Tot over een paar minuten!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:11 schreef Karina het volgende:
Ik ga toch maar House MD kijken, dit is mij echt te saai nu. Ik zie alleen 2 rokende vrouwen.
Doe ik automatisch al..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Als streamers worden we toch verplicht de afleveringen te kijken elke dag
Ben wel benieuwd naar de tsunami hints. De afvoerputjes verstoppen, als missie die Sharon een emmer water in haar gezicht gooien.quote:
Ja dat wordt weer snel sporten voor mijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:10 schreef iBenny het volgende:
Nou moet ik morgen wel die aflevering kijken om te zien wat er vandaag allemaal in de KvdW is gebeurd
Ja ok maar zoals bijvoorbeeld bingo koningin of miljonair... Er moet dan ook maar in je opkomen: "Oh! Dat is zijn of haar geheim!"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:11 schreef Caliquentius het volgende:
je mag je geheim niet verklappen, maar als je er nou over praat alsof het niet je geheim is..
bijv. die borstverkleining, op een gegeven moment zul je er een keer een litteken van zien..
Als ze ligt te slapen een bandje met water geluiden naast haar hoofd afspelen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:12 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de tsunami hints. De afvoerputjes verstoppen, als missie die Sharon een emmer water in haar gezicht gooien.
Zwembad wat overloopt ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:12 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd naar de tsunami hints. De afvoerputjes verstoppen, als missie die Sharon een emmer water in haar gezicht gooien.
Of Sharon springt het zwembad een keer in.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:12 schreef Stranger het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb weleens een RLS alleen via streams gevolgdquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Rennende indonesiers door het huis laten rennen en laten schreeuwen: TSUNAMIIIIIIquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:12 schreef Stranger het volgende:
[..]
ja daar zit wat in..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:13 schreef Hatseflats89 het volgende:
[..]
Ja ok maar zoals bijvoorbeeld bingo koningin of miljonair... Er moet dan ook maar in je opkomen: "Oh! Dat is zijn of haar geheim!"
Maarja blijkbaar laat de stem wel weten als je in de buurt zit dus dan helpt dan weer wel als je "gokt"
Echt he... ik vind het maar kut eigenlijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:10 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Aan dat hoofd te zien slaapt ze nog steeds niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:14 schreef Ceetje.. het volgende:
heeft Joanna eigenlijk al geslaapwandeld? Of slaapt ze gewoon nog steeds niet?
Ohja haha thanksquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:14 schreef hole1988 het volgende:
blijkbaar zijn weinig mensen op de hoogte dat je zelf kan bepalen hoe breed de linker-(met de stream) en de rechter scherm (met fok) moet zijn.
Ga met de muis op de scheiding staan van de linker en de rechter scherm je cursor veranderd dan in [ afbeelding ] vervolgens vastpakken (linker knop van de muis indrukken en niet meer loslaten) en dan naar rechts bewegen.
ze schiet in de vlekken van het slaapgebrekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef RengDengDeng het volgende:
[..]
Aan dat hoofd te zien slaapt ze nog steeds niet?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:16 schreef Ceetje.. het volgende:
[..]
ze schiet in de vlekken van het slaapgebrek
Zit die ook in het huisquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
Ik vind Julien ook wel grappig trouwens
Het kan ook wel natuurlijk, maar dan mis je KvdW gesprekken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:14 schreef D. het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb weleens een RLS alleen via streams gevolgd
ja die rode teleoon mag wel gaan werkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:18 schreef iBenny het volgende:
Ik hoop echt dat ze die donderdag ff volproppen met geheime opdrachten, telefoontjes en hints..
Die link moet ik nog ergens hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:17 schreef Stranger het volgende:
Sowieso ben ik wel benieuwd naar eventuele hints.
Misschien wel Benny Lava op de tv voor de bollywood-ster.
Of het tietenlied voor de borstverkleining.
aan het klotenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:20 schreef iBenny het volgende:
Yellowbird is ook uitgezet... wtf zijn ze aan het doen?
nou idd!!! anders is mn stream verslaving een beetje kansloos P|:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:19 schreef Weka het volgende:
Ja, er mag meer leven komen hoor. En leven waar de streamers van kunnen meegenieten.
Da's waarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:18 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Het kan ook wel natuurlijk, maar dan mis je KvdW gesprekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |