abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92911143
Orea, wat klinkt dat leuk en gezellig!
Als je kind geniet, geniet je zelf dubbel op hè. :)
pi_92911822
Absoluut!! :Y

En ik denk dat onze vakantie over een paar maanden ook echt heel fijn gaat worden.. (strandvakantie Turkije) lekker de hele dag het water in!! O+
pi_92912007
orea wat klinkt dat heeeerlijk!
wij hebben juist vandaag toch maar overgeslagen maar ik word helemaal vrolijk van jou post!

ben wel naar cb geweest, mw is wat minder goed aangekomen, maar dat wordt aan de benauwdheid geweten, ze is 67 cm nu
zal eens kijken of ik het in haar curve krijg....

vannacht weer drama trouwens, maar goed dat zal wel nog even aanhouden denk ik....
pi_92912379
ik vind het wel mee vallen
maar heb geen idee hoe ik die curves hier krijg?
pi_92912781
Opslaan en dan uploaden als plaatje

Wat ontzettend leuk Orea! Ik wil ook! Ik heb net een badpakje gekocht voor Amy :D Als je gewoon vrij gaat zwemmen, maakt het dan uit dat het water niet extra verwarmd is? Want anders ga ik gewoon met J. en Amy. Lessen zijn op dinsdag en woensdagochtend en dat zijn net de kdv ochtenden.

Bambix bindt niet echt lekker met Friso Pep. Het wordt geen egale pap maar klodderig. Daar valt zeker niets aan te doen?

Pessie, ik weet inderdaad dat het beste is om het per keer klaar te maken :Y Waar ik mee zit is dat ik elke keer een fles maak van 200 (180/6) en daar sowieso al 30 cc van weggooi, dus over een hele dag is dat bijna een hele voeding. En dan gooi ik ook nog weg wat ze niet opdrinkt. Ik wil kijken of dat anders kan zodat ik minder hoef weg te gooien.

Net had ik Amy in de draagdoek, was zo fijn. Ik krijg hem nog steeds niet goed geknoopt waardoor ze echt aan me hangt. Dat is wel lastig. Ik merk dat ik heel veel behoefte heb aan knuffelen en "huid"contact.
pi_92914550
Volgens mij maakt dat niet zo heel veel uit, alleen dan kun je niet zo lang gaan als bij een verwarmd bad :) gewoon Amy goed in de gaten houden, gaat ze rillen of krijgt ze blauwe lippen, uit water gaan!

Zijn die richtlijnen voor flessen veranderd dan? Weet nog dat ze bij mijn nichtjes (nu 6 en 4) gewoon voor 24 uur mochten klaarmaken en daar steeds wat uithalen en opwarmen..

Sola, wat voor draagdoek heb je? Misschien een keer een draagconsult doen? Of veel kijken naar filmpjes op youtube en maar proberen! Hier is het inmiddels zo ver dat als ik maar een doek vast heb, mevrouwtje bijna uit haar vel springt van blijdschap.. en zodra ik haar op mijn rug slinger, begint ze te schateren zodra ze op mijn rug ligt :D :') muppet...
pi_92916212
Ik denk dat ik het maar gewoon met gekookt afgekoeld water maak en dan afgedekt in de koelkast zet. Kijken of dat makkelijk is. Tnx!

Ik heb een Hop Tye Orea. Maar ik dub al heel erg lang over een Manduca. Dat lijkt me toch fijner omdat je niet hoeft te knopen. Dan voel ik me zekerder. Draagconsult had ik ook al naar gekeken, maar dat vond ik nog best prijzig. Manduca is ook prijzig maar dan kan ik altijd nog de Hop Tye verkopen.

Oh Leia klinkt zo leuk! Ook leuk dat ze alles leuk vindt. Dragen, zwemmen, eten. Gezellig meidje heb je O+ Amy windt ook iedereen om haar vingertje, breed lachen met dat ene tandje en dan smelt iedereen ;)

Ik heb het gevoel dat ik alles onder controle heb hier en daar word ik zo gelukkig van. Dat gevoel was ik kwijt en daar kan ik slecht tegen. Maar nu gaat het zo lekker :Y
pi_92916225
De richtlijn voor KV is nu toch dat je de fles maakt wanneer ze zal opgedronken worden en restjes onmiddellijk weggooit.
Maar daar houden wij ons eigenlijk niet aan :@ :') als Thomas 's ochtends 120cc ofzo laat staan, gaat de fles tegenwoordig mee naar de onthaalmoeder en krijgt hij ze daar nog eens aangeboden en dat kan gerust een uur later zijn of dat het gebruikt wordt om over zijn boterham uit te gieten. Hij is er alleszins nog nooit ziek van geweest.
pi_92916747
Tegenwoordig mag je gewoon warm water uit de kraan pakken, mits geen loden leidingen. Poeder erbij en drinken maar.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_92916942
Wij gebruiker er water uit de fles voor en warmen die even op in de microgolfoven en dan poeder erbij. Maar echt warm lust Thomas zijn fles niet.
Ik weet nog dat ik onlangs op bezoek was bij iemand en ik daar een fles moest klaarmaken en ze vroeg of 1 minuut opwarmen voldoende was. Hier gaat het maximum 30 seconden in de microgolf (210cc). Mijn vriendin haar dochter zou zo'n koude fles blijkbaar niet willen drinken.
Dat van water uit de kraan wist ik niet :N
pi_92916992
Grappig dat verschil, Leyla moet bijna haar mond branden zo warm wil ze haar fles.
pi_92917070
Nu doe ik het inderdaad met warm water, maar ik bedacht me dat het, wanneer ik het voor een hele dag maak, het hygienischer is als ik dan gekookt afgekoeld water pak. Amy wil de fles ook loeiwarm. Koud dan drinkt ze direct een stuk minder.
pi_92917246
En zo hebben ze allemaal hun eigen goestingskes (en willekes ;) ).

Maar waarschijnlijk is het ook kwestie van gewoonte. Echt warm heb ik ze eigenlijk nooit gemaakt omdat hij ze zo dronk.
pi_92917259
Leia dronk het altijd prima op kamertemperatuur, maar tegenwoordig begint ze dan te kokhalzen :D dus toch maar even in de flessenwarmer als ze afgekolfte melk krijgt...

Amy met 1 tandje O+ doe eens een foto? Hier nog steeds niks aan tanden! Wel als je haar bovenlip wat omhoog doet, zie je haar voortanden liggen :D duurt nog wel ff voordat die komen, maar wel een grappig gezicht!

Oh en haar haar O+ O+ het begint te groeien!! Het is licht blond/rossig achtig, zo tof!! Mijn baby krijgt ein-de-lijk haar!!! *O* (en ze had al wel wát haar, maar zo licht en zo dun dat het amper zichtbaar was..)
pi_92917500
Overigens ga ik vaker zwemmen, ze ligt nu al dik 2 uur in volledige coma... :D
pi_92920788
Amy heeft ook 2 uur geslapen hier! Prettig :)

Foto maken lukt niet! Ik heb nu 10 foto's met halve hoofden erop :D

Leuk he dat het haar begint te groeien! Bij Amy ook wat. Is zo lief dat pluizebolletje O+
  donderdag 17 februari 2011 @ 16:45:23 #67
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_92921691
Sola, inderdaad lastig een foto maken van de tand, dat hebben we hier ook al geprobeerd maar ook hierr zonder succes. Welke tand heeft Amy onderhand? Hier voor de kijker rechts onder.

Orea, zwemmen is inderdaad heerlijk! Ook Nathan vind het heel fijn. Nathan wil alleen niet in een bad dat te koud is, dus hier hebben we alleen de dagen dat het extra verwarmde bad open is en dan is het ook meteen ontzettend druk.

Leo, ik weet niet hoe het in België is, maar zoals in Frankrijk is het water uit de kraan niet echt lekker om te drinken, daar worden alle flesjes gemaakt met flessenwater (en volgens mij mag dan nog niet eens elk soort flessenwater maar dat weet ik niet zeker).

En de temperatuur waarop gedronken wordt, volgens mij zou Nathan het zelfs rechtstreeks uit de koelkast drinken maar dat heb ik nog niet geprobeerd, nu staat een fles een paar minuutjes in een kommetje warm water zodat het lauw is, dat drinkt hij zo op.

Sola, wat betreft de pap, misschien een andere soort proberen? Ze zeiden tegen mij dat pap niet zou binden met bv maar biobim bind wel, misschien is dat een idee? Al wordt het je wel lastig gemaakt tegenwoordig vind ik, overal is de pap al kant en klaar met standaard opvolgmelk, daar hebben baby's die speciale voeding of bv krijgen niet zoveel aan...
pi_92921939
In frankrijk (en veel andere zuidelijke landen) voegen ze een chloorverbinding toe aan het water.
  donderdag 17 februari 2011 @ 17:17:20 #69
259886 pessie
pi_92922979
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:51 schreef Ticootje het volgende:
In frankrijk (en veel andere zuidelijke landen) voegen ze een chloorverbinding toe aan het water.
Bij mn ouders doen ze dat wekelijks op maandag :r
Mn ouders hebben hun eigen watervoorziening :Y)
pi_92925050
Ik ben net even door Leia's kast gegaan (opruiming) en we gaan nu echt richting maat 74... :o veel in 68 zit echt niet fijn meer.. (maar nou hou ik er wel van dat het lekker zit, dus niet strakkig.. dus zal waarschijnlijk snel overgaan naar een nieuwe maat..)
pi_92925080
Maat 68 naar V&A dus? O-) ;)
pi_92925311
_O- ik zal kijken wat ik van het weekend kan doen ;)
  donderdag 17 februari 2011 @ 19:14:46 #73
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92927648
Ik moet nog bijlezen maar voor wie 2 weken geleden zo meedacht en meeleefde toen Harry niet genoeg was aangekomen.
Ziehier.
pi_92933468
quote:
Op donderdag 17 februari 2011 18:12 schreef Orea het volgende:
Ik ben net even door Leia's kast gegaan (opruiming) en we gaan nu echt richting maat 74... :o veel in 68 zit echt niet fijn meer.. (maar nou hou ik er wel van dat het lekker zit, dus niet strakkig.. dus zal waarschijnlijk snel overgaan naar een nieuwe maat..)
bij floris heb k dat ook de laatste weken idd
voelt zo groot he!

sola, ik zat te denken he. als je gewoon 150/5 doet, dan kom je toch op 165?
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:02:03 #75
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92933941
wow Asyniur, wat goed! Harry groeit, woeii, voelt het als een verademing? Dat had ik wel toen Noortje een afbuigend lijntje had.
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:05:25 #76
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92934199
Sonnetje en Orea, wat een reuzen hebben jullie, Noortje is toch echt wel een stuk ouder maar die gaat nu net 74 in en dan zijn de rompers 74/80 veul te groot.

Solagratia, fijn dat het beter gaat!

Orea en Pessie, leuk he dat zwemmen. Noortje heeft zo vaak ooronsteking gehad dat ik eigenlijk niet durf maar ze vind het zo leuk. En ik ben bang dat wanneer we niet zo vaak gaan ze straks niet meer durft, en we hebben net een vakantie geboekt naar een camping met een zwembad (kan niet wachten met ons meisje in de tent).
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:08:28 #77
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_92934428
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:02 schreef becky27 het volgende:
wow Asyniur, wat goed! Harry groeit, woeii, voelt het als een verademing? Dat had ik wel toen Noortje een afbuigend lijntje had.
Ik had dit niet verwacht. 555 gram in 2 weken.
Het enige nadeel is dat hij dadelijk toch echt naar een grotere kledingmaat moet... ;)
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:13:34 #78
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92934768
haha dat betekent shoppen! Hier was Noortje maar weinig aangekomen een poos lang en ineens at ze goed en kwam ze in 1,5 week 370 gram aan. Bizar veel ineens, ik schrok ervan.
pi_92935508
Asyniur: wat een goed nieuws :Y

Op het flessenwater staat er inderdaad bij sommige merken een zuigfles. Dat water zou blijkbaar goed zijn om flessen te maken (en dat gebruiken we dus ook ;) ). Spa reine zou het beste zijn, maar dat drink ik dan weer zelf niet graag, dus is het toch een ander merk met een zuigfles :+ Bij de onthaalmoeder krijgt hij wel Spa reine :D
pi_92936032
Asy wat goed van Harry! *O*
  donderdag 17 februari 2011 @ 21:52:04 #81
259886 pessie
pi_92937545
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 21:24 schreef leonieke het volgende:
Op het flessenwater staat er inderdaad bij sommige merken een zuigfles. Dat water zou blijkbaar goed zijn om flessen te maken (en dat gebruiken we dus ook ;) ). Spa reine zou het beste zijn, maar dat drink ik dan weer zelf niet graag, dus is het toch een ander merk met een zuigfles :+ Bij de onthaalmoeder krijgt hij wel Spa reine :D
Ok, dat is bij jullie dus ook zo! Was ik stiekem erg benieuwd naar.

Becky, kamperen met baby, leuk dat jullie er ook zo'n zin in hebben! Wanneer gaan jullie?

Asy, de groei zit erin ^O^
Shopze!

Ik heb het idee dat maat 74 nog heel groot is, toch had hij vandaag een 68 truitje aan dat aan alle kanten strak zat, en het ide niet dat ik zo'n vet jongetje heb... Toch maar es kijken naar mn 74 spullen.
pi_92939301
Leyla heeft zelfs al spul 74 wat gewoon past.
  donderdag 17 februari 2011 @ 22:15:08 #83
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92939362
pessie, wij gaan 25 juli tot en met 5 augustus naar de Loire streek, helemaal zin in.

Heb net een heel zielig meisje uit bed gehad. Ze blijft last hebben van haar oortjes want dit was gewoon echt oorpijn. pcmtje gegeven, we, Noortje incluis, hebben al genoeg slapeloze nachten gehad door die oren. Toch maar weer de ha bellen of er niet iets anders aan gedaan kan worden.
pi_92953461
Oh, de Loire-streek is zo mooi :Y Zijn we een paar jaar geleden ook naartoe geweest :)
  vrijdag 18 februari 2011 @ 08:46:54 #85
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92953479
Noortje is er twee jaar geleden verwekt, we hebben er goede herinneringen aan ;)

Ticootje, jouw baby is toch nog maar net geboren, die kan toch nog niet in 74 zitten O-)
pi_92953588
Becky ik zou inderdaad eens een verwijzing naar een KNO arts vragen! Vooral als ze zo vaak oorontsteking heeft
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
misschien zou gekeken kunnen worden voor een buisje?

Hier weer een fijne nacht! Ze slaapt weer super fijn de afgelopen dagen. Nog voor ik haar op bed leg is ze al weg O+ we houden het nu ook wel strak aan. Vannacht kwam ze om half 5 :) (en om half 2 maar ik had om 10 uur nog gevoed, dus speen gepropt en ze sliep weer verder :D)

En om 6.45 was ze wakker, althans. Ze was om 6.15 al wakker, maar was aan het poepen, konden we duidelijk horen door de babyfoon :') om 6.45 kwam er een gilletje zoals ze de afgelopen dagen zo lekker kan gillen. Klaar dus :Y)
  vrijdag 18 februari 2011 @ 08:59:45 #87
259886 pessie
pi_92953681
hahaha Orea van dat poepen! Geweldig! Lekkere nacht gehad dus!

Becky dat klinkt inderdaad als een goede herinnering ;) . Heerlijk naar de Loirestreek!

Hier vannacht een betere nacht! We hebben hem gisteravond na de voeding uit zn slaapzak gepeld en hem ingebonden. Het resultaat was dat hij pas om 3.30 voeding wilde *O* En daarna om 6.30 en hij werd wakker om 8 *O* . Manlief is weer een stuk bijgeslapen, en ik heb zelf ook zo'n 6 uur geslapen. Dit is al een stuk beter!

Wij gaan van 10 tot 25 juli naar Rome op vakantie, kamperen. Ik heb er echt zin in. We zijn er 2 keer eerder geweest en het is echt dé ideale gezinscamping. Aangezien Nathan deze zomer een jaar is verwachten we dat het nog wel zal kunnen zo'n eind te rijden. Volgend jaar is dat denk ik niet meer haalbaar.
  vrijdag 18 februari 2011 @ 09:00:56 #88
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92953696
Orea, we lopen al bij een KNO arts maar die doen tot 1 jaar heel weinig. Maar goed, das nog 2 maanden dus dat moet lukken.
En fijn dat ze weer lekker slaapt. En jij hebt niet echt een lekker 'oor'verleden... balen zeg.
pi_92953709
haha die Leia :D

becky wat naar van noortje dr oren ;(

mijn moeder zat gisteren te vertellen dat floris zn fles s ochtends niet hoefde. en s middags alleen in de kinderstoel.
wij hadden zoiets van zal wel toeval zijn, maar hij wilde net zn fles dus ook niet :') blijkbaar is t lekkerder s nachts te eten :')
hij ligt nu op de grond te spelen, dus honger heeft ie blijkbaar niet
pi_92954060
Zal ik straks een lekker fruithapje maken voor Leia en Floris?? Misschien lust ie dat wel :P

al die vakanties, heerlijk!! *O* ik kan ook niet wachten.. nog 4 maandjes.. vanaf volgend jaar ofzo willen we weer gaan kamperen O+ , nu nog een keer luxe vliegen O+
pi_92954625
haha is goed ;)
as we speak drinkt ie, das wel fijn slaapt ie zo in de auto tenminste :)
pi_92955188
harry *G* wat goed man!

noortje :* het wil maar niet lukken he, met je oren
en idd orea wat een verhaal over jou oor dan ook weer :*

en een floris leia meet! foto's! (die komen vast wel)

lekker hoor al die vakantie plannen, wij gaan een week naar oostenrijk naar vakantiehuis van de baas van manlief en waarschijnlijk gaat er die week ook een bevriend stel met kindje 2 weken ouder dan minidraak mee
daarna willen we nog een weekje in een stacaravan of tent italie ofzo
verder weinig te melden
pi_92956925
ik vind het dus wel meevallen en zie gewoon goede curves:

vrijdag 18 februari 2011 @ 15:58:58 #94
259886 pessie
pi_92968040
Ziet er toch goed uit draak?

Noorte, wat naar van je oren.

Camping geboekt van 11 tot 24 juli!!! *O*

En mn schoonzusje heeft opgepast tijdens mncollege en het ging heel goed!
pi_92968381
En hier komen we dan weer verder lurken posten :)
Diego 14-08-2010 zoon van Maffemuts
Gisteren de scan gehad die nodig was i.v.m de nierbekkeninfectie die ons manneke gehad heeft toen hij een maandje oud was... hoop ellende en frustratie en trauma voor de kleine. verkeerde overdracht, ontbrekende informatie en sja... laten we zeggen dat we alles behalve blij zijn.
meneer ligt nu eindelijk te slapen en ik hoop dat ie dat nog even doet na een nacht constant gespookt te hebben en kronkelen van de pijn die het ruim anderhalf uur aanprikken voor t infuusje te weeg gebracht heeft.
Het goede nieuws, doorgaans is het wel n vrolijk ventje, kwijlt enorm sinds enkele weken en niets is veilig voor zijn bijtdrang *O*
Gewoon n stuiterballetje
http://youtu.be/JI-o25K6B-E
pi_92968566
welkom maffe en diego
wat klinkt dat naar zeg, hoop dat ie wat slaap in haalt :*

pessie fijn dat het oppassen goed ging!
en vakantie geboekt *G*
ik snap ook niet waar cb zich nou een beetje zorgen om maakte

en terwijl ik dit nu type, klinkt er geklets! uit de babyfoon
dat betekend dat mw wakker is maar niet aan het huilen *G* nieuwe mijlpaal haha
pi_92969086
4 dagen weg en een heleboel om te juichen!
jarigen, goeie groeicurves, nieuwe aanwas en thuis uit het ziekenhuis *O*

we blijken een dramakoninkje te hebben. ik was rond half 1 thuis, blij lachende kinders maar niets aan drama of gedoetje. om 4 uur haalden we de kinders uit bed samen en toen viste sangdrax wat snot van ravi.

drama :o smerige blikken richting de papa, afgewisseld met zich huilend op mij storten. kompleet met dramatische arm over ogen. iemand is een mama's jochie hier! eten ging maar matig en de papa is hier nu een tikkie beledigd, aangezien het ventje na een week sipjes zijn (het ventje is ziek geweest) nu dit doet: *O* *O* *O* *O* *O*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  vrijdag 18 februari 2011 @ 16:37:53 #98
259886 pessie
pi_92969855
Simmu, klinkt alsof Ravi je gemist heeft! Mama's kindje O+

Maffe van harte welkom met Diego! Leuk dat je er bent! Wat klinkt dat naar zeg, die controle alleen al :X

Draak, mijlpaal *O*

Ok, ik heb een poging gedaan jullie toch het bewijs te geven dmv foto van zn tand. Als je heel goed kijkt boven zn onderlip zie je een klein wit streepje. Tand nummer 2 is nu heel goed zichtbaar maar nog niet door, ik verwacht morgen of overmorgen.

Wat een mooi ventje heb ik toch :@
  vrijdag 18 februari 2011 @ 18:57:49 #99
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_92976534
Ik zie een tand!! Wat een leuke Pessie!

Maffe en Diego, welkom hier!

Simmu, haha mooi is dat he die arm voor de ogen en zo. Je omschrijft het ook lachwekkend.

Hier staat het huilen me weer nader dan het lachen, dikke koorts, veel spugen, maagje lijkt niet op orde. Conclusie: weer ziek, of nog steeds, ik weet het niet. Ze is meer ziek dan gezond en ik vind het zo enorm sneu voor haar. Mijn lieve mopje.... -O- :'(
  vrijdag 18 februari 2011 @ 19:53:43 #100
259886 pessie
pi_92979975
Ach Becky, wat sneu nou toch weer -O- :* .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')