ook dat ja. maar het is niet helemaal duidelijk of hij bij de eerste al zijn rijbewijs kwijt is of dat er 2 metingen gedaan zijn..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:38 schreef Bill_E het volgende:
Je was je rijbewijs al kwijt en reed nog door? Dat is en misdrijf.
Ga weg joh met je 'racen'quote:
TS is beginnend chauffeur, met dus (denk ik) een puntenrijbewijs.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:40 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ook dat ja. maar het is niet helemaal duidelijk of hij bij de eerste al zijn rijbewijs kwijt is of dat er 2 metingen gedaan zijn..
maarre trouwens... voor beide snelheidsovertredingen nemen ze je rijbewijs niet in hoor? dat is pas vanaf 50km/h te hard. er zal dus wel meer aan de hand zijn
Als het alleen snelheid was had ik nog gezegd helaas pech gehad, maar wat mij betreft krijg jij het ook niet meer terug voorlopig.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:43 schreef StayReal het volgende:
- stukje gespookrijded![]()
- stukje zonder licht gereeed![]()
- 1 stoplicht door rood gereed![]()
Nee, dat mag je helemaal niet. Sukkel.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:46 schreef StayReal het volgende:
het was half 4 s'ochteds... zaterdag op zondag... ik mag verwachten dat er niets of niemand op de weg is... denk ik
jij verdient het om je je leven lang per fiets te verplaatsenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:46 schreef StayReal het volgende:
het was half 4 s'ochteds... zaterdag op zondag... ik mag verwachten dat er niets of niemand op de weg is... denk ik
en dat onder begeleiding.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef -AnneX- het volgende:
[..]
jij verdient het om je je leven lang per fiets te verplaatsen
Mensen die zo denken moeten ze geen rijbewijs geven met je denk ik. Je bent gewoon een aso die denkt te kunnen rijden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:46 schreef StayReal het volgende:
Sukkel!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:46 schreef StayReal het volgende:
Dat zou inderdaad niet gek zijn, maar volgens mij krijg je dat dan gelijk te horen en niet achteraf.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:48 schreef Imzadi het volgende:
Artikel 5 is dus inderdaad rijbewijs weg. Moet je misschien ook nog een EMG cursus (op eigen kosten) doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |