en waarom is zij dan het internaatje?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:46 schreef Marrije het volgende:
[..]
[..]
en omdat ze er op aan werd gesproken dat ze zich dus versprak voelde ze zich ff in het nauw gedreven
Guido denk ik, maar dat is echt een internetnerd die van alles wat wil wetenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef diditje64 het volgende:
over wie hebben ze het die hoogbegaafd zou zijn is wel een geheim toch? klinkt allemaal erg logisch,
Ik wil geen kale marmot in mijn broekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:43 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Ik geloof Joanna: geen haar onder de oksels of broekriem
Nee ze hadden het over Gerard.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:48 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Guido denk ik, maar dat is echt een internetnerd die van alles wat wil weten
Lees ff : Koppel hier de geheimen aan de kandidaten , dan kom je ook een hoop te wetenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:48 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]
Guido denk ik, maar dat is echt een internetnerd die van alles wat wil weten
dat zeg ik nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef Lesterr het volgende:
[..]
en waarom is zij dan het internaatje?
Schaamhaar is weer helemaal in!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:48 schreef D. het volgende:
[..]
Ik wil geen kale marmot in mijn broek
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:49 schreef ABundy het volgende:
[..]
Lees ff : Koppel hier de geheimen aan de kandidaten , dan kom je ook een hoop te weten
Ja, maar alleen bij vrouwen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schaamhaar is weer helemaal in!
las ik tenminste van de week ergens.
Dan zitten er twee zonder geheim inquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:50 schreef Johnny_Arcade het volgende:
[..]vertel me!, maar er schijnen een aantal zeker te weten dat elke kandidaat nog een persoonlijk geheim ernaast heeft, dus ook Laura en Guido
ja ik ook, ook om wat ze vanmiddag heeft gezegd (zie verslagen)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:50 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat zeg ik niet
ik denk dat zij de bollywood'star' is
Daar zie je nog weinig van in het straatbeeldquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schaamhaar is weer helemaal in!
las ik tenminste van de week ergens.
En met name bij diegene die niet sexueel actief zijnquote:
Of er zijn gewoon 15 geheimenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan zitten er twee zonder geheim in
Het geheim van Laura en Guido gaat toch niet over de fake relatie, dat was een missie?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:51 schreef Stranger het volgende:
[..]
Dan zitten er twee zonder geheim in
Philip is volgens mij bezig met een charme-offensief ten opzichte van de dames. Wellicht te laat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:50 schreef das_phantom het volgende:
Die Philip(?) is wel in de weer met Sofie he. Eerst een cocktail, dan toast en nu een massage
Dat zeg jij!quote:
Dat is het probleem, er was geen prijs vermeld dus is het lastig te zeggen..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:51 schreef das_phantom het volgende:
[..]
Het geheim van Laura en Guido gaat toch niet over de fake relatie, dat was een missie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |