Meh tegenwoordig hebben alle artiesten schrale muziek, gewenning denk ikquote:Op woensdag 6 april 2011 00:58 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Waar heb jij je smaak verloren. Vanaf 1.20 wordt 'ie wel aardig maar dan nog vind ik 'm best tegenvallen. Geen remix die dit goed kan maken
.
Je moet mij weer eens zo'n batch sturen jwt.quote:Op woensdag 6 april 2011 18:52 schreef Drinky het volgende:
[..]
Meh tegenwoordig hebben alle artiesten schrale muziek, gewenning denk ik
Dit vind ik bijv. nog steeds 1000x beter dan hun nieuwe nummer
30 april naar the subs in de effenaar?quote:Op woensdag 6 april 2011 19:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben in love met het nieuwe album van The Subs. Echt.
Ja misschien. Vriendin van mij is dan jarig dus ik betwijfel het.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
30 april naar the subs in de effenaar?
He kut dan kom ik je weer tegen.quote:Op woensdag 6 april 2011 19:26 schreef Drinky het volgende:
[..]
30 april naar the subs in de effenaar?
Ik las dat de kaartenverkoop pas ergens begin mei is, oftewel dat duurt veel te lang. Vorige keer was tegelijk met bekendmaking van de line-up ook de kaartverkoop van start gegaan.quote:
Ik word vrolijk van Face of the Planet hahaquote:Op woensdag 6 april 2011 19:08 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ben in love met het nieuwe album van The Subs. Echt.
Maar ik ben er dan met andere mensen schatquote:
3 dagen tickets zijn ook al uitverkocht, zondag tickets ook. Line-up is nog lang niet compleet, was helaas te laat met kaarten.quote:Op woensdag 6 april 2011 22:51 schreef JackHerrer het volgende:
De Belgische tegenhanger van Mysteryland, Tomorrowland, heeft wel al een aardige line-up. Maar het is wel 3 dagen dit jaar.
Was het maar waar, mijn budget laat het helaas niet toe.quote:
Valtifest was voor mij de grootste tegenvaller van vorig jaar.quote:Op woensdag 6 april 2011 23:48 schreef JackHerrer het volgende:
En dan naar Valtifest om de festivalzomer af te sluiten.
Ooh, hoezo dat dan? Was uitgenodigd door wat gasten. Klonk wel goed. Ik ga naar Source Festival. (Meerdaags, zaterdag en zondag). www.sourcefestival.nl (pagina is offline, nu ffquote:Op donderdag 7 april 2011 11:42 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Valtifest was voor mij de grootste tegenvaller van vorig jaar.
Jowww die track van Felix Cartal is lekkerquote:Op donderdag 7 april 2011 16:39 schreef Slickk het volgende:
Er is een soundtrack van Mortal Kombat met allemaal electro/techno erop. Per karakter heb je een bepaald nummer die je dan in de game hoort. Ja, ook Skrillex zit er tussenMaar bijvoorbeeld ook Congorock, Harvard Bass e.d.
Is al uitgelekt trouwens, dus goed rondkijken op internet
quote:Op donderdag 7 april 2011 21:57 schreef frank07 het volgende:
[..]
Jowww die track van Felix Cartal is lekker
http://soundcloud.com/felixcartal/kung-laos-theme
Rest kan me niet echt boeien.
zijn nieuwe release op zijn eigen label marble(samen met surkin en para one), is ook tof.quote:Op maandag 11 april 2011 22:13 schreef frank07 het volgende:
Nieuwe Bobmo mix ter gelegenheid van zijn release bij BNR Trax:
http://soundcloud.com/bobmo/hardbells-mix
Ik vind dat nieuwe spul van de Crookers maar niks.quote:Op dinsdag 12 april 2011 23:29 schreef Slickk het volgende:
Er is veel nieuw spul uitgekomen de laatste tijd, kan wel weer opgevuld worden hier;
BNR TRAX006 door Bobmo: Hardbells / Northside EP
Strip Steve & Das Glow remix;
MRBL001 door Marble Players: Marble Anthem / Playground EP, onder het nieuwe label 'Marble'. Marble Players bestaat uit Bobmo, Surkin en Para One. Onder het label komen in de toekomst nog tracks van Marble Players, Para One & Teki Latex, High Powered Boys, Canblaster, Myd, Bobmo, Surkin en Das Glow. Oftewel, waar het Institubes label is gestopt, gaat Marble verder.
Gesaffelstein remix van Moby - The Day
Even heel wat anders;
Crookers present Dr. Gonzo. Geen nieuwe alias voor Crookers maar gewoon een nieuw project en naam van nieuw album. Bust 'em Up EP is net uitgekomen, staan 3 tracks op;
Ben ik bij! Maar niet voor BBR.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog mensen die naar Clashed 24 april gaan? Bloody Beetroots! Ben echt fan van ze maar weet niemand die meewil.
Ga denk ik sowieso wel.
quote:@erolalkan
erol alkan
Preview of my @METRONOMY rework goes online this Monday .. #fb
Klopt, hoewel er volgens geruchten en wat vage youtubefilmpjes wel dikke knallers aankomen. Geen hoogstaande muziek maar paar lekkere knallers is niks mis mee.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:02 schreef OMGWTFBBQSAUCE het volgende:
[..]
Ik vind dat nieuwe spul van de Crookers maar niks.
Uiteraard van de partij, ik ga er voornamelijk heen voor Tiga.quote:Op donderdag 14 april 2011 16:42 schreef Gitaarmat het volgende:
Nog mensen die naar Clashed 24 april gaan? Bloody Beetroots! Ben echt fan van ze maar weet niemand die meewil.
Ga denk ik sowieso wel.
Bloody Beetroots was het vetste wat ik op Lowlands heb gezien. Baskerville was ook tof, maar ditmaal dj set kan ook leuk zijn. Goose wil ik ook graag zien. Pendulum uiteraard ook weer alleen Tiga ken ik niet zo.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:05 schreef Slickk het volgende:
[..]
Klopt, hoewel er volgens geruchten en wat vage youtubefilmpjes wel dikke knallers aankomen. Geen hoogstaande muziek maar paar lekkere knallers is niks mis mee.
[..]
Uiteraard van de partij, ik ga er voornamelijk heen voor Tiga.Daarnaast wil ik Bloody Beetroots altijd nog eens zien, Goose al eens gezien maar die vind ik erg tof. Als de timetable een beetje gunstig uitkomt ook nog iets zien van Baskerville dj-set of Pendulum. Word erg tof in ieder geval! Ik zag bij Facebook-event van Goose dat ze om 21:00 al beginnen oftewel, timetable zou wel eens mooi uit kunnen pakken dat ik veel dingen kan zien. Hopelijk is het publiek ook tof, bij De Jeugd van Tegenwoordig in Groningen was dat in ieder geval wel zo, ben benieuwd, het is wel een breed festival namelijk.
Tiga zal een dikke set gaan draaien denk ik zo, met veel nieuwe nummers. Volgens mij is het ook echt leuk als je hem en de artiesten rond zijn label volgt. Verwacht veel electro/techno als je hem gaat zienquote:Op donderdag 14 april 2011 22:16 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
Bloody Beetroots was het vetste wat ik op Lowlands heb gezien. Baskerville was ook tof, maar ditmaal dj set kan ook leuk zijn. Goose wil ik ook graag zien. Pendulum uiteraard ook weer alleen Tiga ken ik niet zo.
Haha ja, daar hoopte ik eerlijk gezegd ook al op. Bloody Beetroots remix van Can't Stop Me Now kan primaquote:Op donderdag 14 april 2011 22:22 schreef Gitaarmat het volgende:
Het mooiste zou trouwens zijn als verschillende artiesten nog samen wat beats maken zoals Goose en BBR.
Het enige wat me écht kan boeien is Tiga eigenlijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:51 schreef Gitaarmat het volgende:
Jij gaat heen voor Tiga of Pendulum ofzo? Lijkt me wel een hard feestje.
Kijk maar eens naar de Koninginnedagfeestjes, alleen maar techno. Dus ja, je hebt wel gelijk. Het is jammer dat ik er niet zo van hou en meer Tiga waardeer bijvoorbeeld. Volgens mij is dubstep al meer aan het opkomen, in Shadrak en dergelijke maar het blijft nog steeds heel kleinschalig, electro al helemaal.quote:Op maandag 18 april 2011 00:41 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Het enige wat me écht kan boeien is Tiga eigenlijk.Bastian en Baskerville zijn natuurlijk ook tof. Maar ik vind 't sowieso een wat zwakke line-up. Of naja, wel grote namen, zeker voor Groningen, maar niet erg gewaagd.
Clash was altijd meer van de wat experimentelere en/of vernieuwende acts, dat valt dit jaar wel tegen. En wat ik raar vind is dat ze gewoon een dikke fuck you aan de techno community hier in Groningen hebben gegeven, wat op zich wel raar is aangezien dat echt enorm leeft hier, en electro/dubstep een stuk minder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |