abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 16 februari 2011 @ 23:25:37 #101
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92896968
Deze is wel mooi, met bijpassende hoed en shorts. Kun je gelijk naar Aruba toe voor je werk :Y

Horlogewinders zijn altijd duur, een doorn in het oog van de verzamelaars. Als je een oven met grille hebt kun je deze aanzetten op 0 graden en je horloge eraan hangen.
pi_92897622
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 23:25 schreef monkeybrain het volgende:

Horlogewinders zijn altijd duur, een doorn in het oog van de verzamelaars. Als je een oven met grille hebt kun je deze aanzetten op 0 graden en je horloge eraan hangen.
Leg dat maar 'ns uit aan iemand die langskomt... _O-
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:16:09 #103
309342 ErkendFokker
Volgens de bond van Fokkers
pi_92898974
Boehoe ik wil ook M1's. Ik heb nu Meelec M11 maar ik krijg elke keer een knal tegen mijn hoofd als ik een kick drum hoor. Best leuk voor elektronica (Daft Punk), maar voor Dire Straits is het too much.
pi_92899786
quote:
99s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:16 schreef ErkendFokker het volgende:
Boehoe ik wil ook M1's. Ik heb nu Meelec M11 maar ik krijg elke keer een knal tegen mijn hoofd als ik een kick drum hoor. Best leuk voor elektronica (Daft Punk), maar voor Dire Straits is het too much.
Dire Straits! *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 17 februari 2011 @ 00:59:09 #105
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92900318
En ik denken dat mensen gingen lachen om Dire Straits _O-

Rot op met je Dire traits, mijn brainwavz klinken super met lady gaga :')
  donderdag 17 februari 2011 @ 01:14:56 #106
309342 ErkendFokker
pi_92900718
quote:
10s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:59 schreef monkeybrain het volgende:
En ik denken dat mensen gingen lachen om Dire Straits _O-

Rot op met je Dire traits, mijn brainwavz klinken super met lady gaga :')
Die goedkope of die dure :p
Sultans of swing is gewoon wel goed gemasterd enzo, dus goed om doppen te testen :)
pi_92905432
Zijn er mensen die schoenen hebben gekocht op Taobao? Hoe zijn de ervaringen daar mee? Was een beetje aan het zoeken voor zoiets: http://item.taobao.com/it(...)a97b0201d00d3b600d10 of deze http://item.taobao.com/it(...)9a2d81436bbbeb827ee0
pi_92905708
zware schoenen -> duur in verzenden
jaja, en azo...
pi_92905977
En wat is duur? Heb eigenlijk geen flauw idee wat een paar schoenen zouden moeten wegen eigenlik :')
pi_92906339
Speciaal voor jou even mijn schoenen gewogen (Normale Nikes), Deze wegen 900 gram.
Die van jou zijn wel 1 kilo zwaarder dus 2 kilo. $1.8 per 100 gram x 20 = 36 dollar aan verzendkosten
pi_92907372
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2011 00:33 schreef monkeybrain het volgende:

[..]

Zijn er goedkopere _O-

Het zal wel werken maar ik vrees dat de batterijen vrij snel leeg zullen zijn. Ik neem aan dat je zo'n koptelefoon stekker in de computer steekt en vervolgens in de zender.
Ruim drie euro is een uitzonderlijk hoog bedrag voor mij voor een Hong-Kongpakketje :')

Maar ik heb er een besteld, voor m'n vader. Als hij hem bevalt bestel ik er voor mezelf ook een.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_92907382
BIC _O_

10-02 besteld, 17-02 ontvangen _O_
(via website, niet via ebay)

[ Bericht 1% gewijzigd door UncleSam op 17-02-2011 12:06:37 ]
pi_92907469
Ja zij zijn echt heul snel sinds hun vakantie _O_ Mijn Universal Mini USB Cell Phone Battery Charger Keychain (had hem zelf willen maken, maar why bother :') ) kwam gisteren ook al aan, 8e besteld of zo.
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
  donderdag 17 februari 2011 @ 12:09:57 #114
132806 tokko1
Wat Shiz zegt ..
pi_92909585
Op facebook postte Pandawilletje over hun DDosssses:
SPOILER: EMAIL FROM DDOS HACKER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(btw, Pandawill en Budgetgadgets discount codes zijn onderweg.. of vandaag/morgen of na m'n vakantie volgende week c_/ )
Check mijn china reviews op <a href="http://reviewblog.tweakblogs.net" rel="nofollow" target="_blank">Reviewblog.tweakers.net</a>
  donderdag 17 februari 2011 @ 12:53:07 #115
262852 monkeybrain
High door Nescafé
pi_92911098
quote:
16s.gif Op donderdag 17 februari 2011 12:09 schreef tokko1 het volgende:
Op facebook postte Pandawilletje over hun DDosssses:
SPOILER: EMAIL FROM DDOS HACKER
(btw, Pandawill en Budgetgadgets discount codes zijn onderweg.. of vandaag/morgen of na m'n vakantie volgende week c_/ )
Ik ga ze ook een email sturen, for you my friend I remove attack for $1000. Dat ik niet de hacker ben weten ze niet :7

Maar dat is best wel ernstig, kun je daar echt niets tegen doen? Zowel technisch als bij de politie?
pi_92911785
Even nieuwsgierig...

Iemand al eens een alternatief "tomtom" systeempje gesjoppud?
Ik zie al jaren die schermpjes voorbij komen en ze gaan er steeds gelikter uitzien met steeds meer functies.

Voorbeeld: http://www.dealextreme.co(...)ps-2gb-tf-card-54206

Nu draaien ze allemaal op CE NET 5.0 en vraag ik me af hoe dat nou precies werkt? Is het de bedoeling dat je hier zelf software opzet zoals tomtom of iets anders + de bijhorende kaarten? Want volgens mij maken de grote software leveranciers alleen dit soort spul voor Android/Windows mobile en dat is geen CE NET 5.0 als ik het goed heb.

Ben benieuwd
pi_92912925
Waarom zou je zo een kopen als je hier voor hetzelfde bedrag ook een goede navigatiesysteem kan kopen. met werkende kaarten direct(die los ook al vaak 80euro kostten.. )
Zag laatst een bij Halfords: heel europa, motion sensor, voice support etc. voor 145 euro..
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_92913174
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:33 schreef Marco001 het volgende:
Waarom zou je zo een kopen als je hier voor hetzelfde bedrag ook een goede navigatiesysteem kan kopen. met werkende kaarten direct(die los ook al vaak 80euro kostten.. )
Zag laatst een bij Halfords: heel europa, motion sensor, voice support etc. voor 145 euro..
nouwwww voor onder de 100 euro zit je vaak aan kleine schermpjes en je hebt nu grotere schermen voor datzelfde geld met diezelfde functies. En die kaarten..dat is het probleem niet natuurlijk
pi_92913751
Zijn er ook mensen hier die wel eens e-cigaretten bestellen van Chinese webshops? :) Weet ongeveer wel hoe het werkt, maar er staan teveel verschillende soorten en prijzen (op dx) en weet eigenlijk geen keuze te maken :P Iemand die wel eens wat daarvan besteld en mij iets aan kan raden? Alvast bedankt!
pi_92917521
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:48 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Zijn er ook mensen hier die wel eens e-cigaretten bestellen van Chinese webshops? :) Weet ongeveer wel hoe het werkt, maar er staan teveel verschillende soorten en prijzen (op dx) en weet eigenlijk geen keuze te maken :P Iemand die wel eens wat daarvan besteld en mij iets aan kan raden? Alvast bedankt!
Toen ik nog rookte weleens besteld maar het is zonde van je geld. Die sigaar die DX ooit had was wel heel goed. :D
Ik zou me er niet aan wagen, bouwkwaliteit is meer dan ruk en de accu gaat misschien 10 minuten mee. :')
pi_92919117
quote:
99s.gif Op donderdag 17 februari 2011 00:16 schreef ErkendFokker het volgende:
Wat is het probleem dan? Worden er geen andere oortjes meer geproduceerd/verkocht? :P
quote:
14s.gif Op donderdag 17 februari 2011 11:11 schreef 08gnoT. het volgende:
Ja zij zijn echt heul snel sinds hun vakantie _O_ Mijn Universal Mini USB Cell Phone Battery Charger Keychain (had hem zelf willen maken, maar why bother :') ) kwam gisteren ook al aan, 8e besteld of zo.
Goed om te weten dat die Chineesjes weer helemaal bijgekomen en opgeladen zijn om weer een heel jaar door te buffelen. :9 Ben benieuwd hoeveel pakketophaalbriefjes ik zal aantreffen zondag.
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:33 schreef Marco001 het volgende:
Ja... of je gaat ff bij de ALDI kijken. :+ Maar een GPS-systeem is er toch voor om je van A -> B te brengen, alleen, of zie ik dat nu verkeerd..? En als je er meer mee wil, je telefoon heeft toch zeker ook GPS en talloze functies? :?
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 13:48 schreef Johnny_Arcade het volgende:
Heb het al eens eerder gezegd, dit lijkt me weinig helpen, zo'n e-cigarette. Zeker omdat je je heil niet zou moeten zoeken bij gadgetaire oplossingen, maar zou moeten stoppen met pure wilskracht, of iets wat dat kan triggeren zoals hypnotherapie. Een goed boek, van Allen Carr bijvoorbeeld, wil ook nog weleens inspireren te stoppen. Anyhoezers. Daar vroeg je niet om. :+ Ik zag laatst toevallig dat 'Green Smoke e-cigarette' redelijk groot is daar in China. Misschien daar ff op zoeken bij een wholesaleshop. ;)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  donderdag 17 februari 2011 @ 16:04:44 #122
309342 ErkendFokker
pi_92919726
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:49 schreef shiznuts het volgende:

[..]

Wat is het probleem dan? Worden er geen andere oortjes meer geproduceerd/verkocht? :P
Ze waren 15 euro :p nu 30.. Maar ik ga niet meer goedkope oordoppen kopen. Maar eens even sparen voor iets goeds. Heb ondertussen al 100 euro uitgegeven aan kutte oordoppen en koptelefoons. Binnenkort maar even iets heel goeds kopen voor 60-70 euro. Zoals Meelec CC51 of Sunrise sw-xcape
  donderdag 17 februari 2011 @ 17:16:39 #123
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_92922940
Vandaag eindelijk mijn pakje aangekomen vanuit China. Hij was op 6 december verstuurd.
Gelukkig toch nog aangekomen, had er geen hoop meer in. Maar ja beter laat dan niet.

Bij DX besteld trouwens.
040
pi_92923570
Als er wat is aangekomen, zeg dan wát er is aangekomen (dus niet alleen 'pakketje') en wat je eerste indruk is. Het is hier geen Twitter. c_/
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_92923722
Vandaag hier ook pakketje van focalprice binnen gekregen, gekocht op 1 januari (Verstuurd op 2 januari). Zaten 2 nep zippo's in, een tasje voor iPad van me pa en een iPad dock :). Zippo's doen het prima! De rest kan ik geen oordeel over geven haha :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')