Het alternatief is een vooralsnog niet helemaal duidelijke situatie waarin we elkaar nog niet bepaald los hebben gelaten.quote:Op donderdag 17 februari 2011 11:04 schreef undissputed het volgende:
wat is het alternatief voor jou?
De gedachte "Dit is een week als alle andere" helpt niet ?quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:19 schreef WeirdlyWired het volgende:
Verrassing. Weer een dipje. Vriend van me zit een heel verhaal te vertellen over dat zijn nieuwe liefje binnenkort voor 2/3 maanden naar Amerika gaat. En het brengt alleen maar herinneringen terug.
Ik vind dit echt een kutweek
Op het moment niet, helaas. Ik krijg hem gewoon niet uit mijn kop. Ik ga er mee naar bed. Ik droom erover en ik word er mee wakker.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:20 schreef Octagon het volgende:
[..]
De gedachte "Dit is een week als alle andere" helpt niet ?
Soms zijn er van die weken waarin er bepaalde gebeurtenissen plaatsvinden, of herinneringen terugkomen die je gedachten nog eens extra beheersen.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:20 schreef Octagon het volgende:
[..]
De gedachte "Dit is een week als alle andere" helpt niet ?
Je zou je gelukkig kunnen prijzen dat je tenminste droomt... een volledige nacht wakker liggen lijkt me ergerquote:Op donderdag 17 februari 2011 21:21 schreef WeirdlyWired het volgende:
[..]
Op het moment niet, helaas. Ik krijg hem gewoon niet uit mijn kop. Ik ga er mee naar bed. Ik droom erover en ik word er mee wakker.
Ik denk dat ik je wel begrijp hoor Mr.Myst - alleen denk ik dat deze week je gedachten wat "donkerder" kleuren als de voorbije week/weken.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:23 schreef Mr.Myst het volgende:
[..]
Soms zijn er van die weken waarin er bepaalde gebeurtenissen plaatsvinden, of herinneringen terugkomen die je gedachten nog eens extra beheersen.
@WeirdlyWired: Het dromen is ook onderdeel van het verwerken. Hoewel het dus niet fijn is, is het op de lange termijn misschien wel goed... Maar dat neemt niet weg dat het ontzettend moeilijk is om dan 'fijn' wakker te worden, ik weet er alles van.
Ow, ik heb mijn portie slapeloze nachten ook al achter de rug gehad hoor. Er is van alles gebeurd het afgelopen jaar. Best veel stress en dat heeft geen goede uitwerking op me gehad. Heb een soort van eczeem gekregen waar ik maar niet van af kwam. Heb echt nachten wakker gelegen omdat ik verging van de jeuk. Dus ben idd blij dat ik nou gewoon kan slapen en dromen. Alleen waar ik over droom is wat minder.quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:40 schreef Octagon het volgende:
[..]
Je zou je gelukkig kunnen prijzen dat je tenminste droomt... een volledige nacht wakker liggen lijkt me erger
Sorry dat ik niet beter van dienst ben.
Tja het is klote als de mensen in je omgeving die je dierbaar zijn ook last van je gedrag ondervinden, zoals bij mij het geval is. Keer op keer neem ik me weer voor om zo tegen ze te doen zoals ze ook verdienen, namelijk gewoon goed. Maar er hoeft maar iets te gebeuren en ze krijgen een snauw en soms zelfs een paar scheldwoorden naar hun hoofd geslingerd...quote:Op donderdag 17 februari 2011 13:20 schreef Mr.Myst het volgende:
@JiggyJ: Behalve de snauwerigheid heb ik ook al die symptomen. Ik weet wat dat betreft hoe je je moet voelen. Bij mij is het dan 'maar' (of 'al', het is maar hoe je er tegenaan kijkt) 3 maanden uit, het voelt als gisteren. Ook mijn ouders doet het verdriet, voelen zich machteloos. Dat vind ik weer ontzettend rot, want dat is ook niet iets wat ik ze 'aan wil doen', al weten ze heel goed dat ik er niks aan doen kan, of in ieder geval alles probeer te doen wat in mijn macht ligt om me beter te voelen. Dat lukt alleen niet of nauwelijks.
Gisteren en eergisteren ging het 'iets' beter. Niet meer emotioneel. Dat is nu weer terug, al voel ik me nog steeds wel iets beter dan vorige week. Maar veel dieper had ik toen ook niet kunnen zitten.
Ik heb wel elke nacht dromen van mijn ex en ik begrijp pcies wat je bedoeld... dat gevoel dat het allemaal maar een droom was als je s morgens wakker wordt is zo ongelofelijk kut gevoel.. ik hoop dat het snel minder wordt ik ben echt kapot ik slaap pas tegen de ochtend aan en dan wordt ik ook nog wakker met zn kutgevoel... ben blij dat het bijna weekend is ff bijtanken (hoop ik).quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
Vannacht niet gedroomd over mijn ex. Vreemde is dat als ik over haar droom, dan gaat het ook vaak over haar andere ex (en tevens bijna opnieuw haar vriend) waar ik dan ruzie mee heb.
Ik denkd at ik daaruit kan afleiden dat ik hem nog steeds als concurrentie zie. Dat is niet zo, want ik heb de strijd al 'verloren'. Niet dat ze officieel al samenzijn, maar ze heeft me wel al gezegd binnenkort opnieuw met hem te willen beginnen.
Soms droom ik, net als de meesten hier, over mijn relatie met haar. In die droom heb je totaal geen stress gevoel, want de kopzorgen die je (als je wakker bent) hebt, zijn dan verdwenen: je bent samen met je grote geliefde.
Vervolgens wordt je wakker en het eerste was je denkt:het was maar een droom... ik ben nog steeds alleen, weg van haar...
Jep, ik mag nog een hoop gaan verwerken.
Herkenbaar dit... Heb ook seks gehad met m'n ex toen het uit was en opzich was het wel fijn en hebbenw e verder ook een leuke dag gehad, maar naderhand kwamen er wel gevoelens bij kijken (door andere ontwikkelingen).quote:Op donderdag 17 februari 2011 23:28 schreef CeeZee het volgende:
Oke ik ben stom geweest..
Hij kwam aan en ik had mezelf voorgenomen NIKS te proberen, helemaal niets..
Na een uur was hij degene die het niet meer vol hield en toen hadden we zo'n 'recht tegen over elkaar diep in de ogen aankijkend' moment. En toen hebben we gezoend en na 3 secondes was ik weer verkocht.
Hij maakte me duidelijk dat hij echt niks meer wil en ik moest het zeggen als ik niet verder wilde met zoenen enzo.. Alleen daarvoor was het al te laat.. En toen hebben we seks gehad en nu is ie weer weg.
Op het moment zelf was het heel fijn en achteraf knuffelen en praten ook, maar daar blijft het dus ook bij en nu ben ik weer alleen..![]()
Ik heb er geen spijt van, maar ik weet niet of ik het nog een keertje doe.. Kan nu wel roepen van niet, maar dat riep ik een paar uur terug ook 'nee er gaat niks gebeuren'.
Ik haat het dat ik nog steeds geen nee tegen hem kan zeggen![]()
(Aan 'het is je eigen schuld' reacties heb ik nu niet zo veel, maar ik wilde dit toch even ergens kwijt..)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |