abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100213179
quote:
0s.gif Op maandag 1 augustus 2011 22:39 schreef twentemeisje het volgende:
Vanavond een mooie loungeset gezien bij Intratuin:
[ afbeelding ]
Hij was in de aanbieding, maar volgende week is er een verkoopavond waarbij showroommodellen met 40 tot 60% korting weg mogen. Dat is dus even het afwachten waard!
Dat is een hele mooie set, iets vergelijkbaars hadden wij ook gezien.
Alleen heb ik 2 meiden van 20 en 7 maanden, en daarom houden wij het voorlopig nog gewoon bij het plastic spul ivm knoeien e.d.
  maandag 1 augustus 2011 @ 23:22:49 #252
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100214762
Kan toch in de was bob? ;)
pi_100215035
Daar heb je gelijk in, maar een ongeluk zit in een klein hoekje en onze meid van 20 maanden kan die kleine hoekjes wel 3x per dag vinden 16.gif, maar daarom zijn het kleine kinderen.
Maar misschien maakt het uit wel uit of de veranda aan het huis zit of niet, maar het blijft een hele mooie set!
Ik heb een foto van de bijna definitieve uitvoering in mijn post gezet:
Bobenjanneke klus1: Houten terrasoverkapping
Alleen nog de goot en verlichting.

Wat doet jouw twentemannetje voor werk als ik vragen mag?

[ Bericht 12% gewijzigd door bobenjanneke op 01-08-2011 23:35:30 ]
pi_100215611
Heb je die mooie tuinset wel gereserveerd voor die koopavond? Want die is natuurlijk zo weg!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_100222618
*kwijl!!
- Passiebloem, niet doen :N die gaan echt dood met dat vriesweer in de winter helaas.
- Tuinset kun je de kussens van laten impregneren bij een scheepswerf dan worden ze water en vuilafstotend. Dus dan kunnen ze ook buiten blijven liggen (had ik TM al verteld maar welliht zijn er anderen die er iets aan hebben).
- Je kan natuurlijk 1 van de niet showroommodellen reserveren :+ just in case maar er zijn tuinsets zat op deze planeet :P
Showroommodellen reserveren doen ze hier ieg niet.
Enne voor de deur liggen die dag hé :D
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 07:47:44 #256
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100222774
Ik ben ook bang dat ik dat niet voor elkaar krijg Cyan... Maar proberen kan geen kwaad, daarnaast kan ik eens een balletje opgooien bij de vrouw van mijn neef, zij werkt bij 'onze' Intratuin. Maar ik ben bang dat het inderdaad ordinair 'run for your life loungeset!' wordt...

De set komt (in de zomer) niet in de veranda maar op het terras dat aan de serre grenst. Mijn lief doet overdag niets creatiefs met zijn handen Bob.
pi_100222828
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 07:47 schreef twentemeisje het volgende:
Ik ben ook bang dat ik dat niet voor elkaar krijg Cyan... Maar proberen kan geen kwaad, daarnaast kan ik eens een balletje opgooien bij de vrouw van mijn neef, zij werkt bij 'onze' Intratuin. Maar ik ben bang dat het inderdaad ordinair 'run for your life loungeset!' wordt...
De set komt (in de zomer) niet in de veranda maar op het terras dat aan de serre grenst. Mijn lief doet overdag niets creatiefs met zijn handen Bob.
Valt best mee weet ik uit ervaring ;) maar vroeg er zijn is vooral prettig voor je gemoedsrust.
  dinsdag 2 augustus 2011 @ 08:33:22 #258
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100223126
Zul je zien dat het hier gekkenhuis is, ondanks de vakantieperiode. Net als bij stadion-concerten waar je een veldkaart voor hebt :D. Man wat een stress! _O- Gelukkig kan mijn meneer heul hard rennen! Al zal ik ook wel aan de bak moeten want de set staat er in 2 kleuren (dus twee kansen :D), dan ga ik voor de tweede keuze qua kleur.
pi_100224009
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 08:33 schreef twentemeisje het volgende:
Zul je zien dat het hier gekkenhuis is, ondanks de vakantieperiode. Net als bij stadion-concerten waar je een veldkaart voor hebt :D. Man wat een stress! _O- Gelukkig kan mijn meneer heul hard rennen! Al zal ik ook wel aan de bak moeten want de set staat er in 2 kleuren (dus twee kansen :D), dan ga ik voor de tweede keuze qua kleur.
_O- zou graag even om de hoek kijken.
pi_100225915
Het is natuurlijk altijd maar de vraag of het druk wordt maar het is en vakantietijd en mensen krijgen korting. Je wilt niet weten hoe druk het is op woonboulevards (althans hier) in de vakantieperiode.

Je zou natuurlijk wel aan de vrouw van je neef kunnen vragen of je hem bijvoorbeeld al overdag mag afrekenen en 's avonds met de bon kan terugkomen voor de korting zodat die verrekend wordt. :) Of je zorgt gewoon dat je op tijd daar bent en gaat er gewoon languit op liggen.
pi_100225969
Ja, of je onder het loungeset verstoppen en op het moment supreme er onderuit komen!
pi_100226001
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 10:55 schreef Ooi86 het volgende:
Ja, of je onder het loungeset verstoppen en op het moment supreme er onderuit komen!
Ja dat is een goeie! En dan zet je zo'n manische blik op terwijl je roept: "Deze is van mij!!!"
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:00:27 #263
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_100284325
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 augustus 2011 09:33 schreef Ml-etje het volgende:

[..]

_O- zou graag even om de hoek kijken.
Dit wil ik ook zien! :-D hihi..

TM en co , onwijs bedankt voor de gezelligheid en gastvrijheid.
Het huis en tuin zien er super uit. We waren alleen een weekend te vroeg. Nu "moeten" we nog een meet plannen om de hot tube te keuren ;-)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:12:42 #264
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100284837
:D Meiden, wij hebben hier ook al verschillende tactieken besproken. Bijvoorbeeld dat ik allemaal tattoos op het kale hoofd en in de nek van mijn lief ga tekenen om hem er heel dreigend uit te laten zien :o. Hij wilde dan nog eerst even langs het tuingereedschap om een kloofbijl mee te nemen :D.

Mijn nichtje was hier vandaag en die heeft vorig jaar een tuinset gescoord in de nopruiming. Zij wist me te vertellen dat er een rij van ongeveer 200 meter voor de deur stond.... Het goede nieuws was dat zij er pas om 18.10u was (het begon om 19u) en als derde in die rij stond. We hoeven er dus waarschijnlijk niet te kamperen _O-.

Thanks Rally ik vond het ook erg gezellig! :* Was wel bekaf 's avonds :D.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:22:24 #265
248562 Rallydame
We klussen nog even verder..
pi_100285286
Nog een tactiek..
Ga met een groep in de rij staan (wachten tot het begint is dan ook nog eens een stuk gezelliger) en laat hen ook sprinten naar de loungeset voor jullie of.. laat hen de weg voor de rest blokkeren. Ben je ook als eerste ;-) hihi..

Of zou dat gemeen zijn?? ;-)
  woensdag 3 augustus 2011 @ 20:30:00 #266
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100285679
:D Gemeen is geen issue tijdens dit soort events!
pi_100286369
Ik zou de vrouw van je neef inzetten om die set te bemachtigen mits je goed contact hebt natuurlijk of ik zou proberen om hem al voor de koopavond te kopen en terug te gaan met de kassabon om de korting te verrekenen.
  woensdag 3 augustus 2011 @ 21:17:11 #268
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100288120
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 20:43 schreef Cyan het volgende:
Ik zou de vrouw van je neef inzetten om die set te bemachtigen mits je goed contact hebt natuurlijk of ik zou proberen om hem al voor de koopavond te kopen en terug te gaan met de kassabon om de korting te verrekenen.

Ik heb vandaag gehoord dat dat niet mag... Zij krijgt dus geen kans om 'm snel ff te kopen heb ik begrepen... Ik ga het uiteraard nog wel even aanstippen ;).
pi_100290370
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:17 schreef twentemeisje het volgende:

[..]

Ik heb vandaag gehoord dat dat niet mag... Zij krijgt dus geen kans om 'm snel ff te kopen heb ik begrepen... Ik ga het uiteraard nog wel even aanstippen ;).
Maar mag je de set ook voor de koopavond kopen? Ze moeten er toch vanaf! ;) Dan koop je em voor de volle mep om vervolgens 's avonds terug te gaan voor de korting, of mag dat ook niet van Intratuin. }:|
  donderdag 4 augustus 2011 @ 12:41:12 #270
57434 Marloes
Digital Love
pi_100309926
quote:
0s.gif Op woensdag 3 augustus 2011 21:56 schreef Cyan het volgende:

[..]

Maar mag je de set ook voor de koopavond kopen? Ze moeten er toch vanaf! ;) Dan koop je em voor de volle mep om vervolgens 's avonds terug te gaan voor de korting, of mag dat ook niet van Intratuin. }:|
Lijkt me niet he :P
The more you try to erase me,
The more that I appear.
pi_100310379
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 12:41 schreef Marloes het volgende:

[..]

Lijkt me niet he :P
Waarom niet?

Ik heb een tijd bij een groot (baby)warenhuis gewerkt en als daar een grote actie met korting was, konden klanten die voor de actie iets kochten (waarop later korting was) met de bon terugkomen om de korting te verrekenen.

Een klant kon namelijk de artikelen ook binnen zoveel dagen terugbrengen en opnieuw kopen met korting. :)
  donderdag 4 augustus 2011 @ 13:14:07 #272
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100311008
Ik vermoed ook dat ze het zo niet doen Cyan, ook al omdat personeel het zelf ook niet eerst mag kopen (dan hoeven ze die acties waarschijnlijk niet te organiseren omdat alle mooie spullen dan al weg zijn :D).
  donderdag 4 augustus 2011 @ 13:14:33 #273
68591 twentemeisje
Onmeunig Twents
pi_100311027
En het gaat hier om de showroommodellen he? Plus 20% korting op alle niet afgeprijsde artikelen.
pi_100311253
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 13:14 schreef twentemeisje het volgende:
Ik vermoed ook dat ze het zo niet doen Cyan, ook al omdat personeel het zelf ook niet eerst mag kopen (dan hoeven ze die acties waarschijnlijk niet te organiseren omdat alle mooie spullen dan al weg zijn :D).
Jammer }:|
Maar onthoud mijn tip! Als je ooit iets koopt wat in de periode dat je het mag ruilen of terugbrengen in de actie komt, terug gaan met de bon! Ik stond er van te kijken hoeveel klanten niet wisten dat dat kon.

Waar ga je de loungeset eigenlijk zetten? Onder de overkapping of op het terras bij de serre?
pi_100311358
quote:
0s.gif Op donderdag 4 augustus 2011 13:21 schreef Cyan het volgende:

[..]

Jammer }:|
Maar onthoud mijn tip! Als je ooit iets koopt wat in de periode dat je het mag ruilen of terugbrengen in de actie komt, terug gaan met de bon! Ik stond er van te kijken hoeveel klanten niet wisten dat dat kon.

Waar ga je de loungeset eigenlijk zetten? Onder de overkapping of op het terras bij de serre?
bij de ikea bijvoorbeeld (90dagen ruil garantie)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')