Bij mn ouders doen ze dat wekelijks op maandagquote:Op donderdag 17 februari 2011 16:51 schreef Ticootje het volgende:
In frankrijk (en veel andere zuidelijke landen) voegen ze een chloorverbinding toe aan het water.
bij floris heb k dat ook de laatste weken iddquote:Op donderdag 17 februari 2011 18:12 schreef Orea het volgende:
Ik ben net even door Leia's kast gegaan (opruiming) en we gaan nu echt richting maat 74...veel in 68 zit echt niet fijn meer.. (maar nou hou ik er wel van dat het lekker zit, dus niet strakkig.. dus zal waarschijnlijk snel overgaan naar een nieuwe maat..)
Ik had dit niet verwacht. 555 gram in 2 weken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef becky27 het volgende:
wow Asyniur, wat goed! Harry groeit, woeii, voelt het als een verademing? Dat had ik wel toen Noortje een afbuigend lijntje had.
Ok, dat is bij jullie dus ook zo! Was ik stiekem erg benieuwd naar.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:24 schreef leonieke het volgende:
Op het flessenwater staat er inderdaad bij sommige merken een zuigfles. Dat water zou blijkbaar goed zijn om flessen te maken (en dat gebruiken we dus ook). Spa reine zou het beste zijn, maar dat drink ik dan weer zelf niet graag, dus is het toch een ander merk met een zuigfles
Bij de onthaalmoeder krijgt hij wel Spa reine
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. misschien zou gekeken kunnen worden voor een buisje?
Hier weer een fijne nacht! Ze slaapt weer super fijn de afgelopen dagen. Nog voor ik haar op bed leg is ze al wegwe houden het nu ook wel strak aan. Vannacht kwam ze om half 5
(en om half 2 maar ik had om 10 uur nog gevoed, dus speen gepropt en ze sliep weer verder
)
En om 6.45 was ze wakker, althans. Ze was om 6.15 al wakker, maar was aan het poepen, konden we duidelijk horen door de babyfoonom 6.45 kwam er een gilletje zoals ze de afgelopen dagen zo lekker kan gillen. Klaar dus
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |