Leg dat maar 'ns uit aan iemand die langskomt...quote:Op woensdag 16 februari 2011 23:25 schreef monkeybrain het volgende:
Horlogewinders zijn altijd duur, een doorn in het oog van de verzamelaars. Als je een oven met grille hebt kun je deze aanzetten op 0 graden en je horloge eraan hangen.
Dire Straits!quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:16 schreef ErkendFokker het volgende:
Boehoe ik wil ook M1's. Ik heb nu Meelec M11 maar ik krijg elke keer een knal tegen mijn hoofd als ik een kick drum hoor. Best leuk voor elektronica (Daft Punk), maar voor Dire Straits is het too much.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die goedkope of die dure :pquote:Op donderdag 17 februari 2011 00:59 schreef monkeybrain het volgende:
En ik denken dat mensen gingen lachen om Dire Straits
Rot op met je Dire traits, mijn brainwavz klinken super met lady gaga![]()
Ruim drie euro is een uitzonderlijk hoog bedrag voor mij voor een Hong-Kongpakketjequote:Op woensdag 16 februari 2011 00:33 schreef monkeybrain het volgende:
[..]
Zijn er goedkopere![]()
Het zal wel werken maar ik vrees dat de batterijen vrij snel leeg zullen zijn. Ik neem aan dat je zo'n koptelefoon stekker in de computer steekt en vervolgens in de zender.
SPOILER: EMAIL FROM DDOS HACKEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(btw, Pandawill en Budgetgadgets discount codes zijn onderweg.. of vandaag/morgen of na m'n vakantie volgende week)
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
quote:Op donderdag 17 februari 2011 12:09 schreef tokko1 het volgende:
Op facebook postte Pandawilletje over hun DDosssses:Ik ga ze ook een email sturen, for you my friend I remove attack for $1000. Dat ik niet de hacker ben weten ze nietSPOILER: EMAIL FROM DDOS HACKEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(btw, Pandawill en Budgetgadgets discount codes zijn onderweg.. of vandaag/morgen of na m'n vakantie volgende week)
![]()
Maar dat is best wel ernstig, kun je daar echt niets tegen doen? Zowel technisch als bij de politie?
nouwwww voor onder de 100 euro zit je vaak aan kleine schermpjes en je hebt nu grotere schermen voor datzelfde geld met diezelfde functies. En die kaarten..dat is het probleem niet natuurlijkquote:Op donderdag 17 februari 2011 13:33 schreef Marco001 het volgende:
Waarom zou je zo een kopen als je hier voor hetzelfde bedrag ook een goede navigatiesysteem kan kopen. met werkende kaarten direct(die los ook al vaak 80euro kostten.. )
Zag laatst een bij Halfords: heel europa, motion sensor, voice support etc. voor 145 euro..
Toen ik nog rookte weleens besteld maar het is zonde van je geld. Die sigaar die DX ooit had was wel heel goed.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:48 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Zijn er ook mensen hier die wel eens e-cigaretten bestellen van Chinese webshops?Weet ongeveer wel hoe het werkt, maar er staan teveel verschillende soorten en prijzen (op dx) en weet eigenlijk geen keuze te maken
Iemand die wel eens wat daarvan besteld en mij iets aan kan raden? Alvast bedankt!
Wat is het probleem dan? Worden er geen andere oortjes meer geproduceerd/verkocht?quote:Op donderdag 17 februari 2011 00:16 schreef ErkendFokker het volgende:
Boehoe ik wil ook M1's. Ik heb nu Meelec M11 maar ik krijg elke keer een knal tegen mijn hoofd als ik een kick drum hoor. Best leuk voor elektronica (Daft Punk), maar voor Dire Straits is het too much.
Goed om te weten dat die Chineesjes weer helemaal bijgekomen en opgeladen zijn om weer een heel jaar door te buffelen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja zij zijn echt heul snel sinds hun vakantieMijn Universal Mini USB Cell Phone Battery Charger Keychain (had hem zelf willen maken, maar why bother
) kwam gisteren ook al aan, 8e besteld of zo.
Ja... of je gaat ff bij de ALDI kijken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:33 schreef Marco001 het volgende:
Waarom zou je zo een kopen als je hier voor hetzelfde bedrag ook een goede navigatiesysteem kan kopen. met werkende kaarten direct(die los ook al vaak 80euro kostten.. )
Zag laatst een bij Halfords: heel europa, motion sensor, voice support etc. voor 145 euro..
Heb het al eens eerder gezegd, dit lijkt me weinig helpen, zo'n e-cigarette. Zeker omdat je je heil niet zou moeten zoeken bij gadgetaire oplossingen, maar zou moeten stoppen met pure wilskracht, of iets wat dat kan triggeren zoals hypnotherapie. Een goed boek, van Allen Carr bijvoorbeeld, wil ook nog weleens inspireren te stoppen. Anyhoezers. Daar vroeg je niet om.quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:48 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Zijn er ook mensen hier die wel eens e-cigaretten bestellen van Chinese webshops?Weet ongeveer wel hoe het werkt, maar er staan teveel verschillende soorten en prijzen (op dx) en weet eigenlijk geen keuze te maken
Iemand die wel eens wat daarvan besteld en mij iets aan kan raden? Alvast bedankt!
Ze waren 15 euro :p nu 30.. Maar ik ga niet meer goedkope oordoppen kopen. Maar eens even sparen voor iets goeds. Heb ondertussen al 100 euro uitgegeven aan kutte oordoppen en koptelefoons. Binnenkort maar even iets heel goeds kopen voor 60-70 euro. Zoals Meelec CC51 of Sunrise sw-xcapequote:Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef shiznuts het volgende:
[..]
Wat is het probleem dan? Worden er geen andere oortjes meer geproduceerd/verkocht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |