quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:57 schreef fespo het volgende:
gewoon een schutting fetish.
[ afbeelding ]
kwam nu wat rustiger over... volgens mij zat ie in eerste filmpje onder de pillenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:58 schreef matthijst het volgende:
Oh shit....
Benieuwd wat zoontje gaat zeggen
Leylandi... gegarandeerd succes.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 22:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Ik zou er een conifeer van 273 meter neerplempen geloof ik.
Ach beetje rellen tegen het gezag.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:00 schreef matthijst het volgende:
Ik krijg het idee dat dat zoontje zich er nog het meest druk om maakte....
Die zal nog wel snel wat fotootjes op, om en in de schutting gemaakt hebben.
Geen probleem, onze Dave regelt 't wel hoor.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 23:04 schreef Coos het volgende:
Wel jammer voor die mensen. Moeten ze het binnen zeven weken doen en mr. Visser weet toch hoe koud het toen was.
Daarvoor ben jij nou nog een studentje en is Mr. Visser een door de wol geverfde rechter die ook kennis neemt van de uitspraken van de Hoge Raad bij z'n besluit.quote:
Ik heb 'm even voor je verbeterdquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarvoor ben jij nou nog een studentje en is Mr. Visser een door de wol geverfde rechter die ook kennis neemt van de uitspraken van de Hoge Raad Raad van State bij z'n besluit.
Ik snap ook niet dat ze dit civiel aanvechten. Ze zouden het bij een bestuursrechter moeten aanvechtenquote:Op woensdag 23 februari 2011 00:46 schreef golfer het volgende:
[..]
Daarvoor ben jij nou nog een studentje en is Mr. Visser een door de wol geverfde rechter die ook kennis neemt van de uitspraken van de Hoge Raad bij z'n besluit.
Mr. Visser zat ook met een bestuursrechtelijke pet opquote:Op woensdag 23 februari 2011 10:40 schreef kort het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat ze dit civiel aanvechten. Ze zouden het bij een bestuursrechter moeten aanvechten
Dan vind ik hem een hele rare uitspraak hebben gedaan, ik zou het gooien op onevenredigheid.quote:Op woensdag 23 februari 2011 10:48 schreef r_one het volgende:
[..]
Mr. Visser zat ook met een bestuursrechtelijke pet op
Idd, die wethouder wat kutwijf met haar gehamer op die regels en afsprakenquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:27 schreef Telates het volgende:
Wat een verschrikkelijke wethouder was dat zeg. De hele tijd van die sussende woorden "ik snap dat het niet leuk is voor u", kom op muts waar maak je dan een probleem van. En de hele tijd dat "de regels die we met elkaar hebben afgesproken". pardon? Je bedoelt natuurlijk de regels die gewoon zijn opgelegd. Constructief meedenken is er niet bij; nee "regels zijn regels"Van dat toontje word je eigenlijk nog bozer dan dat die schuttig weg zou moeten.
Ja, foutje van mij. Zag bij zappen de aankondiging, dus dacht dat het nu kwam.quote:
quote:Klaske Bootsma huurt een caravan bij campingeigenaar Geert Klosters. Op een dag staat ze voor een afgesloten caravan en zijn haar spullen in beslag genomen. De reden: een huurachterstand van bijna E 3000,-. Bootsma wil een betalingsregeling treffen maar komt er niet uit met de verhuurder.
Dat wordt rellen in Fryslânquote:
quote:Op maandag 28 februari 2011 23:04 schreef doeka het volgende:
Ik zag net een voorstukje voor de uitzending van morgen. Iets met types die uit hun huis op de camping zijn gezet, het belooft weer een pareltje te worden.
Frank! Frank!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |