quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:51 schreef D. het volgende:
[..]
Daar zie je nog weinig van in het straatbeeld
Nee dat is het geheim.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:51 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Het geheim van Laura en Guido gaat toch niet over de fake relatie, dat was een missie?
Is dat niet het gevolg?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:51 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En met name bij diegene die niet sexueel actief zijn
http://secretstory.nl/geheimenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:51 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Het geheim van Laura en Guido gaat toch niet over de fake relatie, dat was een missie?
Ookquote:
Haha, dat zou best kunnenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:53 schreef catwaezle het volgende:
Misschien was Sofia's missie dat iemand haar voeten moest masseren?
Lol, nog nooit gezien bij deze streams...of hij gaat langzaam lopen of hij stopt er gewoon meequote:
Kan zijn omdat het nu drukker is. Meer mensen kijken streams om deze tijd denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:55 schreef anniccck het volgende:
[..]
Ik heb er ook last van, erg irritant
Dat hebben de speurneuzen al wel gedaan, maar nog zonder resultaat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:57 schreef HiDiHo het volgende:
Bollywoodfilm?
Haal hun namen eens door de filmdatabase
Ik heb fulltime bufferenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lol, nog nooit gezien bij deze streams...of hij gaat langzaam lopen of hij stopt er gewoon mee
Artiesten naam misschien?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:57 schreef HiDiHo het volgende:
Bollywoodfilm?
Haal hun namen eens door de filmdatabase
Zou kunnen, maar meestal gebruiken acteurs gewoon hun eigen naam toch?quote:
Ik heb er normaal niet zo'n last van, gisteren bijna de hele dag gekeken en heb nergens last van gehad. Vind het daarom ook een beetje vreemd dat het nu steeds aan het bufferen is.quote:
Zou je denken? Je moest eens weten hoeveel beroemde acteurs eigenlijk heel anders heten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:59 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar meestal gebruiken acteurs gewoon hun eigen naam toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |