Meh tegenwoordig hebben alle artiesten schrale muziek, gewenning denk ikquote:Op woensdag 6 april 2011 00:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar heb jij je smaak verloren. Vanaf 1.20 wordt 'ie wel aardig maar dan nog vind ik 'm best tegenvallen. Geen remix die dit goed kan maken
.
Je moet mij weer eens zo'n batch sturen jwt.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Meh tegenwoordig hebben alle artiesten schrale muziek, gewenning denk ik
Dit vind ik bijv. nog steeds 1000x beter dan hun nieuwe nummer
30 april naar the subs in de effenaar?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben in love met het nieuwe album van The Subs. Echt.
Ja misschien. Vriendin van mij is dan jarig dus ik betwijfel het.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
30 april naar the subs in de effenaar?
He kut dan kom ik je weer tegen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
30 april naar the subs in de effenaar?
Ik las dat de kaartenverkoop pas ergens begin mei is, oftewel dat duurt veel te lang. Vorige keer was tegelijk met bekendmaking van de line-up ook de kaartverkoop van start gegaan.quote:
Ik word vrolijk van Face of the Planet hahaquote:Op woensdag 6 april 2011 19:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben in love met het nieuwe album van The Subs. Echt.
Maar ik ben er dan met andere mensen schatquote:
3 dagen tickets zijn ook al uitverkocht, zondag tickets ook. Line-up is nog lang niet compleet, was helaas te laat met kaarten.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef JackHerrer het volgende:
De Belgische tegenhanger van Mysteryland, Tomorrowland, heeft wel al een aardige line-up. Maar het is wel 3 dagen dit jaar.
Was het maar waar, mijn budget laat het helaas niet toe.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |