TS zoekt closure, zodat hij weer verder kan met zijn leven!quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef Moro het volgende:
Maakt het uit of het een rebound was of wat dan ook? Als ze niet verder wil houd het op.
Wat klets je nou? Dus je wil dat zij iets tegen je zegt zodat het voor jou makkelijker is om ermee om te gaan? Zij is gewoon eerlijk tegen je (nou ja..). Dat jij dat niet kunt handelen is idd kut en heel vervelend voor jou, maar daarvoor kun je de schuld niet bij haar leggen. Zij kan dat gevoel dat jij hebt niet voor je wegnemen, dat zul je toch echt zelf moeten doen, hoe dan ook.quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef Iemand85 het volgende:
Heb toen gezegd, van tis makkelijker als je gewoon zegd dat je niet van me houd dan kan ik het ook makkelijker afsluiten. Zei weer, nee ik hou echt van je. Wat moet ik hier nu mee? Ik kan het zo niet afsluiten voor mezelf.....
Desalniettemin maken zachte heelmeesters stinkende wonden.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat klets je nou? Dus je wil dat zij iets tegen je zegt zodat het voor jou makkelijker is om ermee om te gaan? Zij is gewoon eerlijk tegen je (nou ja..). Dat jij dat niet kunt handelen is idd kut en heel vervelend voor jou, maar daarvoor kun je de schuld niet bij haar leggen. Zij kan dat gevoel dat jij hebt niet voor je wegnemen, dat zul je toch echt zelf moeten doen, hoe dan ook.
?quote:Op donderdag 17 februari 2011 16:16 schreef Fes1-2 het volgende:
[..]
Desalniettemin maken zachte heelmeesters stinkende wonden.
Dit, accepteer dat het niets word en ga verder. Wat maakt het uit wat voor stempel het heeft. Of ze je toch niet leuk vond, of je een rebound was of ze nog geen relatie wilde eigenlijk of dat ze nog lang niet over haar ex heen is. Jij wilt haar nog, zij wilt jou niet, accepteer dat.quote:Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef Moro het volgende:
Maakt het uit of het een rebound was of wat dan ook? Als ze niet verder wil houd het op.
Na.quote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef Iemand85 het volgende:
4 maanden na 2 1/2 maand uit met dr ex (nog ,steeds kort, maar genoeg om helemaal smoor en smoor verliefd te worden)
.
En ik weet ook wel dat er naar regen zonneschijn komt, maar t voelt zoals gewoonlijk nu gewoon kut.
hoe weet jij nou of zij er klaar voor is om smoor verliefd te worden? je hebt zelf nog nooit zo'n lange relatie gehadquote:Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef Iemand85 het volgende:
4 maanden na 2 1/2 maand uit met dr ex (nog ,steeds kort, maar genoeg om helemaal smoor en smoor verliefd te worden)
.
En ik weet ook wel dat er naar regen zonneschijn komt, maar t voelt zoals gewoonlijk nu gewoon kut.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |