Streamlockquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1 keer een oog gezien.
2 van de 4 streams geven nu het oogquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:03 schreef iBenny het volgende:
We krijgen trouwens wel vaak een oog te zien
ik zie er 2quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb nog geen 1 keer een oog gezien.
nou ik vind hem 3x niks,model of nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 20:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Maik moet gewoon een beetje mooi rondlopen, voor de rest heeft hij geen doel
En de ander Aafke.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:05 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
2 van de 4 streams geven nu het oog
Aafkequote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:06 schreef iBenny het volgende:
[..]
En de ander Aafke.
We worden voor de gek gehouden
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:07 schreef Noelle06 het volgende:
Karim en Monique nog steeds in kvdw ?
Zouden ze in een bepaalde tijd dat afscheidslied daar moeten schrijfen ofzo?quote:
Er zijn toch steeds clous? Zoals die foto, die verrekijker? Maar dan nog inderdaad, gewoon niets zeggen wat erook maar iets mee te maken heeft.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:08 schreef Weka het volgende:
Ik snap nog steeds iets niet: het is toch heel makkelijk om je geheim voor je te houden? Als je de tsunami overleefd hebt, dan hoeft niemand daar in de buurt te komen toch? Is toch hartstikke makkelijk.
zou zeggen van wel..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:09 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Zouden ze in een bepaalde tijd dat afscheidslied daar moeten schrijfen ofzo?
vandaar die hintsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:08 schreef Weka het volgende:
Ik snap nog steeds iets niet: het is toch heel makkelijk om je geheim voor je te houden? Als je de tsunami overleefd hebt, dan hoeft niemand daar in de buurt te komen toch? Is toch hartstikke makkelijk.
Ja dat heb ik ook met dat Bingokoningin... Of dat relatie met olympisch goud enz.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:08 schreef Weka het volgende:
Als streamers worden we toch verplicht de afleveringen te kijken elke dagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 21:10 schreef iBenny het volgende:
Nou moet ik morgen wel die aflevering kijken om te zien wat er vandaag allemaal in de KvdW is gebeurd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |