Het is ook een beetje onzin, niemand verwacht dat naar de grote live kickoff evenveel mensen kijken als naar de daily (of eigenlijk andersom).quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:28 schreef Samzz het volgende:
Kijkcijfers Secret Story imploderen
Dat mensen het uberhaupt kijken
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee oke...... true.
Maar je snapt wat ik bedooeeeehoooeeeellllll
Ik snap niet waarom dit soort prut nog steeds op de tv uitgezonden wordtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:36 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is ook een beetje onzin, niemand verwacht dat naar de grote live kickoff evenveel mensen kijken als naar de daily (of eigenlijk andersom).
Deze cijfers zijn momenteel niet slecht en beest vergelijkbaar met DGK of can't buy me love bijvoorbeeld. Ik ben alleen benieuwd hoe het zich verder gaat ontwikkelen.
Ik nog nooit, af en toe een aflevering omdat anderen het wilden zien. Ik heb er echt geen geduld voor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:36 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik een seizoen van gekeken, daarna nooit meer.
Anale seks.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:35 schreef missbehavin het volgende:
Ik durf niet te vragen wat je er voor terug wilt.
Omdat het geld oplevert en commerciele bedrijven nu eenmaal alles doen voor geld!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom dit soort prut nog steeds op de tv uitgezonden wordt
Daarom gaat het dus zo goed met SBSquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:37 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Omdat het geld oplevert en commerciele bedrijven nu eenmaal alles doen voor geld!
SBS pakt het verkeerd aan, die gaat concurreren op dezelfde tijden als RTL en verliest omdat hun concept al uitgemolken was, en RTL enigsinds vernieuwender was met The Voice.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom gaat het dus zo goed met SBS
Dit soort prut is wel het soort programma wat in Nederland het meest wordt gekeken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, volgens jou zijn dit soort kijkcijfers normaal?
quote:
Je moet naar het slot en de zender kijken en de verwachtingen. Je gaat met een daily van een dergelijke show nooit in de eerste week miljoenen kijkers scoren op een kleine zender als net5. Ze zouden in principe moeten aantrekken naar 500.000 denk ik, voor de zender.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar, volgens jou zijn dit soort kijkcijfers normaal?
Wat is er in Godesnaam vernieuwend aan de zoveelste talentenjacht????quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:39 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
SBS pakt het verkeerd aan, die gaat concurreren op dezelfde tijden als RTL en verliest omdat hun concept al uitgemolken was, en RTL enigsinds vernieuwender was met The Voice.
Dat blijkt wel uit steeds weer een nieuwe reality show, iddquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:40 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je moet naar het slot en de zender kijken en de verwachtingen. Je gaat met een daily van een dergelijke show nooit in de eerste week miljoenen kijkers scoren op een kleine zender als net5. Ze zouden in principe moeten aantrekken naar 500.000 denk ik, voor de zender.
En voor dergelijke reality programma's is een redelijke trouwe kijkersgroep
Ze brachten het vernieuwend, en het was iets anders dan Idols/X-Factor en HGT. En tja wat in nieuw jasje zit en vernieuwender oogt pruimen de kijkers blijkbaar beter. Terwijl SBS dacht te scoren met een bestaand concept op dezelfde tijdslot.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wat is er in Godesnaam vernieuwend aan de zoveelste talentenjacht????
Hoe ze het ook brengen, in wat voor jasje, het was een show waar onbekende artiesten werden beoordeeld op hun zangkunsten. Dat is NIET vernieuwend.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze brachten het vernieuwend, en het was iets anders dan Idols/X-Factor en HGT. En tja wat in nieuw jasje zit en vernieuwender oogt pruimen de kijkers blijkbaar beter. Terwijl SBS dacht te scoren met een bestaand concept op dezelfde tijdslot.
En Rad van Fortuinquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Ik verlang terug naar de tijd van Waku Waku
The Voice was alleen leuk in d eblinde audities. Maar het viel me tegen dat die blinde factor weinig nut had aangezien het allemaal mooie jonge mensen waren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:41 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ze brachten het vernieuwend, en het was iets anders dan Idols/X-Factor en HGT. En tja wat in nieuw jasje zit en vernieuwender oogt pruimen de kijkers blijkbaar beter. Terwijl SBS dacht te scoren met een bestaand concept op dezelfde tijdslot.
Er zijn nog genoeg prima series. Je moet ze nu alleen uit het buitenland halen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Daar ben ik er 1 van.. gisteren csi en hawai 5-0 gekekenquote:
Dat keek ik vroegah, met Anniko van Santenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:42 schreef Wicked-Game het volgende:
Daarvoor was het met zo'n gast.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat keek ik vroegah, met Anniko van Santen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |