Zo gaat het elke keer zijn als je het toe laat en wel het verlangen hebt naar een relatie.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:28 schreef CeeZee het volgende:
Op het moment zelf was het heel fijn en achteraf knuffelen en praten ook, maar daar blijft het dus ook bij en nu ben ik weer alleen..![]()
Excuses danquote:Op donderdag 17 februari 2011 23:46 schreef CeeZee het volgende:
@ Neo
Ik denk niet dat hij misbruik gaat maken van mijn gevoelens voor de seks.. Hij gaf namelijk heel duidelijk aan dat ik degene ben die de grens moet aangeven, omdat ik degene ben die nog last heeft van gevoelens. Hij kwam gewoon als vriend en dat was ook waar wij allebei op doelde
Maar dat faalde dus![]()
Misschien dat we de volgende keer wel gewoon spelletjes gaan doen of tv kijken zoals vandaag eigenlijk gepland was.. Dit was namelijk niet iets wat ik van te voren had bedacht dus kwam het nogal onverwacht. Als we nog een keer gezellig iets gaan doen kan ik er wel rekening mee houden dat dit kan gebeuren en dan kan ik het ook op tijd aangeven als ik het niet wil.
@ Catkiller
Ik zal zoizo de behoefte naar een relatie houden, of het nu met mijn ex is of met iemand nieuws, ik hoop snel weer iemand te vinden op wie ik al mijn aandacht kan richten, en dus niet alleen seks.
Maar misschien dat dit tot die tijd een optie is.. Ik weet het nog niet..
Als ik alles heb laten bezinken zie ik vanzelf wel of dit het waard is om te herhalen of dat de gevolgen toch te zwaar zijn om het in stand te houden.
Ik had zo gehoopt op een rustig gezellig avondje
Dat liet zich natuurlijk wel raden dat dit zou gebeuren. Gezellig 'gewoon vriendjes' blijven werkt natuurlijk niet zolang er nog gevoelens zijn. Dat is een algemeen bekend feit.quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:28 schreef CeeZee het volgende:
Oke ik ben stom geweest..
Hij kwam aan en ik had mezelf voorgenomen NIKS te proberen, helemaal niets..
Na een uur was hij degene die het niet meer vol hield en toen hadden we zo'n 'recht tegen over elkaar diep in de ogen aankijkend' moment. En toen hebben we gezoend en na 3 secondes was ik weer verkocht.
Hij maakte me duidelijk dat hij echt niks meer wil en ik moest het zeggen als ik niet verder wilde met zoenen enzo.. Alleen daarvoor was het al te laat.. En toen hebben we seks gehad en nu is ie weer weg.
Op het moment zelf was het heel fijn en achteraf knuffelen en praten ook, maar daar blijft het dus ook bij en nu ben ik weer alleen..![]()
Ik heb er geen spijt van, maar ik weet niet of ik het nog een keertje doe.. Kan nu wel roepen van niet, maar dat riep ik een paar uur terug ook 'nee er gaat niks gebeuren'.
Ik haat het dat ik nog steeds geen nee tegen hem kan zeggen![]()
(Aan 'het is je eigen schuld' reacties heb ik nu niet zo veel, maar ik wilde dit toch even ergens kwijt..)
Sjees net zon nacht achter de rug, eerst niet kunnen slapen denkende aan haar. Uiteindelijk in slaapvallen over haar dromen, wakker worden in slaap vallen weer over haar dromen en nogmaals.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vannacht niet gedroomd over mijn ex. Vreemde is dat als ik over haar droom, dan gaat het ook vaak over haar andere ex (en tevens bijna opnieuw haar vriend) waar ik dan ruzie mee heb.
Ik denkd at ik daaruit kan afleiden dat ik hem nog steeds als concurrentie zie. Dat is niet zo, want ik heb de strijd al 'verloren'. Niet dat ze officieel al samenzijn, maar ze heeft me wel al gezegd binnenkort opnieuw met hem te willen beginnen.
Soms droom ik, net als de meesten hier, over mijn relatie met haar. In die droom heb je totaal geen stress gevoel, want de kopzorgen die je (als je wakker bent) hebt, zijn dan verdwenen: je bent samen met je grote geliefde.
Vervolgens wordt je wakker en het eerste was je denkt:het was maar een droom... ik ben nog steeds alleen, weg van haar...
Jep, ik mag nog een hoop gaan verwerken.
Lang verhaal. Heel lang verhaal. Ga ik hier niet uitschrijven, iets te persoonlijk.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:09 schreef undissputed het volgende:
waarom is het dan uit als jullie elkaar niet los willen laten?
Haha daar heb je wel gelijk in. Maar ik dacht dat er niets zou gebeuren omdat ik degene ben met gevoelens.. En ik dacht dat ik mezelf wel in de hand kon houden (dat wilde ik ook) omdat ik verwachte dat hij (omdat hij geen gevoelens heeft) toch niks zou proberen..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 05:08 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dat liet zich natuurlijk wel raden dat dit zou gebeuren. Gezellig 'gewoon vriendjes' blijven werkt natuurlijk niet zolang er nog gevoelens zijn. Dat is een algemeen bekend feit.
Pas daar wel mee op hoor...quote:Op vrijdag 18 februari 2011 07:26 schreef Iemand85 het volgende:
[..]
Sjees net zon nacht achter de rug, eerst niet kunnen slapen denkende aan haar. Uiteindelijk in slaapvallen over haar dromen, wakker worden in slaap vallen weer over haar dromen en nogmaals.
Zit echt in de knoop, wil haar bellen en smsen (ze heeft aangegeven dat het mag) maar ik weet dat het niet goed is. Kan het niet afsluiten omdat ze gewoon de deur niet volledig zelf heeft gesloten :S.
Mja ik besteed er nu gewoon meer aandacht aan. Voel ik mij misschien ook wat beter.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 10:01 schreef Iemand85 het volgende:
Gelukkig wel altijd met uiterlijk bezig geweest, dus blijf dat ook gewoon doen.
Uitgaan? Winkelen in de stad? Vrienden opzoeken?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Pff ik had zoveel zin in het weekend.. ff lekker bijkomen (dacht ik).. maar nu het weekend er bijna is zie ik er zo tegenop dat ik gwn een knoop in mijn maag heb... wat moet ik in godsnaam gaan doen het hele weekend?? geen werk en stress om me onder te verstoppen...
Geen vrienden/vriendinnen waar je iets mee kunt doen? Wel een goeie eye opener dat je met je neus op de feiten wordt gedrukt dat je gewoon geen leven hebt opgebouwd naast je (ex-)partner. Zonde.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Pff ik had zoveel zin in het weekend.. ff lekker bijkomen (dacht ik).. maar nu het weekend er bijna is zie ik er zo tegenop dat ik gwn een knoop in mijn maag heb... wat moet ik in godsnaam gaan doen het hele weekend?? geen werk en stress om me onder te verstoppen...
Ik vind jou de laatste tijd wat beledigend worden tegen mensen hier..quote:Op vrijdag 18 februari 2011 13:55 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Geen vrienden/vriendinnen waar je iets mee kunt doen? Wel een goeie eye opener dat je met je neus op de feiten wordt gedrukt dat je gewoon geen leven hebt opgebouwd naast je (ex-)partner. Zonde.
Sommige mensen zijn hopeloze romantici.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:15 schreef Iemand85 het volgende:
Komt me zus weer aan, je moet haar gewoon bloemen sturen en terug winnen.
Bekend gevoel hoor. Ik zit hier ondertussen ieder weekend mee. Ik had een redelijk sociaal leven toen ik nog samen was met mijn ex, maar dat waren vooral vrienden van haar kant. Ik heb ook wel wat vrienden, maar die wonen bijna allemaal op afstand, wonen samen, of hebben andere dingen te doen dan in het weekend te gaan stappen.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 12:25 schreef Carooltje79 het volgende:
Hmmm, ik schaar me nu even bij dit rijtje. Beide rijtjes in dit gevalquote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:43 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn hopeloze romantici.
Dat zijn de echte masochisten onder ons..
Ik antwoord niet anders dan dat ik altijd al deed, dus ik denk dat het aan jou ligt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:34 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Ik vind jou de laatste tijd wat beledigend worden tegen mensen hier..
Heb al een aantal posts van je gelezen die ik op het randje vond, maar dit vind ik echt naschoppen, wat heeft carooltje in godsnaam aan deze post?
Je stelt eerst een vraag, en vervolgens ga je, pretenderend alsof je het antwoord al weet dingen typen waarvan je niet eens weet of dit klopt...
En aangezien jij een van de weinigen bent die hier al langer zit dan ik, richt je frustraties niet tot de mensen hier, schieten we nix mee op...
@Bartinhoo: (inzake jouw reactie op Goofy)quote:Op vrijdag 18 februari 2011 14:34 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Ik vind jou de laatste tijd wat beledigend worden tegen mensen hier..
Heb al een aantal posts van je gelezen die ik op het randje vond, maar dit vind ik echt naschoppen, wat heeft carooltje in godsnaam aan deze post?
Je stelt eerst een vraag, en vervolgens ga je, pretenderend alsof je het antwoord al weet dingen typen waarvan je niet eens weet of dit klopt...
En aangezien jij een van de weinigen bent die hier al langer zit dan ik, richt je frustraties niet tot de mensen hier, schieten we nix mee op...
Ik ben het daar compleet mee eens. Ook ik heb de nodige aanvaringen gehad met Goofy. Heb ook altijd gezegd hoe ik daarover dacht. Vaak was ik het niet met hem eens, maar hij had het ook een paar keer bij het rechte eind. Het schudt je wakker.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 16:01 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Bartinhoo: (inzake jouw reactie op Goofy)
Je leest niet wat er staat. Sommigen hier hebben echt een reality-check nodig (jij ook soms...).
Ik ben zelf degene geweest die wel eens 'in de clinch' heeft gelegen met Goofy maar, nog steeds meelezende op dit forum, vind ik de posts van Goofy bij voortduring een duidelijke en heldere lijn hebben: Prima dat je verdriet hebt, maar maak ook je stappen om verder te komen....
Bovendien: Ik lees geen frustraties bij Goofy. Totaal niet
Wat Carooltje had aan die post? Precies wat Goofy zei: Hang je leven niet op aan je ex en zorg dat je er een leven naast hebt of krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |