Wat een belediging zegquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Als ik haar zie moet ik aan BB Kelly denken
snuggere opmerking xDquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:10 schreef catwaezle het volgende:
Laura: "Ik snap niet hoe die mensen van Big Brother die dagen doorgekomen zijn"
Laat haar lekker oprotten dan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:10 schreef catwaezle het volgende:
Laura: "Ik snap niet hoe die mensen van Big Brother die dagen doorgekomen zijn"
Nu je t zegt zie ik het ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik moet denken aan BB Dido, net zo'n prinsesje en kut op stelten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Gaat dit over Sofia? Zij was laatst idd bij spuiten en slikkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:14 schreef Kwaliteit het volgende:
SPUITEN EN SLIKKEN? zou ze d'r doorhebben?
weet ik niet, ik hoorde het niet goedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:15 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Gaat dit over Sofia? Zij was laatst idd bij spuiten en slikken
Een van de mannen had haar daar ook gezien, maar Sofia bleef keihard ontkennen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:15 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Gaat dit over Sofia? Zij was laatst idd bij spuiten en slikken
tis goed dat je dat er even bij zegtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:10 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Wat een belediging zeg
(voor Laura dus hč)
ze is nergens te bekennen nu ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 18:15 schreef catwaezle het volgende:
[..]
Een van de mannen had haar daar ook gezien, maar Sofia bleef keihard ontkennen.
Uitgegleden door de babyolie op haar voeten en gepierced door twee naaldhakkenquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |