abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92917130
Okay in het kort 1 week terug gedumpt door een leuk meisje.
Zij had voor mij een 4 1/2 jarige relatie (zij heeft t uitgemaakt)
en binnen 2 1/2 maand een relatie met mij.

Zij heeft telkens gezegd nee tis geen rebound, hou echt van jouw, jij bent zo geweldig zo lief zo fijn blabla.

Maar ze was nog niet over haar ex heen. Daardoor heeft ze het uitgemaakt. Ze vind het oneerlijk om maar voor 70% commited nu door te gaan en nog regelmatig aan haar ex denkend. Weer zegende ik hou echt van jouw en vind het kut, t was gewoon te vroeg en denk dat ik er later spijt van krijg.

Heb toen gezegd, van tis makkelijker als je gewoon zegd dat je niet van me houd dan kan ik het ook makkelijker afsluiten. Zei weer, nee ik hou echt van je. Wat moet ik hier nu mee? Ik kan het zo niet afsluiten voor mezelf.....
pi_92917324
Ja, je was een rebound.

Uithuilen en doorgaan met je leven.
Atheism isn't a religion. It's a personal relationship with reality.
"And I think it should be – religion – treated with ridicule, and hatred and contempt. And I claim that right."- Christopher Hitchens, 1949 - 2011
pi_92917379
Maakt het uit of het een rebound was of wat dan ook? Als ze niet verder wil houd het op.
Blessed is the mind too small for doubt.
pi_92917440
Get over it, en verdergaan. ;)
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:07:42 #5
116015 SicSicSics
Crushing Cranial Contents!
pi_92917622
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef Moro het volgende:
Maakt het uit of het een rebound was of wat dan ook? Als ze niet verder wil houd het op.
TS zoekt closure, zodat hij weer verder kan met zijn leven! ^O^

Ja, je was een rebound. Ja, ze vond je heel leuk. Nee, ze moet je niet meer. Op naar de volgende. *O*
Fine, fuck you then!
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts.
pi_92917954
Hoe lang had je iets met haar?
  donderdag 17 februari 2011 @ 15:18:13 #7
236546 droomvrouwtje
Lief, klein en schattig
pi_92918002
Rebound, uithuilen en weer doorgaan.. En ja dat is k*t maar lijkt me wel het beste. Sterkte ermee
Be happy with the little things in life
pi_92918324
door gaan, zo lang was je nog niet samen. Er zijn genoeg anderen
  Moderator donderdag 17 februari 2011 @ 15:36:19 #9
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_92918637
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 14:57 schreef Iemand85 het volgende:

Heb toen gezegd, van tis makkelijker als je gewoon zegd dat je niet van me houd dan kan ik het ook makkelijker afsluiten. Zei weer, nee ik hou echt van je. Wat moet ik hier nu mee? Ik kan het zo niet afsluiten voor mezelf.....
Wat klets je nou? Dus je wil dat zij iets tegen je zegt zodat het voor jou makkelijker is om ermee om te gaan? Zij is gewoon eerlijk tegen je (nou ja..). Dat jij dat niet kunt handelen is idd kut en heel vervelend voor jou, maar daarvoor kun je de schuld niet bij haar leggen. Zij kan dat gevoel dat jij hebt niet voor je wegnemen, dat zul je toch echt zelf moeten doen, hoe dan ook.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_92920332
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Wat klets je nou? Dus je wil dat zij iets tegen je zegt zodat het voor jou makkelijker is om ermee om te gaan? Zij is gewoon eerlijk tegen je (nou ja..). Dat jij dat niet kunt handelen is idd kut en heel vervelend voor jou, maar daarvoor kun je de schuld niet bij haar leggen. Zij kan dat gevoel dat jij hebt niet voor je wegnemen, dat zul je toch echt zelf moeten doen, hoe dan ook.
Desalniettemin maken zachte heelmeesters stinkende wonden.
  Moderator donderdag 17 februari 2011 @ 16:18:11 #11
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_92920426
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 16:16 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Desalniettemin maken zachte heelmeesters stinkende wonden.
?
Breitling - Instruments for Professionals
pi_92921177
Ik zoek inderdaad closure. Tis geen super lange relatie geweest 4 maanden, maar heb dit met vorige vriendinnetjes nooit gehad, die klik die spark overal. Altijd gezellig en er kwam zeker (veel) liefde van haar kant. En zelfs toen ze spullen kwam halen zei ze nog, hoop dat ik dit snel terug kan geven. Ze zegt me niet aan het lijntje te willen houden (goed) maar door zo'n opmerking doet ze t wel. Ze is geen actieve hyvester, maar ook gewoon nog mijn foto's op haar hyves staan (waa r ik alleen opsta), status nog op relatie, echt brak. Kan het niet afsluiten. Zondag voor het uitging zegd ze nog, ik denk dat wij het lang leuk samen hebben en dan dinsdag BOEM!

Tis niet dat ik bang ben niet iemand te vinden, lig goed in de markt. Maar tis nu gewoon zo kloten, heb liever een 100% gesloten deur dan eentje voor 95% gesloten.

Zit ook te twijfelen, meteen aan het daten gaan (misschien sneller vergeten), maar door die hoop (wat ik weet dat het zinloos is) heb ik er toch geen behoefte aan.
  donderdag 17 februari 2011 @ 16:44:19 #13
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_92921661
Die deur hou je zelf open. Dus dichtgooien met een knal. Heb jij je closure en kun je verder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  donderdag 17 februari 2011 @ 17:05:47 #14
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_92922480
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 15:02 schreef Moro het volgende:
Dit, accepteer dat het niets word en ga verder. Wat maakt het uit wat voor stempel het heeft. Of ze je toch niet leuk vond, of je een rebound was of ze nog geen relatie wilde eigenlijk of dat ze nog lang niet over haar ex heen is. Jij wilt haar nog, zij wilt jou niet, accepteer dat.

Hang je niet zo op aan het naamkaartje, ga verder met je eigen leven te leven. En daar maakt zij overduidelijk geen deel van uit. Gewoon gaan daten en er komt er van zelf iemand tussen te zitten waardoor je haar in 1 klap vergeet. Sowieso maar 2 en een halve maand :) daar kom jij echt wel overheen hoor!
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_92923083
4 maanden na 2 1/2 maand uit met dr ex (nog ,steeds kort, maar genoeg om helemaal smoor en smoor verliefd te worden)
.
En ik weet ook wel dat er naar regen zonneschijn komt, maar t voelt zoals gewoonlijk nu gewoon kut.
  donderdag 17 februari 2011 @ 17:25:03 #16
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_92923323
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef Iemand85 het volgende:
4 maanden na 2 1/2 maand uit met dr ex (nog ,steeds kort, maar genoeg om helemaal smoor en smoor verliefd te worden)
.
En ik weet ook wel dat er naar regen zonneschijn komt, maar t voelt zoals gewoonlijk nu gewoon kut.
Na.

Dan weet je iig ook dat dit gevoel wel over gaat en dat je er over een tijdje om lacht en niet meer weet wat je ooit in haar zag.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_92924771
Maar ze houdt nog steeds van haar ex of wat is het probleem? Zij heeft toch de relatie met haar ex beëindigd? Hebben jullie het daarover gehad?
pi_92925044
Nee houd niet meer van hem, maar mist t hem weleens en denkt nog regelmatig aan hem(mensen idealiseren). Ze blijft zeggen dat ze niet naar hem terug wilt. Daar hebben we het over gehad. Had ook gezegd dat het logisch is dat je nog wel eens aan je ex denkt, maar zei dacht er te veel aan, maar weet 100% zeker dat ze niet bij hem terug wilt.

Ik weet dat ze van me houd/hield haar omgeving zei dat ze weer straalde sinds jaren. Tis gewoon allemaal onverwachts en vallen van die roze wolk doet pijn.

Heb ook zelf nu even alle contact verbroken (zelf bescherming), maar tja dan blijf je met die vragen zitten. Van ben ik nu je rebound? Zie je dat het ooit goed komt? Voel je inderdaad nog wat voor me? Wat ik al zeg heb liever gewoon kut antwoorden. Zo van ja, sorry je bent een rebound. Nee het komt niet goed meer, ja ik heb wat voor je gevoelt maar het was niet genoeg. Dan kan ik het tenminste afsluiten.

Maar nee nu krijg je van, ik hou ook van jouw, maar heb even tijd voor mezelf nodig (jaja klinkt bekent he) ben in de war ik denk dat ik straks ook spijt van krijg. En ik hoop dat ik je dit (een grote witte knuffel met i love you er op) terug kan geven.
pi_92925220
quote:
1s.gif Op donderdag 17 februari 2011 17:19 schreef Iemand85 het volgende:
.
hoe weet jij nou of zij er klaar voor is om smoor verliefd te worden? je hebt zelf nog nooit zo'n lange relatie gehad
pi_92925360
Huh? Nogmaals zij heeft een relatie van 4 1/2 jaar gehad, 2 1/2 maand was het uit en toen kwam ze mij tegen, wij hebben 4 maanden gehad.

Ik heb relaties van 2 jaar gehad....

En ik zeg dat IK in die tijd smoor verliefd kan worden in die 4 maanden. Schrijf ik nu zo onduidelijk?
pi_92926265
Probeer in ieder geval gewoon te daten, die vrijstelling heb je nu op dit moment! :D
Of ze terug komt of niet, ze is het niet waard om je kut te voelen.
pi_92926554
Ik snap wat je zegt en ga het denk ik ook gewoon doen, maar ze is het niet waard enzo, zo kan ik er (nu) nog niet over nadenken. We hebben gewoon geen problemen verder gehad, geen ruzietjes geen onedigheden etc. T was gewoon echt fijn, behalve dat ze me nu kwetst cq pijn doet.
  donderdag 17 februari 2011 @ 18:53:06 #23
186157 reetveter
Sex is my workout
pi_92926606
zegd ze dat ja
I never workout
pi_92927215
Gast ga ergens anders lastig vallen....
pi_92936363
Ts heeft wel een kort lontje.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties