Pff ik mis mijn oude ''burgerlijke'' leventje met haar....
De afgelopen maanden (sinds het uitging, dus al bijna een jaar) was ik voornamelijk bezig met het opvullen van de leegte, in de zin van uitgaan feestjes etc..
Ook het feit dat ik eindelijk op kamers ging in Adam hielp me erg alles een beetje op de achtergrond te brengen.
Nu begint echter het ''gemis'' naar mijn oude vertrouwde leventje op te komen. Ben niet het type dat 3 keer per week uit wil gaan, de ene na de andere chick mee naar huis wil nemen, in tegenstelling tot mijn vrienden/huisgenoten...
Het lijkt wel alsof alle meiden die ik de laatste tijd tegenkom allemaal van die popi meiden zijn, alleen maar bezig met uitgaan, netwerken, imagebuilding etc. Ik zoek gewoon een leuke, normale meid waarmee ik weer een beetje hetzelfde kan doen als met mijn ex, maar iedereen lijkt zo anders als haar..

Ps: hebben/hadden jullie ook ''last'' van steeds dingen doen/ ergens voor de eerste keer komen sinds het uit is?
Heb dat heel lang gehad, maar op een gegeven moment ben je overal wel weer zo'n beetje geweest...
Maar nu moet ik morgen voor werk naar maastricht, en laat dat nu net een plaats geweest zijn waar ik precies vorig jaar met mijn ex geweest ben..
Meteen is er dan niet meer het gevoel dat ik naar maastricht ga, maar ik zie het echt als een begraafplaats vol herinneringen aan mijn ex... En dat na bijna een jaar nog steeds..
Heb echt het idee dat ik er pas helemaal overheen kan komen als ik een nieuw meisje ontmoet..
[ Bericht 25% gewijzigd door JiggyJ op 21-02-2011 09:59:31 ]