Dat is een hele mooie set, iets vergelijkbaars hadden wij ook gezien.quote:Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef twentemeisje het volgende:
Vanavond een mooie loungeset gezien bij Intratuin:
[ afbeelding ]
Hij was in de aanbieding, maar volgende week is er een verkoopavond waarbij showroommodellen met 40 tot 60% korting weg mogen. Dat is dus even het afwachten waard!
Valt best mee weet ik uit ervaringquote:Op dinsdag 2 augustus 2011 07:47 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ben ook bang dat ik dat niet voor elkaar krijg Cyan... Maar proberen kan geen kwaad, daarnaast kan ik eens een balletje opgooien bij de vrouw van mijn neef, zij werkt bij 'onze' Intratuin. Maar ik ben bang dat het inderdaad ordinair 'run for your life loungeset!' wordt...
De set komt (in de zomer) niet in de veranda maar op het terras dat aan de serre grenst. Mijn lief doet overdag niets creatiefs met zijn handen Bob.
quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 08:33 schreef twentemeisje het volgende:
Zul je zien dat het hier gekkenhuis is, ondanks de vakantieperiode. Net als bij stadion-concerten waar je een veldkaart voor hebt. Man wat een stress!
Gelukkig kan mijn meneer heul hard rennen! Al zal ik ook wel aan de bak moeten want de set staat er in 2 kleuren (dus twee kansen
), dan ga ik voor de tweede keuze qua kleur.
Ja dat is een goeie! En dan zet je zo'n manische blik op terwijl je roept: "Deze is van mij!!!"quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 10:55 schreef Ooi86 het volgende:
Ja, of je onder het loungeset verstoppen en op het moment supreme er onderuit komen!
Dit wil ik ook zien! :-D hihi..quote:Op dinsdag 2 augustus 2011 09:33 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
zou graag even om de hoek kijken.
Ik heb vandaag gehoord dat dat niet mag... Zij krijgt dus geen kans om 'm snel ff te kopen heb ik begrepen... Ik ga het uiteraard nog wel even aanstippenquote:Op woensdag 3 augustus 2011 20:43 schreef Cyan het volgende:
Ik zou de vrouw van je neef inzetten om die set te bemachtigen mits je goed contact hebt natuurlijk of ik zou proberen om hem al voor de koopavond te kopen en terug te gaan met de kassabon om de korting te verrekenen.
Maar mag je de set ook voor de koopavond kopen? Ze moeten er toch vanaf!quote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag gehoord dat dat niet mag... Zij krijgt dus geen kans om 'm snel ff te kopen heb ik begrepen... Ik ga het uiteraard nog wel even aanstippen.
Lijkt me niet hequote:Op woensdag 3 augustus 2011 21:56 schreef Cyan het volgende:
[..]
Maar mag je de set ook voor de koopavond kopen? Ze moeten er toch vanaf!Dan koop je em voor de volle mep om vervolgens 's avonds terug te gaan voor de korting, of mag dat ook niet van Intratuin.
Waarom niet?quote:
Jammerquote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:14 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vermoed ook dat ze het zo niet doen Cyan, ook al omdat personeel het zelf ook niet eerst mag kopen (dan hoeven ze die acties waarschijnlijk niet te organiseren omdat alle mooie spullen dan al weg zijn).
bij de ikea bijvoorbeeld (90dagen ruil garantie)quote:Op donderdag 4 augustus 2011 13:21 schreef Cyan het volgende:
[..]
Jammer![]()
Maar onthoud mijn tip! Als je ooit iets koopt wat in de periode dat je het mag ruilen of terugbrengen in de actie komt, terug gaan met de bon! Ik stond er van te kijken hoeveel klanten niet wisten dat dat kon.
Waar ga je de loungeset eigenlijk zetten? Onder de overkapping of op het terras bij de serre?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |