abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 20 februari 2011 @ 15:24:38 #151
333536 LostInSpace
Am - C - G - D
pi_93058837
Ik begin muziek luisteren weer leuk te vinden 8-)

Is toch 1 van mijn passies, kon dagen lang amper ertegen (we luisterden vaak samen muziek). Maar nu word ik alweer vrolijk van lekkere gitaarsolo's :) Arme buren die net dachten dat het lekker rustig was de afgelopen tijd :X

Okee, ik heb dan wel een (best heftige) cd uitgezocht die wij bijna nooit samen luisterden.

[ Bericht 7% gewijzigd door LostInSpace op 20-02-2011 15:31:58 ]
There is a long line down from heaven.
pi_93059059
Vannacht toen ik vrij laat in bed lag had ik een heel helder en goed moment: ik vroeg me af waarom ik terug zou willen bij haar. Dat ik die behoefte op dat moment niet had en mezelf afvroeg van: tsja, wtf boeit het dat ze binnenkort met een ander verdergaat?
Leek er heel erg objectief tegen aan te kunnen kijken.

Helaas, nu lukt dat wat minder...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_93061946
Erg vervelend michiel..
Maar juist omdat ze zo ver weg is kan je er nu niets aan doen, probeer gewoon je eigen ding te doen en misschien kun je haar idd nog een keer spreken als ze terug is, als je nog met vragen zit ofzo.

Zelf ben ik in de war op het moment.
Gister avond op een verjaardag een leuke, aardige, nieuwe jongen ontmoet. En later ook mee gezoend. Heel leuk allemaal, maar ik voel me niet zoals ik dacht dat ik me zou voelen.
Toen de vorige relatie uit ging en ik zoende met iemand nieuws, ging er echt een knop om, zo van ik ben klaar om verder te gaan. Alleen is dat nu niet zo, ik voel me nu niet extra opgelucht.

Ik denk dat het komt omdat ik dit keer een stabieler proces door ga, ik weet al vanaf het begin dat ik verder moet gaan (ook na donderdag nog) omdat het niet meer goed komt. En daarom probeer ik ook verder te gaan, alleen voel ik me er niet blij om, omdat ik het nog steeds graag anders had gezien (alleen dat is een kwestie van tijd, dus dat komt vanzelf wel). Ik ben wel blij dat ik op de goede weg ben, maar daardoor voel ik me nu neutraal ofzo ;)

Ik weet verder niet of ik iets ga doen met die jongen. Hij is aardig en ik wil verder met mijn leven, maar daar hoeft van mij niet nu al een nieuwe relatie bij..
  zondag 20 februari 2011 @ 16:25:36 #154
189961 ex
aperture science
pi_93062007
Okay ik heb nu dus een weekje echt een relatie met me nieuwe meiske, en ik kan je vertellen it takes a girl to get over a girl. Het was in 1 klap weg, het gemis, de woede alles.

Ik zag gister toevallig me ex bij iemand thuis, en ik zag echt een vreemde zitten. Ik denk dat het focussen op de toekomst echt key is, in dit verhaal. Het heeft mij heel erg geholpen. Een vriend vertelde me dat ze ook een vriend had (of zo) en ik had zoiets van nou leuk voor der! Echt oprecht.. Grappig :).
The cake is a lie!
pi_93062145
tnx voor de reacties ..Ik had haar al gevraagd over een ander in het spel is, maar dat is volgens haar niet het geval. Wel was het voor haar makkelijker als dat zo wel was , daaarnaast twijfelde ze al wat langer over onze relatie in dec 2009 maakte ze het al een keer uit (face to face) 2 dagen later was ze alweer bij mij terug en het ging een lange tijd heel goed
en het blijtt een smerig gevoel dat ze advies heeft gekregen van anderen en dat heeft ze toegegeventerwijl ik dat nu via msn moet doen en de kans niet krijg om het irl te doen .dat is heel pijnelijk .ik wou haar wel bellen heb het zelfs gevraagd maar dat wil ze even niet eigenlijk moet ik dat ik niet accepteren maar ik wil voorkomen dat het straks uitmond in een ruzie (heb nog het gevoel dat het goed kan komen en ik wil niks verneuken)

Ik ben gister avond trouwens nog opstap geweest voor het eerst sinds tijdenmet een paar vrienden, en had zelfs weer wat vrouwelijk aandacht en heb wat gesprekken gehad en dat doet mij op zich dan wel weer even goed ;) ..maar ok , ik heb niks mee gedaan. mn kop stond er ook niet naar

Komende week ga ik maar even actief sporten lekker even afreageren hoop dat het een beetje helpt

[ Bericht 1% gewijzigd door michiel_merk op 20-02-2011 16:58:56 ]
  zondag 20 februari 2011 @ 16:53:16 #156
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93063244
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 16:25 schreef ex het volgende:
Okay ik heb nu dus een weekje echt een relatie met me nieuwe meiske, en ik kan je vertellen it takes a girl to get over a girl. Het was in 1 klap weg, het gemis, de woede alles.

Ik zag gister toevallig me ex bij iemand thuis, en ik zag echt een vreemde zitten. Ik denk dat het focussen op de toekomst echt key is, in dit verhaal. Het heeft mij heel erg geholpen. Een vriend vertelde me dat ze ook een vriend had (of zo) en ik had zoiets van nou leuk voor der! Echt oprecht.. Grappig :).
Welcome to the club! ;)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zondag 20 februari 2011 @ 16:55:41 #157
189961 ex
aperture science
pi_93063339
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 16:53 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Welcome to the club! ;)
The cake is a lie!
pi_93068184
loslaten blijft een lastig proces, iedere keer weer..al viel het afgelopen keer behoorlijk zwaar. Ik ben er inmiddels achter dat t het beste werkt voor mij om contact te verbreken en wat er nog was bewust min of meer om zeep te helpen, om de wegen terug af te sluiten. Zelfbescherming voor zwakke momenten, voor beiden :)

Het is ten slotte al moeilijk genoeg. Zoals Shirley Manson zong, 'rip it up to shreds and let it go' -O-
To obtain a bird's eye is to turn a blizzard to a breeze
Everything's temporary, given enough time.
pi_93068790
Twijfel heerst..
Mischien zijn de laatste (procenten ;) ) hoop die er nog zijn, te sterk...of nu doorpakken en haar ECHT vergeten, of vriendschappelijk contact zoeken (waar zij zelf regelmatig op aanstuurt) en checken hoe het er nu voor staat, bij haar en ook voormijzelf......Het punt dat ik haar nog echt niet helemaal kwijt wil, is het heersende gevoel.... maar op wat voor manier wil ik haar niet kwijt als mijn geliefde, of toekomstig vriend...
Het feit dat ik dit post, is dat ik haar afgelopen week als een soort van vreemde terug zag, was haar stem zelfs al vergeten...weet me daar geen houding aan te geven, positief of negatief.....

[ Bericht 33% gewijzigd door H6-4ever op 20-02-2011 19:21:18 ]
pi_93071090
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 19:07 schreef H6-4ever het volgende:
Twijfel heerst..
Mischien zijn de laatste (procenten ;) ) hoop die er nog zijn, te sterk...of nu doorpakken en haar ECHT vergeten, of vriendschappelijk contact zoeken (waar zij zelf regelmatig op aanstuurt) en checken hoe het er nu voor staat, bij haar en ook voormijzelf......Het punt dat ik haar nog echt niet helemaal kwijt wil, is het heersende gevoel.... maar op wat voor manier wil ik haar niet kwijt als mijn geliefde, of toekomstig vriend...
Het feit dat ik dit post, is dat ik haar afgelopen week als een soort van vreemde terug zag, was haar stem zelfs al vergeten...weet me daar geen houding aan te geven, positief of negatief.....
Mijn objectieve mening als buitenstaander is dat je je beter niet vast kunt houden aan die laatste paar procenten dat het weer goed gaat komen. Vaak als je nog hoop hebt, schat je deze voor jezelf veel hoger in dan deze daadwerkelijk is.
Ik denk dat je misschien beter van een heel simpel principe uit kunt gaan, en dat is dat zij wel weer contact opneemt mocht ze weer interesse in je krijgen...\
En ik denk, de twijfel over of je haar niet kwijt wilt als liefde of als vriend, komt eigenlijk op hetzelfde neer.
Ik dacht precies op diezelfde manier toen het uitging. Het maakte me geen reet uit WAT ze van me was, als ze maar niet volledig uit mijn leven ging.
Als ik jou was zou ik voorlopig geen nuances richting haar maken wat betreft vriendschap...
pi_93072406
Naja,

Dan wel weer een leuk wetenschappelijk feitje waar je enerzijds - hangende op dit draadje - niets mee kunt, maar anderzijds over een tijdje wellicht een waarheid voor velen kan worden:

Blijkt dat je voor iedere 'gemiddelde' v/m hier, zo gemiddeld 15.000 (!!!) potentiele kandidaten zijn. Ja, dat aantal klinkt ongelofelijk, maar is dus voor de gemiddelde poster hier. En dan praat je dus over iemand waarmee het ook zou kunnen clicken, juiste leeftijd en alle blablabla erbij! :+

(en met mij 'c.s'. gaat het beter en beter en beter.... ;) )
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_93072583
Haha erg fijn om te weten! We hoeven dus niet bang te zijn dat we nooit meer iemand tegen komen :P

Ik heb er pas 2 gehad, dus nog 14998 mogelijkheden :D
En in feite is 1 daarvan genoeg..
Dus ik denk dat ik vannacht wel met een gerust hart kan gaan slapen ;)
  zondag 20 februari 2011 @ 20:39:07 #163
176114 Under_Score
Sarcastische lul
pi_93072882
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 20:31 schreef Wanderingwhy het volgende:
Naja,

Dan wel weer een leuk wetenschappelijk feitje waar je enerzijds - hangende op dit draadje - niets mee kunt, maar anderzijds over een tijdje wellicht een waarheid voor velen kan worden:

Blijkt dat je voor iedere 'gemiddelde' v/m hier, zo gemiddeld 15.000 (!!!) potentiele kandidaten zijn. Ja, dat aantal klinkt ongelofelijk, maar is dus voor de gemiddelde poster hier. En dan praat je dus over iemand waarmee het ook zou kunnen clicken, juiste leeftijd en alle blablabla erbij! :+

(en met mij 'c.s'. gaat het beter en beter en beter.... ;) )
als dat wereldwijd is dan zie ik het somber in ;(
pi_93073836
quote:
1s.gif Op zondag 20 februari 2011 20:39 schreef Under_Score het volgende:

[..]

als dat wereldwijd is dan zie ik het somber in ;(
Minder somber dan geloven in 1 goede match wereldwijd :P
pi_93073848
Dubbel
pi_93091211
Pff ik mis mijn oude ''burgerlijke'' leventje met haar....

De afgelopen maanden (sinds het uitging, dus al bijna een jaar) was ik voornamelijk bezig met het opvullen van de leegte, in de zin van uitgaan feestjes etc..
Ook het feit dat ik eindelijk op kamers ging in Adam hielp me erg alles een beetje op de achtergrond te brengen.
Nu begint echter het ''gemis'' naar mijn oude vertrouwde leventje op te komen. Ben niet het type dat 3 keer per week uit wil gaan, de ene na de andere chick mee naar huis wil nemen, in tegenstelling tot mijn vrienden/huisgenoten...

Het lijkt wel alsof alle meiden die ik de laatste tijd tegenkom allemaal van die popi meiden zijn, alleen maar bezig met uitgaan, netwerken, imagebuilding etc. Ik zoek gewoon een leuke, normale meid waarmee ik weer een beetje hetzelfde kan doen als met mijn ex, maar iedereen lijkt zo anders als haar.. -O-

Ps: hebben/hadden jullie ook ''last'' van steeds dingen doen/ ergens voor de eerste keer komen sinds het uit is?
Heb dat heel lang gehad, maar op een gegeven moment ben je overal wel weer zo'n beetje geweest...
Maar nu moet ik morgen voor werk naar maastricht, en laat dat nu net een plaats geweest zijn waar ik precies vorig jaar met mijn ex geweest ben..
Meteen is er dan niet meer het gevoel dat ik naar maastricht ga, maar ik zie het echt als een begraafplaats vol herinneringen aan mijn ex... En dat na bijna een jaar nog steeds..

Heb echt het idee dat ik er pas helemaal overheen kan komen als ik een nieuw meisje ontmoet..

[ Bericht 25% gewijzigd door JiggyJ op 21-02-2011 09:59:31 ]
pi_93096011
Ok kijken of jullie me kunnen helpen over mijn ***gevoel heen te komen...

De relatie met m'n nu ex is sinds een maand voorbij. Ze is vreemdgegaan, en ik was nu ook niet de bepaald vrolijkste in de relatie. Dus het is beter zo. We hebben gezamenlijk een kind.

Wij waren gezamenlijk tot de conclusie gekomen, om in het kader van het kind, wel vrienden te blijven. Gewoon normaal tegenelkaar doen, nog samen dingen doen met kind etcetera.

Maar gisteren had ik een bijzonder slechte dag: ik voelde me ziek, was chagrijnig etc. En dat heb ik een beetje op haar afgereageerd, Aangezien ik dit al vaker gedaan heb (zie hierboven, ik was niet bepaald de vrolijkste) heeft ze nu beslist dat het van haar kant geen zin meer heeft om de vriendschap in stand te houden (ze heeft genoeg van m'n nukken).
En ik vind dat persoonlijk heel erg jammer. Heb toch wel een goeie vriendschap met haar gehad, maar dat heeft zij nu beeindigd. We hebben afgesproken redelijk normaal met elkaar om te gaan tav het kind (dus geen ruzie) maar meer als dat zit er niet meer in.

Hoe kan ik dit gaan accepteren? Heeft iemand tips? Ben de hele tijd eraan aan het denken en heb echt een ***gevoel ervan.
  maandag 21 februari 2011 @ 13:47:35 #168
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_93099845
Hoe je dit moet gaan accepteren? Door diezelfde fouten niet meer bij je volgende vriendin/vrouw te maken en te gaan werken aan je wispelturige gedrag.

Is dit ook meteen de (hoofd)reden geweest dat je ex is vreemdgegaan?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_93099952
Wel een reden, maar niet de hoofdreden...laat ik het zo zeggen: het heeft niet geholpen...
  maandag 21 februari 2011 @ 13:51:17 #170
189961 ex
aperture science
pi_93100025
Dat is heel belangrijk, leer vooral van je fouten :), doe het niet nog een keer. Dan zal op een bepaald moment je ex ook wel in zien dat je het wel goed kan, en misschien weer zin hebben in een vriendschap.

Ik snap dat, dat voor een kind belangrijk is.
The cake is a lie!
pi_93100778
moet ik dan toch niet proberen te pushen dat ik wel vriendschap wil? heb het al beetje geprobeerder maar daar reageerde ze nog niet echt goed op...het zit me gewoon dwars dat ik zo gedaan heb, maar kan het niet meer echt rechtbreien
  maandag 21 februari 2011 @ 14:08:17 #172
189961 ex
aperture science
pi_93100860
Ik zou sowieso niks pushen. Maar gewoon zorgen dat je eerst wat vrolijker wordt. Ik bedoel ik neem aan dat je, je kind gewoon nog mag zien? En dat je haar dan ook even ziet?

Bewijs in die korte momenten dat je vrolijk bent/iig niks op haar af reageert. Dan komt het vanzelf weer goed.

Het heet niet voor niks pushen, en dat is nooit een goed idee :P.
The cake is a lie!
pi_93101037
dankjewel ex (wat een toepasselijke naam heb je ;) ) voor je goede raad!
nee ik mag het kind gewoon zien, en dan zie ik haar ook bij wisseling van de wacht zeg maar
  maandag 21 februari 2011 @ 14:13:20 #174
189961 ex
aperture science
pi_93101064
Precies, praatjes vullen geen gaatjes ;). Gewoon laten ZIEN dat je het beter kan. Daar heeft ze meer aan.

Je beseft zelf dat je iets fout doet, dat is stap 1. Leer ervan!
The cake is a lie!
pi_93101173
Maar dat is nou de moeilijkheid dan ook....ik weet dat ik het fout doe, maar blijf toch in herhaling vallen...en dan achteraf beseffen dat ik het niet goed heb aangepakt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')