets te vroeg. Dus wellicht wil hij dit voorkomen?
Ah, nu kan het ineens wel voor de Tour start:quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:20 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik hoop het, ik heb eigenlijk geen zin in een Contador in de tour, als hij een maand erna wordt geschorst.
Het grootste Anti-Armstrongboard in de wielerwereld heeft er een thread voor in de dopingsectie :quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:52 schreef Chielus het volgende:
En Armstrong stopt er maar direct mee. Geen Tour of Californie meer.
Ik zou voor de sprints graag ook nog Degenkolb, Howard, Ravard en Henderson willen toevoegen. Die zijn misschien wel meer op hun plaats dan Bozic en Ciolek.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:11 schreef Chielus het volgende:
Ronde van de Algarve begonnen:
5 etappes. Veel 3de catg. bergjes. 1x finisch bergop, laatste etappe tijdrit 17 km.
Aardig deelnemers veld met Contador, Kreuzinger, LL Sanchez, Gilbert, Hesjedal & Velits en Farrar, Bozic, Greipel & Ciolek voor de sprints.
Toch opvallend dat Pharmstrong er nu helemaal mee stopt. Ook in eigen land.quote:Op woensdag 16 februari 2011 13:08 schreef Ericr het volgende:
[..]
Het grootste Anti-Armstrongboard in de wielerwereld heeft er een thread voor in de dopingsectie :
http://forum.cyclingnews.com/showthread.php?t=12427
Gilbert kan altijd heel langzaam pieken, dus al ver voor zijn uiteindelijke piek al redelijk goed in vorm zijn.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:50 schreef Beregd het volgende:
nu al een eerste zege!
die gaat dus gewoon veel vroeger peieken dan LBL
Troost je dan met de gedachte dat Boom, Langeveld, Gesink en de andere Nederlanders dan niet meer dan een simpele knecht voor Gilbert zouden zijn in de heuvelklassiekers.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd naar Gilbert dit jaar. Aan de ene kant vind ik hem een zeer mooie renner, aan de andere kan ik wanneer hij wint nooit de gedachte onderdrukken dat 'ie ook bij Rabobank had kunnen rijden.
Dat kun je dan toch bij elke renner denken? Rabo heeft ooit interesse getoond voor Gilbert, maar ik denk niet dat ze ooit zelfs maar in de buurt van een deal zijn gekomen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:51 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ben benieuwd naar Gilbert dit jaar. Aan de ene kant vind ik hem een zeer mooie renner, aan de andere kan ik wanneer hij wint nooit de gedachte onderdrukken dat 'ie ook bij Rabobank had kunnen rijden.
Kunnen ze nog eens wat van leren! Liever knecht van een winnaar, dan de prestaties die ze tot nu toe hebben geleverd.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Troost je dan met de gedachte dat Boom, Langeveld, Gesink en de andere Nederlanders dan niet meer dan een simpele knecht voor Gilbert zouden zijn in de heuvelklassiekers.
Wel, Rabo wilde alleen niet ingaan op de eis van Gilbert om een of andere wielrenvriend van hem ook meteen als knecht de contracteren.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:08 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Dat kun je dan toch bij elke renner denken? Rabo heeft ooit interesse getoond voor Gilbert, maar ik denk niet dat ze ooit zelfs maar in de buurt van een deal zijn gekomen.
Alsof Gilbert op de leeftijd van een Boom of Gesink al zijn grote doorbraak kende. Volgens mij had Gilbert toen net zo'n vrije rol als een Gesink nu zou verdienen. Boom moet eerst maar bewijzen dat lange koersen echt aan kan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Kunnen ze nog eens wat van leren! Liever knecht van een winnaar, dan de prestaties die ze tot nu toe hebben geleverd.
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |