Die weergave heb ik meteen uitgezet... nutteloze bagger in mijn scherm hoef ik nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:21 schreef summer2bird het volgende:
He bah, open je MSN zie je bij Today ineens Bieber en Lady Gaga verschijnen![]()
Whaha waarom heb je dat niet uitgezet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:21 schreef summer2bird het volgende:
He bah, open je MSN zie je bij Today ineens Bieber en Lady Gaga verschijnen![]()
Ik snap datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja![]()
ik heb net een was gedraaid dus vandaar
schone was lucht in huisquote:
Ik zit nooit op MSN, een keer per 2 maanden en alleen als ik ff snel iemand iets moet zeggen. Maar ik zal het er nu afhalen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Whaha waarom heb je dat niet uitgezet?
whoaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
.
Nee, dit zijn de Zwolse balletjes van ST, Marijke en LL.
Neequote:
ik hou nie van ballenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
whoadie wil ik ook
ballen ST, Marijke en LL
Ik zuig er nu op eenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:23 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
whoadie wil ik ook
ballen ST, Marijke en LL
Gaat het alweer wat beter met d'r?quote:
ietsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:24 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Is het alweer wat beter met d'r?
Gelukkig!quote:
quote:
Vieslak.quote:
Dan neem ik de jouwe welquote:
hmm ga je er lekker aan zuigenquote:
quote:
Bol.com zeker?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:27 schreef summer2bird het volgende:
Nou ik ga mijn boek bestellen nu maar hopen dat tie niet geannuleerd wordt als bij de andere 3 producten die ik daar ooit had besteld
Die hebben daar heeeeeeeeeeeeel vaak een handje vanquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
[..]
pardon.??
* LovelyLady verwijdert toek uit vriendenlijst
Eci is anders voor mij ook beschikbaarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:31 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Die hebben daar heeeeeeeeeeeeel vaak een handje van![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |