Dat is het ook, ongeloof het is echt voorbij, al die herinneringen flitsen door je hoofd. Een tip die ik altijd geef aan mensen die een beetje open staan voor muziek is luister naar 808's & Heartbreaks van Kanye West.quote:Op maandag 21 februari 2011 14:31 schreef eenzameman het volgende:
Dit topic is echt voor mij gemaaktHet is echt een kunst om je ex los te laten, vooral als je er zoveel lief en leed mee hebt gedeeld. En dan valt het me dus zwaar om ook nog op een rotmanier uit elkaar te gaan.
Maa ik ga proberen je adviezen te volgen, positief doen als ze bij me in de buurt is...hoop ik dat zaken echt veranderen tussen ons,
Hey Ex!quote:Op maandag 21 februari 2011 14:33 schreef ex het volgende:
[..]
Dat is het ook, ongeloof het is echt voorbij, al die herinneringen flitsen door je hoofd. Een tip die ik altijd geef aan mensen die een beetje open staan voor muziek is luister naar 808's & Heartbreaks van Kanye West.
De tekst klopt gewoon, en het bouwt goed op. Het beschrijft alle fases, en uit eindelijk wordt je er echt een stuk sterker door.
Heel erg eigenlijk... zo erg dat ik het zelf bijna kansloos vindquote:Op maandag 21 februari 2011 08:57 schreef JiggyJ het volgende:
Pff ik mis mijn oude ''burgerlijke'' leventje met haar....
De afgelopen maanden (sinds het uitging, dus al bijna een jaar) was ik voornamelijk bezig met het opvullen van de leegte, in de zin van uitgaan feestjes etc..
Ook het feit dat ik eindelijk op kamers ging in Adam hielp me erg alles een beetje op de achtergrond te brengen.
Nu begint echter het ''gemis'' naar mijn oude vertrouwde leventje op te komen. Ben niet het type dat 3 keer per week uit wil gaan, de ene na de andere chick mee naar huis wil nemen, in tegenstelling tot mijn vrienden/huisgenoten...
Het lijkt wel alsof alle meiden die ik de laatste tijd tegenkom allemaal van die popi meiden zijn, alleen maar bezig met uitgaan, netwerken, imagebuilding etc. Ik zoek gewoon een leuke, normale meid waarmee ik weer een beetje hetzelfde kan doen als met mijn ex, maar iedereen lijkt zo anders als haar..
Ps: hebben/hadden jullie ook ''last'' van steeds dingen doen/ ergens voor de eerste keer komen sinds het uit is?
Heb dat heel lang gehad, maar op een gegeven moment ben je overal wel weer zo'n beetje geweest...
Maar nu moet ik morgen voor werk naar maastricht, en laat dat nu net een plaats geweest zijn waar ik precies vorig jaar met mijn ex geweest ben..
Meteen is er dan niet meer het gevoel dat ik naar maastricht ga, maar ik zie het echt als een begraafplaats vol herinneringen aan mijn ex... En dat na bijna een jaar nog steeds..
Heb echt het idee dat ik er pas helemaal overheen kan komen als ik een nieuw meisje ontmoet..
Nee, ja nou ja me leven met haar flitste toen aan me voorbijquote:Op maandag 21 februari 2011 14:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hey Ex!
Je bedoelt....eh.....dat je hele leven aan je voorbij flitst?
Hoi terug. Goed voor je dat het goed met je gaatquote:Op maandag 21 februari 2011 15:48 schreef ex het volgende:
[..]
Nee, ja nou ja me leven met haar flitste toen aan me voorbij. Hoi trouwens!
Ik zag het ja.. Ik heb bewust veel afstand gehouden van haar en dit topicquote:Op maandag 21 februari 2011 16:01 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Hoi terug. Goed voor je dat het goed met je gaat. Zelf ook een stuk minder hier te vinden
Ja zo gaat dat in het begin, na een tijdje blijven de mooie momentenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:23 schreef CeeZee het volgende:
Ik heb dat ook.. dat ik dan idd op plaatsen kom en dan eraan herinnerd word hoe het daar met hem was..
En soms is het fijn, mooie momenten om aan te denken, maar vaak komt het erg ongelegen en wil ik het liefst meteen weer weg
Ik vind het niet kansloos, eerder enorm vervelend..quote:Op maandag 21 februari 2011 14:56 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heel erg eigenlijk... zo erg dat ik het zelf bijna kansloos vind
Als ik op een plek kom waar ik niet meer geweest ben sinds de keer dat ik er met haar was dan ben ik echt in mezelf aan het malen. Dat kan zijn familiebezoekjes, natuurgebieden waar we wandelden. En ik loop dan ook altijd dezelfde routes die wij destijds samen ook liepen, denkend: hier is zij ook geweest.
Er zijn ook heel veel plekken waar ik niet meer ben geweest sinds de laatste keer dat ik daar met haar was. Ik probeer die plekken dan ook zo lang mogelijk te vermijden.
Ja, die gevoelens heb ik nog steeds.
Als ik bij m'n pa ben (gescheiden ouders, woon bij mn moeder) dan ga ik altijd op de plek zitten als waar mijn ex heeft gezeten...
Is dit echt kansloos of hebben meer mensen dit soort neigingen?
enquote:Het feit dat er sinds het uit is al 4 meiden hebben geprobeerd met me aan te pappen ( en dan heb ik het niet over gewoon een beetje zoenen in de kroeg) dat deert me dan niet...
Ben natuurlijk pas single, maar bovenstaande kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat dit me zou gebeuren...hoe doe je dit???quote:Had de laatste maanden met 2 hele leuke meiden langdurig sms - contact.
Hahah, ik denk dat dit je gewoon moet overkomenquote:Op maandag 21 februari 2011 16:37 schreef eenzameman het volgende:
[..]
Ben natuurlijk pas single, maar bovenstaande kan ik me eigenlijk niet voorstellen dat dit me zou gebeuren...hoe doe je dit???
Same here..quote:Op maandag 21 februari 2011 16:49 schreef JiggyJ het volgende:
Maargoed op het moment kan ik me nog niet echt ''leuk/spontaan'' opstellen naar ze, weet niet zo goed wat het is...
Goh, dit komt me bekend voor...ben ook zo'n jongen die nu constant denkt: een relatie? dat gaat me nooit meer gebeuren...m'n ex was degene die het initiatief toen had genomen om met mij een relatie te starten...en sta ik dus weermet beide beentjes op de grond. Ik vind het al knap van jou dat je uberhaupt flirts hebt gehad....ik ben zo ontzettend verlegen wat betreft de dames....terwijl ik in m'n werk bijna alleen maar werk met vrouwen en meisjes en daar ook goed mee kan praten...maar stapje verder??quote:Helaas ben ik een veel meer gesloten persoon dan zij, ik bind me veel minder makkelijk. Wist al op de dag dat het uitging dat zij weer eerder een relatie zou hebben dan ik....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |