ik heb tucs sesamquote:
Ik doelde eigenlijk op de man met de vrouwenopmerkingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:16 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Ik ook, mijn moeder
En mijn zusje lust alleen poffertjes
Ja. Maar van pralinévulling ben ik het al als ik er een heel klein beetje van eetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Jij kunt je volgens mij overal misselijk in eten![]()
Ik heb zoute stokjes van de Lidlquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb tucs sesam![]()
die roeleren zwaar de pan uit
ik heb er pas 3 op sinds vorige week vrijdagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:16 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ja, jij welIs maar goed dat je niet dichtbij me woont
![]()
Ik kom eraanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb er pas 3 op sinds vorige week vrijdag
ik heb van de lidlquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:17 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Ik heb zoute stokjes van de Lidl
quote:
pardon.??quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:14 schreef Toekito het volgende:
[..]
is ze nou een vrouw of een pannekoek?
Oeh nicequote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:18 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik heb van de lidl
ijsthee
stinkchips: kaas und pinda
teddy hits
choco chip cookies
en nog veel meer
mijn nerd herd komt vanaaf chillen dus ik had vreetkick voer nodig
Ik ook nog een paarquote:
we zijn zo nerdy dat vrouwen uit ten boze zijn althans voor sommige anders zitten ze steeds met natte vlekken in hun witte strakke hema onderbroekiesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:19 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Oeh niceWaarom ben ik niet uitgenodigd?
\quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik dacht dat jij in zandvoort woonde
Kán je uitschakelenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:21 schreef summer2bird het volgende:
He bah, open je MSN zie je bij Today ineens Bieber en Lady Gaga verschijnen![]()
tegenwoordig heh is er een uitvinding genaamd auto,hiermee kan je je van a naar b verplaatsen en eventueel ook op b blijven of weer terug gaan naar a met iets uit bquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:20 schreef PeZu het volgende:
[..]
we zijn zo nerdy dat vrouwen uit ten boze zijn althans voor sommige anders zitten ze steeds met natte vlekken in hun witte strakke hema onderbroekies
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Die had ie gekregen voor z'n verjaardagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:20 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:21 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Dankje voor het niet uitnodigen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |