beter dan koelkast zijn stuiterballen muziekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben ziek en dan nog deze muziek luisteren ook
Twee klikken en je speelt dat liedje in Winamp af?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zojuist 2 Unlimited - Jump for joy aangevraagd
quote:
Dit beter nick?quote:
Hoiquote:
mijn 450 woordjes voor engels lerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik verveel meiemand ideeën wat te doen tijdens het luisteren?
Mag ik?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
mijn 450 woordjes voor engels leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:56 schreef -Datdus- het volgende:
probeer je eigen blindedarm eruit te halen met een potlood.
what?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ik ben al goed in engelsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Meestal is het andersom, hè. Dan doet men iets en luistert men ondertussen radio.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bij mij gaan dingen wel vaker andersomquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Meestal is het andersom, hè. Dan doet men iets en luistert men ondertussen radio.
Maar nu moeten we ons bezighouden met het quoten van andermans postenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Meestal is het andersom, hè. Dan doet men iets en luistert men ondertussen radio.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mag ik?..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaquote:Ik moet mn gemiddelde omhoog halen
ok ok ik ga wel zelf lerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben al goed in engels
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Bespeur ik hier een beetje Johanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dit muziek noemen is echt een schande voor alle muziek dat bestaat...
Mijn oma op het toilet produceert minstens dezelfde klanken
9 staanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
[..]
JaIk moet mn gemiddelde omhoog halen
[..]
ok ok ik ga wel zelf leren
engels is zo makkelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
[..]
JaIk moet mn gemiddelde omhoog halen
[..]
ok ok ik ga wel zelf leren
pr0n?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben nu lekker een paar uurtjes alleen thuis
Ik stond een 9 tot luistertoetsquote:
Jij wel zeker van die snarenherrie?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dit muziek noemen is echt een schande voor alle muziek dat bestaat...
Mijn oma op het toilet produceert minstens dezelfde klanken
Ik vind jou engquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb mijn Pendulum sessie op pauze gezet voor dit nummer
snarenherriequote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:48 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Jij wel zeker van die snarenherrie?
Welkom in hollant wie hoop joe enyooj joor steequote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:48 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik stond een 9 tot luistertoets
Vuige gluiperquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Bespeur ik hier een beetje Johan
Kijk eens goed op het roosterquote:
ja? maar koelkast gaat zo weg. En dan kan hij na mij draakje niet meer aanzetten. Dus gaat niet.quote:
Ik vind jou ook wel lief hoor.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:49 schreef Driepink het volgende:
Huidig verzoekje aangevraagd door:
Driepink
Bericht:
singstar 9200 punten
Ik zie ook geen praktisch nut. Er worden nu verzoekjes gedraaid en jij wil verzoekjes draaien.quote:
hier mag je vaker mee pochen, Singstar en all die crap zijn de ultieme party machersquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:49 schreef Driepink het volgende:
Driepink
Bericht:
singstar 9200 punten
wil je draaien pm/dm koelkast staat daarquote:
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:49 schreef Driepink het volgende:
Driepink
Bericht:
singstar 9200 punten
Ik word echt bang nu, msn gezien?quote:
Ik was er vanmiddag niet. En ik wil niet alleen verzoekjes draaien hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:50 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik zie ook geen praktisch nut. Er worden nu verzoekjes gedraaid en jij wil verzoekjes draaien.
De hele middag is gevraagd wie wil, niemand. Normaal kan het wel tussendoor, maar nu helaas niet meer omdat ik zo weg moet.
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:51 schreef Driepink het volgende:
kut ik moet eten!
maarja, enjoy mensen
Eetzequote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:51 schreef Driepink het volgende:
kut ik moet eten!
maarja, enjoy mensen
nee hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
+ je zei sympathy, maar volgens mij roept ie toch echt: simple thing
Wat ik zei: volgende keer geen probleem, nu gaat het even niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:51 schreef mash_ het volgende:
[..]
Ik was er vanmiddag niet. En ik wil niet alleen verzoekjes draaien hoor.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
+ je zei sympathy, maar volgens mij roept ie toch echt: simple thing
Kom hier danquote:
Moet eerst eten tijgah!quote:
Daarom vroeg ik toch of ie kwam.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:55 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Ga ergens anders nueqen, niet in ONZ
waarom niet in onz?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:55 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Naast Engels stampen niet zoveelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Moet eerst eten tijgah!
Vanavond wat te doen?
We gaan samen big bang theory kijken balhaar..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:55 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
wel een lekkere derriequote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:55 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Omdat het dan een derrie word
Omdat ik het zeg. Daaromquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:55 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
We gaan samen big bang theory kijken balhaar..
En waarom zouden we niet mogen neuqen in ONZ ?
Wil je wat derrie van mij?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel een lekkere derrie
quote:
open VLCquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:53 schreef kanovinnie het volgende:
Krijg de stream niet meer in VLC, nu moet ik die gare webdinges gebruiken die vaker vastloopt dan er euro's in draakje zitten.
is idd wel een leuk nrquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:57 schreef djkoelkast het volgende:
Ah, nu een GOED nummer. Eindelijk.
Dit kan ik waarderenquote:
Dezen gebruiken ze toch als tussenmuziekje?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:58 schreef djkoelkast het volgende:
Deze moet in de top 2000 komen, hij staat er gewoon niet in, hij is niet eens kiesbaar
Pearl Jam is altijd goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:58 schreef sharr het volgende:
Laat me even weten of Pearl Jam een leuk nummer was?
Ik ben eten.
Dat is een kwalijke zaakquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:58 schreef djkoelkast het volgende:
Deze moet in de top 2000 komen, hij staat er gewoon niet in, hij is niet eens kiesbaar
Zo'n beetje de hele discografie staat er in (van flac naar 320kbps want draakje lust geen flac).quote:
Die stem van Eddiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:58 schreef sharr het volgende:
Ik ben eten.
Was een kutnummer. Komt om 18.16u ongeveer.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:58 schreef sharr het volgende:
Ik ben eten.
Dat zou een schande zijn!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dezen gebruiken ze toch als tussenmuziekje?
Volgens mij staat lang niet iedereen erbij, althans vanmiddag toen ik keek nog nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
staat op de site al wie er allemaal gedoneerd heeft? gister is er toch een boel bijgekomen.. ik dacht dat we het bedrag al hadden?
Vandaag de officiële aankondiging en update in Dragems' show he!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
staat op de site al wie er allemaal gedoneerd heeft? gister is er toch een boel bijgekomen.. ik dacht dat we het bedrag al hadden?
what?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Dezen gebruiken ze toch als tussenmuziekje?
Ik had ook gedoneerd, maar ik sta er nog niet op....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Staat er nog niet. Ik heb vandaag ook gedoneerd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Omdat mijn toetsenbord het weer eens niet deed.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Volgens mij staat lang niet iedereen erbij, althans vanmiddag toen ik keek nog niet
maar er staan veel mensen nog niet op die gisteren al wel bij de update hoordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Vandaag de officiële aankondiging en update in Dragems' show he!
Tot die tijd geen updates.
Oh ja dat wist ik. je leek vanochtend even op een vrouw met pmsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:00 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat mijn toetsenbord het weer eens niet deed.
quote:# djkoelkast heeft Draakje zelf gedoneerd en betaalt de stroomkosten
# Pizzalucht heeft Draakje voorzien van een razendsnelle 1.5TB harddisk
# Monopoly had nog ¤ 5 in de Paypalpot zitten en heeft er zelf ¤ 25 bij gedaan
# PiRANiA doneerde 2x 450 cent, dat was echt fantastisch!
# robdriessen heeft de kas met 10 euro gespekt
# SperzieboonToon is met 15 euro De Gulle Gever
# patje1987 heeft 10 euro uit zijn stijfselkissie gehaald en gedonateerd!
ik was er goed pissig om jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dat wist ik. je leek vanochtend even op een vrouw met pms
Dat wat we overhouden gebruiken we om naar duitsland te vertrekken mocht buma lastig wordenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:01 schreef mc-Piel het volgende:
Ik heb een hoop gemist, wat is precies het doel van de '' donataties'' enkel de software voor Draakje,
of gaan er nog meer dingen gebeuren?
Dat was helemaal niet te merken hoorquote:
Buma in je zak, dat was een illusiee!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wat we overhouden gebruiken we om naar duitsland te vertrekken mocht buma lastig worden
Met ze allen op de Fok!-Bootquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat wat we overhouden gebruiken we om naar duitsland te vertrekken mocht buma lastig worden
Ik kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet te merken hoor
Nee he?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat was helemaal niet te merken hoor
Ik had even medelijden met jou.quote:
Leg die hoerensoep eens uit?quote:
Held dat je bentquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:04 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Nu herken ik hem![]()
Geen dank hoor
Kvind hem eigenlijk niet leukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whats whit the sad face?
Rustig maarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:09 schreef VloerKleedje het volgende:
De volgende twee verzoekjes zijn: HeadHunterz
[ afbeelding ]
aaaw.. wel liev dat je dan net zo enthousiast mee doetquote:
Dat deed ik ookquote:
Mijn verzoekjenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:09 schreef VloerKleedje het volgende:
De volgende twee verzoekjes zijn: HeadHunterz
[ afbeelding ]
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
aaaw.. wel liev dat je dan net zo enthousiast mee doet![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:56 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
open VLC
open netwerklokatie
type: http://www.onzinradio.nl/tunein/
openen
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Oceanview
Bericht:
Dit is niet mijn request vriend
EpicMealTimequote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:11 schreef mc-Piel het volgende:
'' Oh, and we cooked with a little Jack Daniels.... Kidding, we used A LOT of Jack Daniels.. A LOT! See we don't f*ck around with breakfast!''
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mobieltjes niet op stil zettenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:13 schreef VloerKleedje het volgende:
Deze ging af op mijn mobieltje tijdens rep Geschiedenis
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:13 schreef andreas612 het volgende:
Hoi allen![]()
tevens:HoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:13 schreef andreas612 het volgende:
Hoi allen![]()
tevens:hoiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Doe maarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik krijg zin om rond te gaan springen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik krijg zin om rond te gaan springen
Hooooiquote:
Ik dacht naja laat maarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
het is eigenlijk die van piel..
maar hij gaat ook over jou..
Ja hij is mooiquote:
Ja echt?quote:
Ik weet toevallig dat er iemand is die misschien ook wel dj wil komen spelen en die zal dan echt alleen maar hiphop draaien een uur langquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:23 schreef andreas612 het volgende:
[..]ja, dit is tevens ook wel een lekker nummer
ok, maar jij denkt natuurlijk aan van die dikke negers met 24" velgenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat er iemand is die misschien ook wel dj wil komen spelen en die zal dan echt alleen maar hiphop draaien een uur lang
leugensquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:25 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ok, maar jij denkt natuurlijk aan van die dikke negers met 24" velgenok.. veel wel.. maar er zitten ook gewoon echt goede bij.
De persoon waar ik het over heb die wil gaan draaien misschien is mn ex van 4,5 jaar hoor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:25 schreef andreas612 het volgende:
[..]
ok, maar jij denkt natuurlijk aan van die dikke negers met 24" velgenok.. veel wel.. maar er zitten ook gewoon echt goede bij.
Je ex is 4.5 jaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De persoon waar ik het over heb die wil gaan draaien misschien is mn ex van 4,5 jaar hoor.
Geloof mij nou maar ik weet inmiddels meer over hiphop dan je zo op het eerste gezicht zou zeggen
oh, okquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De persoon waar ik het over heb die wil gaan draaien misschien is mn ex van 4,5 jaar hoor.
Geloof mij nou maar ik weet inmiddels meer over hiphop dan je zo op het eerste gezicht zou zeggen
Vaginisme he, ik moet wel kleine pikkies uitzoekenquote:
Naatjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vaginisme he, ik moet wel kleine pikkies uitzoeken
ik ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Vaginisme he, ik moet wel kleine pikkies uitzoeken
Etenstijd hequote:
Allemaal met elkaar?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:37 schreef VloerKleedje het volgende:
Laten we samen allemaal gaan seksen op dit nummer
Radio onzin gangbangquote:
Als jij net zulke epics boobs hebt als HuppelmutsTetten.GIF dan wel ja.quote:
godver:quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:36 schreef sharr het volgende:
Even een verzoekje gedaanHet kon weer.
h*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:39 schreef sharr het volgende:
djkoelkast
Bericht:
Vertel kort, wie je bent en wat je doet. Kort hé.
Nee, ik zei kort.
Dm me maar voor een goeden linkjensquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:39 schreef andreas612 het volgende:
[..]
godver:
Request
Parse error: syntax error, unexpected '<' in C:\inetpub\wwwroot\plugins\content\DirectPHP.php(52) : eval()'d code on line 1
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:41 schreef Driepink het volgende:
koelkast komt klaar op deze vreemde muziek
quote:
Daar doe ik geen uitspraken overquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:39 schreef VloerKleedje het volgende:
[..]
Als jij net zulke epics boobs hebt als HuppelmutsTetten.GIF dan wel ja.
Wagt, Ajax. Bahquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar doe ik geen uitspraken over
quote:Huidig verzoekje aangevraagd door:
Huppelmuts
Bericht:
Ik vind het eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |