abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92980223
Welkom Diego en mama!!

Verder sterkte voor de zieke kindjes. Becky, echt sneu voor je meisje, hopenlijk trekt ze zich er toch binnenkort doorheen.

Draak, mooie curve hoor :Y

Pessie, lekker ding heb je daar!

Simmu, welkom terug!

Daan is weer goed opgeknapt, nog wel wat snotterig maar dat hou je toch niet tegen. Hij heeft wel weer voldoende energie om bezig te zijn met andere dingen dan beter worden.

[ Bericht 7% gewijzigd door happyme28 op 18-02-2011 20:38:18 ]
  vrijdag 18 februari 2011 @ 20:32:33 #102
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92982365
Happy goed te horen dat het met Daan de goede kant op gaat. Zieke kindjes zijn zo zielig...
pi_92983650
Maffe, welkom! *O*
Noortje weer ziek.. wat sneu toch.. Beterschap!
Draak, goeie curve!
Fijn dat Daan aan de beterende hand is ;Y

Wij hadden vandaag bezoek van Floris en Ilse! Was echt heel erg gezellig :Y
pi_92985715
Orea wat een leuke foto's van jullie meet! schattige rode wangetjes O+

Voor alle zieke kindjes beterschap :*

Welkom maffemuts :)

Pessie, lief koppie hoor, maar ik zie geen tanden :P , wij moeten ook maar eens minimeeten of niet? we wonen volgens mij vlak bij elkaar (fietsafstand).

Wij gaan begin augustus naar Frankrijk, eerst naar mijn vader en dan naar een camping in de Ardeche. Pff maar dat duurt nog even.
pi_92987318
quote:
Op vrijdag 18 februari 2011 20:51 schreef Orea het volgende:
Maffe, welkom! *O*
Noortje weer ziek.. wat sneu toch.. Beterschap!
Draak, goeie curve!
Fijn dat Daan aan de beterende hand is ;Y

Wij hadden vandaag bezoek van Floris en Ilse! Was echt heel erg gezellig :Y
zeker :Y
floris de vrouwenverslinder :D
pi_92988770
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 21:49 schreef Sonnetje85 het volgende:

[..]

zeker :Y
floris de vrouwenverslinder :D
Met huid en haar (vooral het haar :) ) Wij vonden het ook gezellig. Ilse vond vooral je tv erg mooi. :@
*poef* nu is het weg
  vrijdag 18 februari 2011 @ 22:39:27 #107
259886 pessie
pi_92990599
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 21:22 schreef Mereltje het volgende:

Pessie, lief koppie hoor, maar ik zie geen tanden :P , wij moeten ook maar eens minimeeten of niet? we wonen volgens mij vlak bij elkaar (fietsafstand).
Goed plan! En volgens mij wonen we inderdaad vlak bij elkaar. Centrum is 10 minuten fietsen en ik begreep dat jij in de buurt van het centrum woont.
pi_92992153
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 februari 2011 22:39 schreef pessie het volgende:

[..]

Goed plan! En volgens mij wonen we inderdaad vlak bij elkaar. Centrum is 10 minuten fietsen en ik begreep dat jij in de buurt van het centrum woont.
Gezellig, woensdag ben ik vrij (mamadag) heb je dan tijd? (rest doen we wel via pm ;) )

Morgen moet ik vroeg opstaan dus ga zo eens richting bed. Gaan toch in het weekend even om en om uitslapen hebben we besloten. Normaal geven we Femke drinken rond 7/8 uur en dan gaat ze bij ons in de slaapkamer een beetje keten, langzaam wakker worden en kunnen we dus geen van beiden uitslapen, vond ik toch niet zo handig :P .. zondag kan ik uitslapen :)
  zaterdag 19 februari 2011 @ 11:31:58 #109
259886 pessie
pi_93006217
Mereltje woensdag heb ik volgens mij wel tijd! Lekker morgen uitslapen dus!

Hier vannacht een kotsventje. Hij was flink aan het piepen dus dacht ik leg hem even aan, toen kwam zn avondmaaltijd eruit dus lag ons hele bed onder de worteltjes. De komende 4 uur heeft ie alleen gekotst, op een gegeven moment wat watr gegeven en wat bv dat kwam er ook uit. Om 8 uur heeft hij een beetje bij mij gedronken en om 10 uur weer. Daarna maar even flink afgekolfd. Om 12 uur maar weer even een beetje voeden. Hij heeft net een rijstewafeltje op, werd hij ook erg vrolijk van.
pi_93007119
goede morgen!

becky hoe gaat het nu met noortje?
daan juist weer aan de beter hand! fijn! met jouzelf ook happy?

wat een leuke foto's van de meet met leia, floris en ilse!

en nog een minimeet op programma, mereltje en pessie gezellig hoor

ik merk dat ik wat moeite krijg voor mn meisje, ik vind het zo sneu voor haar als ze weer moet huilen omdat het allemaal niet lukt, vannacht heeft ze echt moeite met ademhalen gehad
ik lig er dan zowat met tranen naast, echt wat breek ik dan op zo'n moment, het was zo dat ze echt mn handen heeft omklemd
gelukkig begroet ze me s'ochtends met een glimlach en ligt ze nu naast me te kraaien omdat we de radio lekker hard aan hebben op de efteling radio! het lijkt haast mee zingen!

meneer en ik delen de nachten nu, hij de eerste helft ik de tweede helft, zo komen we beide toch aan wat slaap (alhoewel je haar echt blijft horen) vanmorgen heeft hij me zelfs laten uitslapen!
hij nam mini lekker in de draagzak mee het bos in de hond uitlaten en heeft me daarna ontbijt op bed gebracht! echt even fijn
pi_93007958
Simmu gefeliciteerd met Ravi !
pi_93009088
Simmu bijzondere dag, gefeliciteerd en een dikke Knuffel!
  zaterdag 19 februari 2011 @ 14:06:40 #113
259886 pessie
pi_93011070
Draak, fijn dat je zo toch aan slaap toekomt, en wat lief dat hij je ontbijt op bed bracht!

Tand nummer 2 is een feit! Foto kan nog een tijd op zich laten wachten, het was gisteren al moeilijk genoeg om dat ene tandje enigzins op de foto te krijgen en die is al 2 weken door.

Simmu, gefeliciteerd met de verjaardag van Ravi.
pi_93011152
Simmu, van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Ravi *O*
[sub]En ook mijn gedachten gaan uit naar jullie andere zoon![/sub

:*
pi_93011359
Goedemiddag allemaal!! Hier alles goed hoor. Vanmorgen op cadeau-jacht geweest, helaas alle speelgoedwinkels hebben het cadeau niet wat we willen geven, dus uiteindelijk maar online besteld. Gelukkig levert Intertoys snel, dus dat moet goedkomen voor donderdag.

Simmu gefeliciteerd met de verjaardag van Ravi. En meteen denk ik ook aan de geboortedag van Kiro. Moet een emotionele dag voor jullie zijn, maar hoop dat een gedenkwaardige dag zal zijn/worden.
Of jullie doen het gewoon lekker op jullie eigen manier ^O^

En nog even juichen: het ouderschapsverlof van Marky is rond dus per 1 mei zal hij lekker 1 dag in de week bij Daan zijn totdat Daan naar school gaat :D *O*

[ Bericht 5% gewijzigd door happyme28 op 19-02-2011 14:22:33 ]
pi_93016569
Simmu, een bijzondere dag wel vandaag. Gefeliciteerd en een knuffel :*

Draakje, wat een nacht weer. Naar voel je je dan he, als je niets voor d'r kunt doen maar ze zo duidelijk probeert te 'vragen' dat je er wel wat aan doet.. Fijn dat je toch wat hebt kunnen slapen, en een ontbijtje op bed is natuurlijk nooit weg! ;)

Hoe is het met Nathan nu Pessie?

Wij hebben net gezwommen, en mevroi ligt knock out in de maxicosi boven :P Het was erg druk, maar wel leuk. Ze probeerde uit alle macht het water te drinken trouwens, da was nie zo handig :D
I 21-5-10 ♥ T 1-11-12 ♥ K 4-11-18 ♥
  zaterdag 19 februari 2011 @ 17:52:37 #117
259886 pessie
pi_93018657
Nathan lijkt weer helemaal opgeknapt. We vermoeden nu dat hij de hutspot gisteren te snel heeft gegeten en dat dat hem verkeerd is gevallen. Voor de zekerheid gooien we het andere diepvriesbakje met hutspot nu weg.
pi_93022634
Simmu gefeliciteerd met de verjaardag van Ravi (en geboortedag van Kiro), een bijzondere dag voor jullie. Hebben jullie iets speciaals gedaan?

Pessie leuk dat je wil meeten en woensdag kunt, hebben nog wel even contact voor woensdag!

Morretje gezellig even gezwommen, heerlijk dat ze dan zo lekker kunnen slapen..

Dracu, sterkte met je meisje :'( fijn dat je vriend even met haar weg is geweest om te wandelen. Even lekker in de buitenlucht kan ook fijn zijn voor haar.

Happy dat is fijn dat je vriend nu ook een dag samen heeft met Daan. Nog eventjes en dan is hij ook alweer een jaar :o Mijn ouderschapsverlof zou in januari ingaan, maar was niet goed bij P&O gegaan. Nu gaat het pas per 1 maart in en moet ik mijn verlof gaan opnemen.

Vandaag even met Femke in de stad geweest, wat zie je dan veel kinderwagens, en allemaal kleine beebjes O+ Ik heb weer even een cdtje gekocht met kinderliedjes zodra de muziek aangaat begint ze druk te bewegen.
pi_93023545
jullie zijn lief O+

we hebben helemaal niks speciaals gedaan! ravi hoefde niet te worstelen met zn boterham en kreeg gewoon een fles :Y) verder hebben we gewoon met zn allen boodschapjes gedaan, hebben we post ontvangen en twee keer de telefoon aangenomen en toen daar de stekker van uitgetrokken. we waren fijn saampjes aan het knuffen en spelen :6

in april doen we een feestje en een taartje en 3000 foto's, maar nu eventjes niet. we wilden vandaag gewoon ongestoord genieten van al onze kindjes.

ravi maak je sowieso blijer met een fles dan een taartje als vervanging voor de gehate boterham :P
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  zaterdag 19 februari 2011 @ 19:59:03 #120
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_93023637
Klinkt als een heerlijke dag met jullie viertjes simmu O+
Alsnog van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Ravi en de geboortedag van Kiro :*
pi_93028245
Simmu, ik las ook je verhaal in het engeltjestopic, wat heb je het weer goed aangepakt. Je hebt helemaal gelijk, niemand bepaald hoe jij deze dag doorbrengt, behalve jullie zelf. Ik hoop dat het een mooie dag is geweest voor jullie. :*
pi_93029976
Simmu, gefeliciteerd met Ravi en Kiro. Fijn om te lezen dat je de dag beleefd hebt precies zoals je wilde. Met hopelijk in april ook een prachtige dag.

Amy spuugt ineens weer veel de laatste 2 dagen. Het zit me niet lekker :{

En ik heb een babypuber :o we zaten aan tafel, zij in de kinderstoel. Toen duurde het haar te lang voordat we haar te eten gaven en toen ging ze echt heel erg boos gillen. Ook heel hard :X Normaal gaat ze mopperen maar nu zat te echt heel hard te gillen. Begint het opvoeden nu al? :D Dan mag ze de volgende keer het aantal minuten van haar leeftijd op de trap zitten :P
pi_93030148
Wat vervelend Sola. Wat doen jullie nu allemaal tegen het spugen? Is het nu vastgesteld dat het Reflux is?
pi_93030302
Er is geen zuurgraadmeting gedaan, zo stellen ze dat vast toch? Maar de behandeling sloeg in het ziekenhuis wel aan. Ze krijgt koemelkeiwitvrije voeding, losec, erytrhocine en we dikken haar voeding in met nutriton. Is er nog meer wat je kunt doen?
pi_93030385
Toch alvast gefeliciteerd Simmu ;) Wil dit zeggen dat je ook tot april gezellig hier blijft posten? :D

Ik ga morgen wel echt bijlezen en reageren. Ben voor nu gewoon blij dat mijn antibioticakuurtje aanslaat en ik weer enigszins gewoon kan slikken en praten enzo. En vooralsnog lijkt het erop dat ik Larsje niet heb aangestoken.. yay. Meneer is wel wat sneller chagerijnig tegenwoordig heb ik het idee, maar verder gaat het met hem prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')