wat heb je morgen te doen dan?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals met wat ik morgen aan moetEn ja, kleren, maar welke
Ik ben oppervlakkig
Ik zou beginnen met ondergoed, daarna een broek of rok, misschien een truitje of shirt + jasje, en vergeet je sokken en schoenen niet !quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Zoals met wat ik morgen aan moetEn ja, kleren, maar welke
Ik ben oppervlakkig
Ik ken je van hier, en hier ben je, lijkt het soms, alleen maar om te stoken. En dat vind ik een beetje sneue dagbestedingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:05 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je me ook maar een beeeeeeeeeeeeeeeetje zou kennen...
Maar goed, jij begrijpt posts MET PI zelfs nooit, dus ik maar me er niet druk om
Gewoon een dagje kantoor, maar er komen belangrijke klanten, dus ik wil er netjes uit zien.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:07 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
wat heb je morgen te doen dan?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een dagje kantoor, maar er komen belangrijke klanten, dus ik wil er netjes uit zien.
Maar, komt wel goed
Hoe behulpzaamquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik zou beginnen met ondergoed, daarna een broek of rok, misschien een truitje of shirt + jasje, en vergeet je sokken en schoenen niet !
Ik denk dat je leest wat je wilt lezenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:08 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ken je van hier, en hier ben je, lijkt het soms, alleen maar om te stoken. En dat vind ik een beetje sneue dagbesteding
mantelpakjequote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gewoon een dagje kantoor, maar er komen belangrijke klanten, dus ik wil er netjes uit zien.
Maar, komt wel goed
Nee, die heb ik niet en ze staan me ook nietquote:
Vast welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet en ze staan me ook niet
Blouse en rokje, panty eronder en je net gekochte schoenen met 9cm hakquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, die heb ik niet en ze staan me ook niet
Echt wel!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Cup E en mantelpakjes gaan niet samen.
quote:
zeker wel! cleavage ftwquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:10 schreef Kreator het volgende:
[..]
Cup E en mantelpakjes gaan niet samen.
Nee, echt nietquote:
Zoiets had ik inderdaad in gedachtenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Blouse en rokje, panty eronder en je net gekochte schoenen met 9cm hak
Vergeet de jarretels nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:11 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Blouse en rokje, panty eronder en je net gekochte schoenen met 9cm hak
Foto?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, echt niet
[..]
Zoiets had ik inderdaad in gedachtenAlleen de schoenen zijn nog niet binnen, dus dat gaat niet.
Nee, echt niet. Dat is, bij mij iig, niet mooi. Tenzij ik een jasje en blouse op maat laat maken. En dat doe ik dus nietquote:
Je hebt vast wel andere schoenenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, echt niet
[..]
Zoiets had ik inderdaad in gedachtenAlleen de schoenen zijn nog niet binnen, dus dat gaat niet.
Dat vind ik ergens altijd een beetje sneu op kantoorquote:
Waarom moet ik het dan toch steeds weer posten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat ben jij toch heerlijk voorspelbaar
Ik weet niet waarom jij nog steeds verwacht dat ik wel foto's ga makenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:13 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Waarom moet ik het dan toch steeds weer posten?
En dat snap ik nog steeds niet, t is niet alsof je er mee te koop loopt, je doet dat toch voor jezelf? (en die ene lekkere collega waarvan je stiekem hoopt dat die het opmerkt)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:13 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Dat vind ik ergens altijd een beetje sneu op kantoor
Holy fucking crap. Kan het misschien ook ff 3 minuten niet over schoenen gaan. Of kleding.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:12 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je hebt vast wel andere schoenen
Zullen we het eens over XTC gaan hebbenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:14 schreef Kreator het volgende:
[..]
Holy fucking crap. Kan het misschien ook ff 3 minuten niet over schoenen gaan. Of kleding.
Mijn god, de inhoudsloosheid viert weer hoogtij.
Hoop doet leven?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom jij nog steeds verwacht dat ik wel foto's ga maken
Ja en daarvoor zit ik niet op kantoor hoor. En je zegt dat je er niet mee te koop loopt, maar die ene collega kan het wel opmerken maar de rest niet?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:14 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En dat snap ik nog steeds niet, t is niet alsof je er mee te koop loopt, je doet dat toch voor jezelf? (en die ene lekkere collega waarvan je stiekem hoopt dat die het opmerkt)
Als dat een Rel is, wat overigens gestart werd door miss Ripley die vervolgens geen commentaar meer daarna leverde. Uiterst dubieusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:15 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Iets met samzz, babs en Jou toch
Op kantoor zijn alleen afzakkende en oprollende panty's passend?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en daarvoor zit ik niet op kantoor hoor. En je zegt dat je er niet mee te koop loopt, maar die ene collega kan het wel opmerken maar de rest niet?
Voor mij horen jarretels bij een andere mindset dan kantoor, dat is het denk ik.
Wat een argument, je kunt ook gewoon passend spul aandoen hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:18 schreef Samzz het volgende:
[..]
Op kantoor zijn alleen afzakkende en oprollende panty's passend?
Lijkt wel het begin van een 18+ filmquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja en daarvoor zit ik niet op kantoor hoor. En je zegt dat je er niet mee te koop loopt, maar die ene collega kan het wel opmerken maar de rest niet?
Voor mij horen jarretels bij een andere mindset dan kantoor, dat is het denk ik.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:18 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Lijkt wel het begin van een 18+ film
Ah ripley was weer bezig...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als dat een Rel is, wat overigens gestart werd door miss Ripley die vervolgens geen commentaar meer daarna leverde. Uiterst dubieus
die mag je zelf bij elkaar fantaserenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wil graag nu het hoogtepunt van die 18+ film lezen dan.
dat er iemand een halve emmer blanke vla over iemand anders haar gezicht gooit?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik wil graag nu het hoogtepunt van die 18+ film lezen dan.
Dat was geen rel idd, dat was onderdeel van je ontgroeningquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:16 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Als dat een Rel is, wat overigens gestart werd door miss Ripley die vervolgens geen commentaar meer daarna leverde. Uiterst dubieus
Passend spul zakt niet af?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:18 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een argument, je kunt ook gewoon passend spul aandoen he
Dan zijn jullie nog mildquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:21 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat was geen rel idd, dat was onderdeel van je ontgroening
Snap ik, toch zie ik geen probleem in een dagelijkse toepassing van jarretels. Toch altijd een leuke verrassing als iemand ze aan blijkt te hebben.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Waat!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
dat er iemand een halve emmer blanke vla over iemand anders haar gezicht gooit?
Dit was standje 1quote:
Dan lees jij niet goed, MissB draagt ze niet op kantoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Waat!
Missb op kantoor met jaratels en vla![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |