beter dan koelkast zijn stuiterballen muziekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben ziek en dan nog deze muziek luisteren ook
Twee klikken en je speelt dat liedje in Winamp af?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:43 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zojuist 2 Unlimited - Jump for joy aangevraagd
quote:
Dit beter nick?quote:
Hoiquote:
mijn 450 woordjes voor engels lerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik verveel meiemand ideeën wat te doen tijdens het luisteren?
Mag ik?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
mijn 450 woordjes voor engels leren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:56 schreef -Datdus- het volgende:
probeer je eigen blindedarm eruit te halen met een potlood.
what?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
ik ben al goed in engelsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Meestal is het andersom, hè. Dan doet men iets en luistert men ondertussen radio.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
bij mij gaan dingen wel vaker andersomquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Meestal is het andersom, hè. Dan doet men iets en luistert men ondertussen radio.
Maar nu moeten we ons bezighouden met het quoten van andermans postenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:46 schreef Socios het volgende:
[..]
Meestal is het andersom, hè. Dan doet men iets en luistert men ondertussen radio.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Mag ik?..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jaquote:Ik moet mn gemiddelde omhoog halen
ok ok ik ga wel zelf lerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ben al goed in engels
[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Bespeur ik hier een beetje Johanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dit muziek noemen is echt een schande voor alle muziek dat bestaat...
Mijn oma op het toilet produceert minstens dezelfde klanken
9 staanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
[..]
JaIk moet mn gemiddelde omhoog halen
[..]
ok ok ik ga wel zelf leren
engels is zo makkelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
[..]
JaIk moet mn gemiddelde omhoog halen
[..]
ok ok ik ga wel zelf leren
pr0n?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ben nu lekker een paar uurtjes alleen thuis
Ik stond een 9 tot luistertoetsquote:
Jij wel zeker van die snarenherrie?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef ViezeFreddiey het volgende:
Dit muziek noemen is echt een schande voor alle muziek dat bestaat...
Mijn oma op het toilet produceert minstens dezelfde klanken
Ik vind jou engquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef Ezechielk het volgende:
Ik heb mijn Pendulum sessie op pauze gezet voor dit nummer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |