ja vooral als iets verkeerd geprijsd is op hun site, dan annuleren ze jou bestelling, verwijderen het product, voegen een product toe met een net iets andere beschrijving etc maar dan 10/20 euro duurder, vuige nazibloemen aldaarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die hebben daar heeeeeeeeeeeeel vaak een handje van![]()
Ja, of gewoon een echte boekenwinkelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Eci is anders voor mij ook beschikbaarDus ga ik anders voortaan mijn spul daar bestellen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja vooral als iets verkeerd geprijsd is op hun site, dan annuleren ze jou bestelling, verwijderen het product, voegen een product toe met een net iets andere beschrijving etc maar dan 10/20 euro duurder, vuige nazibloemen aldaar
en dat zeg je nu pas. We hebben een hele grote!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, of gewoon een echte boekenwinkelIk houd van boekenwinkels
Ik kan het boek dat ik wil bestellen daar niet meer vindenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je em daar niet bestellen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik kan het boek dat ik wil bestellen daar niet meer vinden
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef friemelaar het volgende:
ik ben zielig vandaag
![]()
Geblesseerd geraakt doordat ik met mijn vinger tussen een lift kwam![]()
Gelukkig is het mijn wijsvinger
auw ... kusje op je vingerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef friemelaar het volgende:
ik ben zielig vandaag
![]()
Daar begin ik niet aan. Mijn zusje had er eens een boek besteld en dat is alweer een jaar geleden. Nooit aangekomen. Ook doen ze er rustig 5 euries bijop. Dan liever op internet. (ja ik ben te lui om een ander te zoeken)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kun je em daar niet bestellen?Dat kan vaak namelijk ook gewoon
Ahj ahj ahjquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef friemelaar het volgende:
ik ben zielig vandaag
![]()
Ik kom welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:34 schreef Marijkezwolle het volgende:
Wie komt me helpen poetsen in huis?
Ik bestel er regelmatig iets, maar heb er weinig problemen mee gehad. Ja 1 keer hebben ze een boek vergeten mee te zenden, maar kreeg netjes mijn geld terug.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik haat bol.com een beetje
![]()
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef friemelaar het volgende:
ik ben zielig vandaag
![]()
Mmhh... en amazon dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan. Mijn zusje had er eens een boek besteld en dat is alweer een jaar geleden. Nooit aangekomen. Ook doen ze er rustig 5 euries bijop. Dan liever op internet. (ja ik ben te lui om een ander te zoeken)
quote:
Ik bestel alleen als ze echt goedkoper zijnquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik bestel er regelmatig iets, maar heb er weinig problemen mee gehad. Ja 1 keer hebben ze een boek vergeten mee te zenden, maar kreeg netjes mijn geld terug.
Maar meestal bestel ik er cd's. Boeken koop meestal ik in de winkel.
www.selexys.nl is volgens mij best wel groot en okee. Zelf heb ik er nog nooit iets besteld, maar volgens mij is het wel goed.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:35 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Daar begin ik niet aan. Mijn zusje had er eens een boek besteld en dat is alweer een jaar geleden. Nooit aangekomen. Ook doen ze er rustig 5 euries bijop. Dan liever op internet. (ja ik ben te lui om een ander te zoeken)
Boeken hebben volgens mij altijd een vaste prijs. Waar je ze ook koopt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:36 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Mmhh... en amazon dan?
[..]![]()
Ik heb een hekel aan poetsen
Maar het moet echt
[..]
Ik bestel alleen als ze echt goedkoper zijn
ik heb ook hyvesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef RockNijntje het volgende:
Zo, geen zin meer om op Hyves te zoeken
zeg dat dan nietquote:
Ik had haar al lang gevondenquote:
Nee, maar boeken haal ik in de boekenwinkelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:37 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Boeken hebben volgens mij altijd een vaste prijs. Waar je ze ook koopt.
Okee. Ik MEESTAL dus ook.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:39 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, maar boeken haal ik in de boekenwinkel![]()
Tenzij een leuke aanbieding
![]()
Mij ook nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Jep maar mij vind je dus echt nooit
Heb jij ook een naam in combinatie met cijfers?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mij ook nietOkee, misschien wel
Jouw hyves had ik al eens gezien hoor, Scania met Aanhangerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Mij ook nietOkee, misschien wel
Neequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:41 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Heb jij ook een naam in combinatie met cijfers?
Als je m'n naam weet is het niet meer zo moeilijk inderdaadquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:41 schreef MPG het volgende:
[..]
Jouw hyves had ik al eens gezien hoor, Scania met Aanhanger.
rechts...... en dat typed kl*t*quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:35 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Ahj ahj ahj![]()
Links of rechts?
Ben je wel eens in een boekenwinkel in Haarlem geweest? Ik ken daar een hele mooiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:32 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Klote bedoel je?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
rechts...... en dat typed kl*t*
Snap ik, schrijf je ook met rechts?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef friemelaar het volgende:
[..]
rechts...... en dat typed kl*t*
Nee iddquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef Bos81 het volgende:
Lovely Lady is helemaal niet moeilijk te vinden
Niet vergeten hier te posten als je hem uit hebt hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:43 schreef summer2bird het volgende:
Nou ja, ik ga mijn boek eens lezen (van de biep)
Ik zag een bekende afbeelding staan bij Marijke d'r vriendenquote:
Nee, met links is makkelijjk zekerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Snap ik, schrijf je ook met rechts?
dan is het al helemaal een bummer
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:44 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Snap ik, schrijf je ook met rechts?
dan is het al helemaal een bummer
Had hem al zien staan. Zal het doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:44 schreef DaMart het volgende:
[..]
Niet vergeten hier te posten als je hem uit hebt he.
Wat vind jij van de boeken die je hebt gelezen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |