Mwoah, ik denk dat de Ikea een bezoekje brengt aan het dichtstbijzijnde uitzendbureau en gelijk voorzien wordt van een nieuwe chauffeur.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef StayReal het volgende:
jonguhs relax, dit weekend geen chaffeur betekend geen ikea meubels voor brabant!
Mocht je buurt van breda/eindhoven/boxtel wonenen, en je wil meubels van de ikea halen deze week en zaterdag laten bezorgen...Kunnen ze nog wel moeilijk gaan doen! Geen chaffeur zal het antwoord zijn:P
Je wordt gewoon ontslagen en er wordt iemand anders aangenomen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef StayReal het volgende:
jonguhs relax, dit weekend geen chaffeur betekend geen ikea meubels voor brabant!
Mocht je buurt van breda/eindhoven/boxtel wonenen, en je wil meubels van de ikea halen deze week en zaterdag laten bezorgen...Kunnen ze nog wel moeilijk gaan doen! Geen chaffeur zal het antwoord zijn:P
inderdaad:( Echt jammerquote:Je wordt gewoon ontslagen en er wordt iemand anders aangenomen.
Mwah, als hij voor mijn motorkap loopt....quote:
Hij dacht dat het een vriend was...tja met die blauwe LED-tuning weet je niet meer wie je vrienden zijn en wie oom agent.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Zucht, hoe kan je nou denken dat het een vriend was die achter je reed. Je ging te hard, spookrijden en door rood licht en vond het niet vreemd dat ie je bleef volgen?
Hoop 't ook ja. Als je als chauffeur zo stom bent op die manier met je baan te gaan spelen heb je 't verdiend.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef Salatrel het volgende:
gevalletje shredder denk ik.
gelukkig maar maar je bent geloof ik niet echt een aanwinst voor autorijdend nederland
Gast jij bent echt te grappigquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:43 schreef StayReal het volgende:
nee, had me rijbewijs nog!!
Nog nooit boete gehad voor te hard/ of iets anders in het verkeer, rij al 3 jaar met scooter/auto/vrachtwagen!
Maar misschien moet ik alles maar vertellen:
- 35 te hard
- 40 te hard
- stukje gespookrijded![]()
- stukje zonder licht gereeed![]()
- 1 stoplicht door rood gereed![]()
En ik maar denken dat de gozer achter me wou weten of ik wel kon rijden, en dat hij wou racen, bleek dus politie te zijn![]()
![]()
![]()
WAS EEN 21 JARIGE MAROKAANS/AFGAANS/ARABISCHE gozer die ik dacht te kennen
WAS DUS POLITIE:(
Maar ook al was het geen politie, dan nog mag je niet zo rijden. Dat weet je toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:43 schreef StayReal het volgende:
En ik maar denken dat de gozer achter me wou weten of ik wel kon rijden, en dat hij wou racen, bleek dus politie te zijn![]()
![]()
![]()
Goeie tip! Ik zorg dat ik over 10 dagen ver uit de buurt van breda/eindhoven/boxtel blijf.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef StayReal het volgende:
Jij bent natuurlijk onvervangbaar inderdaad. De enige persoon die ze konden vinden met een rijbewijs. Waar zullen ze nu iemand anders kunnen vinden die in de buurt van breda/eindhoven/boxtel wonenent met een rijbewijs? Ik dump mijn aandelen IKEA alvast, hier gaan ze niet meer bovenop komen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:03 schreef StayReal het volgende:
Heeft iemand een woordenboek bij de hand?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:43 schreef StayReal het volgende:
Dat lukt nu niet meerquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:45 schreef Bokkepootje het volgende:
En de jongeren die wel hun best doen om het zuurverdiende pasje te behouden, weer in een slecht daglicht komen te staan door dit soort lui. U wordt bedankt!
Daar hoef je je best helemaal niet voor te doen, als je gewoon normaal rijdt is er niets aan de hand. Net alsof jongeren zich extra moeten bewijzen in het verkeerquote:Op woensdag 16 februari 2011 00:45 schreef Bokkepootje het volgende:
En de jongeren die wel hun best doen om het zuurverdiende pasje te behouden, weer in een slecht daglicht komen te staan door dit soort lui. U wordt bedankt!
Figuren zoals jou kunnen ze ook maar beter van de weg houden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:43 schreef StayReal het volgende:
Nog nooit boete gehad voor te hard/ of iets anders in het verkeer, rij al 3 jaar met scooter/auto/vrachtwagen!
- 35 te hard
- 40 te hard
![]()
![]()
Denk wel iets meer qua boetesquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:17 schreef Hi_flyer het volgende:
TS, je bent een debiel, hiervoor ga je zwaar op. Reken maar op EMG en een eurootje of 400 aan boetes.
En dat is zwaar terecht, wat mij betreft.
Zwaai voorlopig maar naar je rijbewijs... Als je die nog terug krijgt....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:43 schreef StayReal het volgende:
- 35 te hard
- 40 te hard +1 (Meer dan 30 te hard)
- stukje gespookrijded+1 (gevaar setting)
- 1 stoplicht door rood gereed+1 (gevaar setting)
Daarbij vermoedelijk een EMG door de bestuurder te betalen, Zoown 750 euro en ik gok op ongeveer hetzelfde bedrag aan boetes.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:40 schreef Michelinmannetje het volgende:
- 35 te hard (+1 mits binnen de bebouwde kom)
- 40 te hard +1 (Mits buiten de bebouwde kom)
- stukje gespookrijded +1 (gevaar setting)
- stukje zonder licht gereeed
- 1 stoplicht door rood gereed +1 (gevaar setting)
Ja, een essentiële voorwaarde om je rijbewijs terug te krijgenquote:Op woensdag 16 februari 2011 11:47 schreef Maanvis het volgende:
oh, en doe wat aan je taalgebruik. Stukje gespookrijded!?
35 te hard is 1 puntquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:43 schreef StayReal het volgende:
- 35 te hard
- 40 te hard
Helaas (of gelukkig, maar net van welke kant je het bekijkt) kun je niet meer dan 1 punt per keer krijgen.quote:Op woensdag 16 februari 2011 11:40 schreef Michelinmannetje het volgende:
[..]
Zwaai voorlopig maar naar je rijbewijs... Als je die nog terug krijgt....
Koos waar is je holmaat Brave André die constant met het belerende vingertje klaar staat?quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef muhahaha het volgende:
Koos hier, ik zie dat onze misbruiker zich op het forum heeft gemeldt. Ik heb alvast een print-out gedraait en toegevoegd aan je dossier. Ik zal het CBR streng aanraden je rijbewijs in te vorderen en je pas over 5 jaar weer toestaan voor het examen op te gaan.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:43 schreef StayReal het volgende:
- 35 te hard
- 40 te hard
![]()
![]()
Volgens mij kan je per "aanhouding" slechts 1 punt verliezen, ook al heb je meerdere overtredingen begaan.quote:Op woensdag 16 februari 2011 12:26 schreef Hiya het volgende:
[..]
35 te hard is 1 punt
40 te hard is 1 punt (heb je voor beiden een boete gekregen?)
Door rood heen rijden is een punt.
Je hebt er dus al minimaal 2 van de 3 punten te pakken.
Voor het spookrijden en een stukje zonder licht zou je volgens mij best een Artikel 5 gekregen hebben.
Dit in combinatie met je beginnende bestuurders rijbewijs denk ik dat je best een tijdje je rijbewijs kwijt zijn.
Let wel op dat OvJ binnen 10 dagen een beslissing moet nemen. Dit betekend dus niet dat je het rijbewijs automatisch terug krijgt na 10 dagen. Hij of zij kan best beslissen dat je een maand of twee je rijbewijs kwijt bent.
zoiets zei Koos spee ook afgelopen aflevering van wegmisbruikers.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:07 schreef The_stranger het volgende:
[..]
Volgens mij kan je per "aanhouding" slechts 1 punt verliezen, ook al heb je meerdere overtredingen begaan.
dat je de komende tijd met het OV moet of een fiets kan gaan aanschaffen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:35 schreef StayReal het volgende:
Hey,
[knip=lulverhaal]
Wat voor straf kan ik verwachten... ben 19 jaar geen drank/drugs in het spel..!
Groetjes
StayReal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |