Was maar een laserquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:30 schreef shiznuts het volgende:
Als er wat is aangekomen, zeg dan wát er is aangekomen (dus niet alleen 'pakketje') en wat je eerste indruk is. Het is hier geen Twitter.
Klopt, dan gaan we meteen 'tuig' schreeuwen en dat je maar eens moet weten dat lasers geen speelgoed zijn.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:36 schreef Internepper het volgende:
[..]
Was maar een laser, dacht niet dat jullie hier in geïnteresseerd waren. Was een test, dit is mijn eerste bestelling.
Nee klopt. Maar lees al een tijdje mee en vele zijn hier geen fan van lasers. En inderdaad ik zou meteen de reacties van het is geen speelgoed kunnen krijgen, maar dat weet ik zelf ook wel. Tenslotte is het voor mij wel een hebbedingetje en zijn ze niet zo duur, dus kon ik mooi even testen of 'het bestellen op een Chinese site' wat isquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:37 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Klopt, dan gaan we meteen 'tuig' schreeuwen en dat je maar eens moet weten dat lasers geen speelgoed zijn.Nee, valt wel mee hoor. Zo erg zijn we hier toch niet?
Een groene?quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:41 schreef Internepper het volgende:
[..]
Nee klopt. Maar lees al een tijdje mee en vele zijn hier geen fan van lasers. En inderdaad ik zou meteen de reacties van het is geen speelgoed kunnen krijgen, maar dat weet ik zelf ook wel. Tenslotte is het voor mij wel een hebbedingetje en zijn ze niet zo duur, dus kon ik mooi even testen of 'het bestellen op een Chinese site' wat is.
wat is dan de beste 200mw groene en rode laserquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:04 schreef 08gnoT. het volgende:
Die groene van DX van 150 is met wat geluk rond de 40, waarvan een groot deel infrarood. Daar steek je niet veel mee aan nee![]()
Groene gaan ook wel het snelste kapot omdat het DPSS (kristal) lasers zijn, rood en violet zijn sterker.
de 200mw groene zijn bijna nooit 200mw, de rode wel. De rode zijn ook puur rood en geen mengsel met infrarood. Maar de groene zijn beter zichtbaar. Is dus maar net wat je ermee wilt.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:05 schreef Loll het volgende:
[..]
wat is dan de beste 200mw groene en rode laser
ok thanks.quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:07 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
de 200mw groene zijn bijna nooit 200mw, de rode wel. De rode zijn ook puur rood en geen mengsel met infrarood. Maar de groene zijn beter zichtbaar. Is dus maar net wat je ermee wilt.
Inderdaad, het zijn wapens en zo moeten ze ook behandeld worden, zeg ik altijdquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:08 schreef Loll het volgende:
[..]
ok thanks.
trouwens uitkijken met die dingen oogensgevaarlijk.
Laatst was er een 1ct-deal. Btw, denk je echt dat je speciale oordopjes nodig hebt die speciaal gemaakt zijn voor en alleen werken met een ipod touch 2generatie?quote:Op donderdag 17 februari 2011 18:03 schreef Loll het volgende:
heey ik zoek ipod touch 2generatie oordopjes welke zijn geschikt en super lowbudget en het goedkoopst degene die dat ff zegt ben ik eeuwig dankbaar
gewoon 3.5mm, je hebt ze ook met microfoon, maar dat staat er dan wel bijquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:12 schreef Loll het volgende:
nou ja ik moest ff bestellen voor een klasgenood en die heeft een ipod touch 2g maar weet niet welke dopjes daar in moeten. snappie?
met 3 zwarte randjes op de plug zeker, dat is dan 1 met microfoonquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:16 schreef Loll het volgende:
dus 2e generatie is gewoon een 3,5 plug? ze had z'n heele gekke plug namelijk.
ok bij deze vertrouw ik op je dat het gewoon kanquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:17 schreef ElmoFan het volgende:
[..]
met 3 zwarte randjes op de plug zeker, dat is dan 1 met microfoon
kan gewoon, ik gebruik ook gewoon een 3.5mm hoorquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:18 schreef Loll het volgende:
[..]
ok bij deze vertrouw ik op je dat het gewoon kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |