quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:06 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
staat op de lijst
Floyd Flynn & Brynn
Nou, ik zou er gewoon Catootje van maken, en mijzelf dan later,(de vrouw is toch zeker een 30er, zo niet een 40er) Cato laten noemen, Wat ik een supernaam vind persoonlijk.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:06 schreef Takkembah het volgende:
[..]
OMG![]()
daar is ook gewoon niks leuks van te maken.... Je zal het maar op je c.v. moeten zetten later![]()
Wij zijn bijna uit de naam..... bijna bijna bijna![]()
Ik krijg visioenen van een geboortekaartje waar dan een gedichtje met Cateautje-cadeautje op staat, uiteraardquote:Op vrijdag 25 februari 2011 10:32 schreef debuurvrouw het volgende:
voorop de Intermediair een dame met ouders die Geen Stijlers avant la lettre waren.
Cateautje
Bij een naam op een -a vind ik -tje echt niet passen. Raar is dat eigenlijkquote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:07 schreef miss_sly het volgende:
Dat heb ik met Senna idd ook. Sen vind ik niet lekker klinken, maar Sennaatje ofzo ook niet. Dus is het gewoon Senna, of een koosnaampje
Hier geen afkortingen van Ruben hoorquote:Op donderdag 24 februari 2011 12:50 schreef Jelief het volgende:
ach ja mannen,daarom heb ik een Ruben Sebastiaan en geen Sebastiaan Ruben
oh en we dachten een naam te hebben die je niet afkort.
ruub ruubje ruubster![]()
Ik denk dat ik maar over ga op Ben....
oh en Emma is emm of empie![]()
Rubin klinkt mooi!
LOL mijn paps zei weleen pientje pollewopsquote:Op vrijdag 25 februari 2011 18:07 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Stellabella (en flappie en moppie/mopje enzo) en Rafjepetafje(manneke). Niet heel briljant allemaal.
Mijn moeder noemde mij tante pollewopsen mopje-meisje
.
ja. Idem! Ik wilde het nog postenquote:Op vrijdag 25 februari 2011 17:54 schreef Claudia_x het volgende:
Ivan de Pievan.
Leenepeen.
Als Senna mijn kind zou zijn zou ze waarschijnlijk Sennepen worden. Of Senna de Penna.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |