Als je dit allemaal gedaan hebt is het ook maar beter dat je geen rijbewijs meer hebt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:43 schreef StayReal het volgende:
nee, had me rijbewijs nog!!
Nog nooit boete gehad voor te hard/ of iets anders in het verkeer, rij al 3 jaar met scooter/auto/vrachtwagen!
Maar misschien moet ik alles maar vertellen:
- 35 te hard
- 40 te hard
- stukje gespookrijded![]()
- stukje zonder licht gereeed![]()
- 1 stoplicht door rood gereed![]()
En ik maar denken dat de gozer achter me wou weten of ik wel kon rijden, en dat hij wou racen, bleek dus politie te zijn![]()
![]()
![]()
WAS EEN 21 JARIGE MAROKAANS/AFGAANS/ARABISCHE gozer die ik dacht te kennen
WAS DUS POLITIE:(
Fijne vrienden heb je dan. Dat zijn dus ook kansloze josti's...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 19:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Zucht, hoe kan je nou denken dat het een vriend was die achter je reed. Je ging te hard, spookrijden en door rood licht en vond het niet vreemd dat ie je bleef volgen?
+1quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:57 schreef Kentekenplaat het volgende:
[..]
Als je dit allemaal gedaan hebt is het ook maar beter dat je geen rijbewijs meer hebt.
Als je je als totale idioot gedraagt in het verkeer dan krijg je dit soort toestanden. Ik denk dat TS nog maar de helft van het verhaal verteld van wat er daadwerkelijk gebeurd is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 22:16 schreef -moppie- het volgende:
9 uur vast gezeten en geen drank of drugs in het spel... Maak dat je moeder wijs!
Lijkt me nogal sterk dat iemand uit Almelo voor Ikea in Breda bouwpakketten wegbrengt...maar het kan in deze economisch moeilijke tijden voor ongeschoolden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef 24updv het volgende:
[..]
Rij voor de grap eens rond in Almelo. Wil haast wedden dat TS daar vandaan komt
Tsja iedereen rijdt wel eens te hard, maar veel te hard rijden+spookrijden+door rood rijden...Als ik een beslissing mocht nemen was TS 20 jaar zijn rijbewijs kwijt en mocht hij daarna lessen tegen het tiendubbele tarief, kijken of hij tegen die tijd eens volwassen is geworden.quote:Op woensdag 16 februari 2011 15:47 schreef 24updv het volgende:
[..]
Rij voor de grap eens rond in Almelo. Wil haast wedden dat TS daar vandaan komt
Jawel, ze hebben genoeg in een oude sok verstopt, las ik laatst ergens!quote:Op woensdag 16 februari 2011 00:12 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Ik dump mijn aandelen IKEA alvast, hier gaan ze niet meer bovenop komen.
dus je topic is een trolltopic om te kijken hoe mensen reageren? je bent helemaal geen rijbewijs kwijt? (of je hebt er nooit 1 gehad..)quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:40 schreef StayReal het volgende:
Rustig aan rabit, ik heb zulk soort dingen niet echt gedaan, maar wilde gewoon ff peilen hoe het stond ermee,
en ik geef je groot gelijk, zulke mensen moet je opsluiten!!
had dit topic dan in ONZ geopend, idioot >.< kan je wel zeggen dat we allemaal getrolled zijn maar dit slaat nergens op ffs!quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef StayReal het volgende:
Ik ben niet eens oud genoeg voor een rijbewijs hahah! Bijna..!
Geen grap, gewoon ff meningen peilen over hoe het ervoor staat voor mensen die zulke grapjes @ weg wel uithalen, zelf ben ik geen snelheidsmonster hoor! Ben met 45 km/uur te langzaam voor zulke geintjes op me scooter! hahaha!
Maar las erover toevallig en vroeg me af hoe dat in zijn werk ging! Voor het geval dat je ooit zelf tegenkomt of dergelijk, niet dat ik gepland heb om te hard te rijden, maar soms kan je toch wel stomme dingen doen die je eigelijk niet wou doen of zo!
Hoe dan ook, zulke overtreders horen geen rijbewijs te hebben!!
Het topic is geopend in ONZ maar daarna verplaatst naar WGR.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
had dit topic dan in ONZ geopend, idioot >.< kan je wel zeggen dat we allemaal getrolled zijn maar dit slaat nergens op ffs!
En jij hoort geen postrechten te hebbenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:04 schreef StayReal het volgende:
Ik ben niet eens oud genoeg voor een rijbewijs hahah! Bijna..!
Geen grap, gewoon ff meningen peilen over hoe het ervoor staat voor mensen die zulke grapjes @ weg wel uithalen, zelf ben ik geen snelheidsmonster hoor! Ben met 45 km/uur te langzaam voor zulke geintjes op me scooter! hahaha!
Maar las erover toevallig en vroeg me af hoe dat in zijn werk ging! Voor het geval dat je ooit zelf tegenkomt of dergelijk, niet dat ik gepland heb om te hard te rijden, maar soms kan je toch wel stomme dingen doen die je eigelijk niet wou doen of zo!
Hoe dan ook, zulke overtreders horen geen rijbewijs te hebben!!
quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:37 schreef Eenskijken het volgende:
kan je dat bewijzen? anders ben je gewn schuldig
quote:
Hij stond in DIG.quote:Op woensdag 16 februari 2011 22:35 schreef StayReal het volgende:
.Deze stond in onzin...is verplaatst naar WGR inderdaad...!
Mij niet beschuldigen a.u.b.!
Inderdaad...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |