abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 23 februari 2011 @ 18:16:35 #201
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_93211168
Draak ik hoop zo voor jullie dat het nu beter zal gaan!
pi_93211844
oh, ze zitten hier die mamma's van de kleine baby's!
pi_93216170
Nah Draak.. ik hoop ook dat het verlichting gaat geven én verbetering.. kan de dokter helemaal niks doen? Hoe voel jij je, kun je zo nu en dan een beetje bijtanken?

Muppet heeft nog steeds verhoging/koorts maar is tussendoor wel heel vrolijk. Vannacht sliep ze van 19:00 tot 02:00.. heb haar eens niet wakker gemaakt voor een voeding om 22:00 (dan komt ze namelijk ook om 2 uur..) ze sliep zó vast dat ik een paar keer ben gaan checken of ze het nog wel deed :D

Daarna was het knudde, ze was zo aan het vechten, wilde echt slapen, maar dan plopte haar speen weer uit ivm benauwd, maar die wilde ze wel.. Dus lekker tussen ons ingenomen, en zo heeft ze nog flink verder geslapen. Toen ik de deur uitging om 7:30 werd ze pas echt wakker!

Net maar weer lekker met haar in bad geweest O+ ingesmeerd met luuf en ze slaapt weer.. ben benieuwd wat de nacht gaat brengen! Ik hoef pas dinsdag weer te werken, dus lekker samen tutten komende dagen :)
pi_93217575
Beterschap voor alle zieke / verkouden kindjes. Daan is ook nog niet helemaal snot vrij, maar heeft er verder weinig last van.

Ik heb een uur geleden mijn baby op bed gelegd en haal morgenochtend een dreumes uit bed O+ ;( *O* :o

Morgen zijn we lekker met z'n 3-tjes en doen we er niet veel aan, al krijgt hij wel een versierde stoel en zijn cadeau. Het wordt niet zulk best weer, dus we moeten even kijken. Zaterdag hebben we een klein feestje met familie en vrienden, dus dat is wel spannend.
pi_93217757
Dat lijkt me raar Happy, baby op bed, dreumes eruit morgen ;)
  woensdag 23 februari 2011 @ 20:21:26 #206
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93218033
bijna Happy, bijna 1 wat leuk zeg, baby in bed en dreumes eruit, kan eigenlijk niet wachten tot het hier zo ver is (meer dat het dan lente is en ze hopelijk wat minder ziek is).
  woensdag 23 februari 2011 @ 20:22:01 #207
259886 pessie
pi_93218073
Happy wow! Time flies when you're having fun!
pi_93218193
happy een hele fijne dag morgen! lijkt me ook raar trouwens, zo nog een baby en dan ineens een dreumes

helaas kan dr weinig tot niets doen, behalve ons helpen blijven controleren dat wanneer bij (hoge) aanhoudende koorts er toch geen ontstekingen (oor / long) zijn.
Al kreeg ik heel lief een pm van books dus dat blijf ik in mn achterhoofd houden
dat van die gedeelde nachten vergeet het maar, meneer slaapt te vast maar mini wil echt alleen mij gaat gewoon gillen als hij haar pakt
ze ligt nu meestal vanaf01.00 a 02.00 in mn armen naast me te slapen en ik dut een beetje mee
gelukkig houdt ze nu wel van uitslapen
ik voel me moe maar ok, kom alleen niet aan veel dingen toe
pi_93220008
ik heb nog heul geen dreumes hoor :N
ik doe gewoon nog een beetje hier mee :Y :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93221947
Wat een gedoe Draak :*

Leia nog steeds ziek ;(

Daan alweer bijna 1 :o Alvast gefeliciteerd en een fijne dag met zn 3tjes!! *O*
  donderdag 24 februari 2011 @ 08:38:51 #211
259886 pessie
pi_93242291
Simmu,uiteraard mag je hier nog meedoen. Je hebt nog geen verjaardag gevierd, daarna heb jij pas een dreumes hoor!

Volgens mij begint de diarree hier wat minder vloeibaar te worden. Dus het lijkt nu de goede kant op te gaan!

Daan, van harte gefeliciteerd met je allereerste verjaardag!
pi_93242818
gefeliciteerd daan en happy en marky *O* *O* *O* *O*
veel plezier vandaag :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_93244248
Happy, Mark en Daan. Vandaag is een bijzondere dag.
Jullie zoon en jij bent alweer 1 jaar. *O* *O*
Van harte gefeliciteerd! :* FIjne dag vandaag met z'n 3-en zondag met de fam/vrienden!
pi_93244614
Gefeliciteerd Daan met je verjaardag en Happy en Mark met Daan! *O*

Pessie, fijn dat het al ietsjes beter gaat!

Pfff Draak, ik hoop dat het bij jullie ook snel beter gaat. Maar het is een kwestie van eroverheen groeien he? Betekent het dat ze tot die tijd eigenlijk altijd wat benauwd is of zo?

Orea, hoe was je nacht?

Hier gaat alles hetzelfde, Amy lacht en spuugt. Maar ze slaapt gelukkig heerlijk 's nachts. Overdag gaat slapen ook steeds beter. Ik kan niet wachten tot de zomer, lekker naar buiten, op vakantie, Amy met van die blote spekkiebeentjes O+
  donderdag 24 februari 2011 @ 10:32:56 #215
259886 pessie
pi_93245049
Sola, heb je nog contact gehad met een arts?
pi_93245862
Gefeliciteerd Daan *O*

Ik ga vandaag eens het eten bestellen voor volgende week zaterdag. We zijn bijna baby-plus hier. Al vind ik hem in vergelijking met andere baby's hier, nog echt een baby. Dus we kunnen gewoon wat langer genieten :Y :D
  donderdag 24 februari 2011 @ 11:34:56 #217
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_93247227
Daan is jarig! *O* *O* *O* Van harte gefeliciteerd!
A grand adventure has begun.
pi_93249112
Gefeliciteerd Daan! *O*
pi_93249377
Pessie, geen contact met de arts gehad. We houden haar gewicht in de gaten en zo lang dat goed gaat laten we het maar even zo. Ze zal er zelf overheen moeten groeien en dingen als dikke pap houdt ze wel binnen. Dus we geven 2 keer per dag dikke pap. Voor de rest maar alle medicijnen en gedoetjes en doeken in de aanslag houden. En het scheelt dat ze zelf zo blij is :)
pi_93250215
Daan, van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag! *O*

Sola de nacht ging echt héél erg goed :o ze ging om 19:00 naar bed, kwam om 2:30 voor voeding (kind van de klok :P) en om half 7 werd ze wakker :o bij me in bed genomen en toen viel ze na de voeding weer in slaap :o dus hebben we samen tot tegen 9 uur liggen tukken! En inmiddels slaapt ze alweer 2 uur :o ze heeft nog steeds verhoging (rond de 38,5) maar is wel haar vrolijke zelf, gelukkig!

En ze rolde gisteren van rug naar buik :o *O* en ik denk een mini wit puntje te zien en te voelen in haar onderkaak... dus misschien toch eindelijk een tandje?? Maandag is ze gewoon alweer 7 maanden :o

Fijn dat Amy in elk geval wel haar blije zelf is..
  donderdag 24 februari 2011 @ 12:49:05 #221
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_93250407
Daan, dreumes!!! Gefeliciteerd, ook je papa en mama.
pi_93253334
Hallo lieve mensjes,

Bedankt voor alle felicitaties!

Vandaag is een bijzondere dag. Onze zoon is 1 jaar! Vorig jaar rond deze tijd lag ik bij te komen van een soepele bevalling die uiteindelijk toch nog eindigde in een keizersnede omdat Daan er niet door kon. Zelfs vaccuumpomp en knip mochten niet baten. Toch kijk ik er positief op terug. Daan is om 7.45 uur ter wereld gekomen.

De eerste maanden waren intensief omdat Daan verborgen reflux had, maar toen we eenmaal de juiste voeding en medicijnen hadden, ging het snel beter met hem en met een maand of 7 was hij er helemaal vanaf. Hij ontwikkelde zich snel

Met krap 7 maanden stond Daan al en sindsdien is niets meer veilig in huis :D

Nu wandelt hij heerlijk door het huis. Hij heeft nog wel wat vast, al is het maar een pinkie van mama en af en toe staat hij los. Ook kletst hij de oren van ons hoofd (papa, mama, ja, die, oh oh, toto (auto), bam (boem) en nog allemaal kreten die we nog niet hebben ontcijfert haha).

We genieten volop van hem, zijn vanmorgen heerlijk met zn 3-en naar Sealife geweest. Hij keek zijn ogen uit en daarna lekker nog wat gedronken bij de Beren. Zaterdag is zijn grote feest (in klein gezelschap) maar vandaag is onze kleine man een echte dreumes geworden. Als hij straks wakker is, mag hij zijn cadeau uitpakken.

Geniet van jullie eigen baby, want voor je het weet is het eerste jaar voorbij. Tot snel bij de dreumessen!
pi_93253844
Daan, wat een sprekend koppie heb je toch ook.
Leuk mannetje!

Tot snel!
pi_93262593
Ik kom me melden met mijn Grote Baby!

Een half jaar geleden lag ik op bed in het ziekenhuis aan een infuus met weeënopwekkers en een ruggenprik te wachten op wat er uit deze buik zou komen:

Om 23.39 uur werden wij vader en moeder van een prachtig meisje. En vanaf toen was het feest. Elke dag met haar heb ik me gelukkig geprezen met onze dochter. Wat een rijkdom. Het is zo geweldig om te zien hoe ze zich ontwikkelt en het geeft zoveel voldoening om te zien hoe goed ze in haar velletje zitSoms post ik daarom ook weinig, heb gewoon niet altijd wat te melden!. We gaan vol vertrouwen de volgende 6 maanden in!

Samenvatting van de afgelopen 6 maanden:

pi_93262679
Ach, kan ik nog net Daan feliciteren en uitzwaaien. HappyMe, gefeliciteerd met de eerste verjaardag van je zoon en tot over een half jaar!
pi_93262786
Welkom Cantare :) Ik had je mooi foto-overzicht al gezien bij de kleine baby's.
pi_93262985
Welkom *O*
pi_93267563
Dag Daan en Happy. Gefeliciteerd met je babyplus *O* ;)

Welkom Cantare.

Ik had vandaag de hond van mijn moeder te logeren, en nu kan Isabel tijgeren. Zo'n enthousiast bewegend beest was blijkbaar een goede stimulans :D Heel grappig om te zien hoe ze ontdekte hoe ze vooruit kon komen. Voorheen draaide ze om haar as om daar te komen waar ze wilde, en als het dat niet lukte, pakte ze wel een ander speeltje :+
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  donderdag 24 februari 2011 @ 20:54:12 #229
259886 pessie
pi_93273622
Daan :W

Cantare welkom! Mooie collage!
pi_93275772
Hm, 'k heb een klein dilemma. Zondag willen we naar een verjaardag, en ik heb net gehoord dat een kindje van anderhalf die ook komt, waterpokken heeft. Wat zouden jullie doen? Vermijden of juist opzoeken?
pi_93277177
Lastig Morretje, op zich kan het geen kwaad als Isabel het krijgt, maar het nadeel is dat als ze het op zo'n jonge leeftijd krijgen, de kans aanwezig is, dat ze het nog een keer krijgt.

Ik zou het denk toch vermijden. Kun je niet kijken of jullie op verschillende tijden kunnen komen?
pi_93296077
Zijn waterpokken besmettelijk tot het weg is? Dan zou ik het denk ik ook vermijden.
pi_93296136
quote:
1s.gif Op vrijdag 25 februari 2011 08:54 schreef Solagratia het volgende:
Zijn waterpokken besmettelijk tot het weg is? Dan zou ik het denk ik ook vermijden.
Ik heb begrepen dat het (heel erg) besmettelijk is totdat de blaasjes zijn ingedroogd.
pi_93296188
En dat zijn ze natuurlijk niet allemaal tegelijk. Dan zou ik het zekere voor het onzekere nemen. Het is zo'n jonge leeftijd voor waterpokken.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 09:15:17 #235
265732 Keshet
Alle kleuren van de regenboog
pi_93296415
Ik zou de waterpokken vermijden Morretje, maar dat is mijn persoonlijke keuze. :)

Cantare! E. nu alweer een half jaar? Wat gaat dat snel! Wat een leuke reportage! *O*
Enne, dat kerstjurkje, waar heb je dat vandaan? Die is leuk!

Trouwens, dat mag best eens gezegd worden, jij hebt echt een oog voor het maken van foto's! Die van de 4e maand zou zo in een blad of advertentie oid kunnen!
A grand adventure has begun.
pi_93297095
Ik weet nog niet of de blaasjes ingedroogd zijn. Ik ga inderdaad maar op een andere tijd dan zij heen.. Wel jammer, maar verstandiger.
Dank voor het meedenken! ;)
  zaterdag 26 februari 2011 @ 08:53:56 #237
259886 pessie
pi_93339727
Ik kreeg gisteren een pakketje: Een plastic bordje van blue band. Ik vind em erg leuk! Meer mensen die em hebben gehad?
pi_93340326
Ja, leuk he? Wij hebben 'm ook, en hij wordt elke dag gebruikt voor Lars' lunchboterhammetje.
pi_93340638
quote:
Op zaterdag 26 februari 2011 08:53 schreef pessie het volgende:
Ik kreeg gisteren een pakketje: Een plastic bordje van blue band. Ik vind em erg leuk! Meer mensen die em hebben gehad?
check, ook gisteren :D
pi_93340861
Hier ook gisteren ontvangen :D vond hem ook leuk!
pi_93343077
Oeh ik wil hem ook! Al eten we hier nog geen boterhammen. Alles wat vaster is dan melk of pap wil ze niet.

Wij zijn vanochtend wezen zwemmen en ze vond het leuk! Ook wel heel spannend. En ze was ook al heel erg moe na een half uur, dus we zijn maar weer naar huis gegaan en nu ligt ze te slapen. Ze zat naar iedereen te lachen. Ze was echt zo vrolijk toen we weer thuis waren O+
pi_93343289
Weer een kindje dat zwemmen leuk vind :)
Leuk.

Hier een drammentje, krijsend en huilend jongentje!
Maar ook momenten dat hij heel vrolijk is.
Er is een kies aan het doorkomen (helemaal achterin, hele grote) En dat ddoet hem heel veel pijn.

En en... opstaat zonder een tafel of hulp van iemand, kan hij ook al!
Zo ineens.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 12:16:22 #243
259886 pessie
pi_93343383
Haha Blue Band deed een massa verzending deze week zo te horen!

Is er een 7-maanden sprong? Nathan heeft iets, wil alleen maar bij je zijn en vooral NIET even in de box spelen.
pi_93349559
Ik weet niet Pessie, wil straks wel in het grote boek der sprongetjes ( :P ) kijken voor je :)

Zijn hier trouwens meer baby's die met 6 a 7 maanden totaal niets vast wilde eten? Ik geef Amy elke dag een broodkorst, sperzieboontjes of iets dergelijks, maar ze wil het echt niet. Heel af en toe stopt ze het even in haar mond om daarna heel dramatisch smerig te kijken en een geluid te maken alsof ze net iets heel smerigs in haar mond heeft gehad :D het is wel grappig, maar moet dit gewoon overgaan door elke dag iets aan te bieden?

Ze heeft tarwepap op vandaag. We zijn bezig met de introductie van tarwe, dus heb ik haar pap gegeven. Ze vond het zo vreselijk lekker! Dat bekkie ging steeds wijder open en als het niet snel genoeg ging dan deed ze "eh!" :Y)
pi_93349751
Sola, Thomas is hier pas goed beginnen eten toen hij 6 maanden was en dat was eigenlijk bij de onthaalmoeder. Bij de onthaalmoeder leek het de normaalste zaak van de wereld te zijn, bij ons was het drama. Een week later wou hij ook bij ons eten. En dan ook echt alles wat we hem gaven: cracotte, groentepap, fruitpap :Y Brood was hier pas vanaf 8 maand ofzo.

Wij zijn trouwens op 4 maand begonnen met groenten- en fruitpap, dus het heeft wel eventjes geduurd voor hij om was ;)

[ Bericht 19% gewijzigd door leonieke op 26-02-2011 15:31:26 ]
pi_93350086
Blue band bordje? Moest je die ergens aanvragen of kregen jullie hem zo?
Sola ik herken het niet, maar Leia eet dan ook álles! Hoef er niet eens moeite voor te doen. Een halve boterham zit er zo in :o dan nog een stuk fruit en 's avonds groente.

Wat heerlijk dat Amy het zwemmen zo fijn vond!
pi_93352020
Orea ik heb wel van alles ingevuld toen ik zwanger was, denk dat het daardoor komt.

Ymme je zoon gaat met sprongen vooruit ;)

Sola fijn dat het zwemmen zo leuk was.

Pessie volgens mij hoort het er wel een beetje bij in deze leeftijd. Kan je hem niet gewoon op een kleed leggen? heeft hij meer ruimte?

We kregen hier de tip mee van de kdv om Femke wat actiever drinken te geven :@ ik hang altijd achterover in een stoel met Femke tegen me aan. Ze zou wat meer rechtop moeten zitten zodat ze ook zelf met haar handen de fles pakt (haar rug wat bol maakt ipv hol) en straks ook zelf kan drinken. Het is nog even wennen moet ik zeggen :P

Hier begint Femke ook steeds meer te eten. Eerst snapte ze ook niet wat ze met een broodkorst moest, maar naar 2 weken ging het er makkelijk in. Heb vandaag even wat met een tuitbeker geprobeerd met diksap. Ze vond het wel lekker, maar ze snapte het systeem nog niet.
  zaterdag 26 februari 2011 @ 19:20:25 #248
259886 pessie
pi_93359823
Mereltje, lekker kindjes met broodkorstjes. Nathan eet soms zo 2 korstjes weg maar soms heeft hij gewoon geen zin en eet hij niets. Verder is hier het rijstwafeltje wel echt een koekje. Die verslind hij!

Ook ik heb me aangemeld voor de babydozen. Misschien dat de actie van het bordje daarmee te maken heeft?

Ik ga es proberen hem weer meer op een kleed te leggen.

Manlief is de kinderwagen aan het ombouwen. De bak werd wel heel erg klein en Nathan is morgen 7 maanden dus we vonden dat het wel kon. Daarnaast kan onze wandelwagen helemaal plat (180 graden).
pi_93362095
floris zit al sinds 5maanden in de wandelwagen. hij paste nog wel, maar als ie zich boos maakte lag ie helemaal bovenin en kon hij niet rondkijken. aangezien dat ding plat kon vond k t wel prima.

sola, floris at ook zo slecht. t gaat nu wel steeds beter (hij doet zn mond open :')) iig met groente is dat. fruit ging wel goed.
brood en liga vindt wel echt lekker. hij heeft vandaag 3kwart boterham op (droge, had geen beleg voor m :P). nja denk dat t een halve was, als je de kruimels niet meerekend

en ik denk dat t bordje hier gekomen is door de verklaring van Mereltje en pessie
pi_93362868
Ik denk dat als ik alles net zo glad zou maken als de 4 maanden potjes peer, wortels en banaan dat ze het dan wel eet. Maar broodkorstjes daar likt ze hooguit een keer aan en dan kijkt ze vies. Maar, ik blijf gewoon aanbieden, ze zal het ooit een keer eten. Denk niet dat ze op haar 18e nog alles gepureerd eet :+

Amy zit ook al in de wandelwagen Pessie. Vindt ze leuk :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')