"Scheefwonershuisuitzetting" was het toch?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef Whuzz het volgende:
Ik dacht dat het woord van deze week "kuddedier" was ofzo?
Die is even zijn Always (met extra grote vleugels tegen het lekken) aan het wisselen, dus die kan ff geen reactie copy-pasten.quote:
Ja, als je dak ook al lekt, kun je het in ieder geval van onder nog droog houden...quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:16 schreef Whuzz het volgende:
Die is even zijn Always (met extra grote vleugels tegen het lekken) aan het wisselen, dus die kan ff geen reactie copy-pasten.
quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, als je dak ook al lekt, kun je het in ieder geval van onder nog droog houden...
Whehequote:Op woensdag 16 februari 2011 21:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Ja, als je dak ook al lekt, kun je het in ieder geval van onder nog droog houden...
Scorpie.... denk aan de temperatuur van je hersenenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat roeptoeter je nu al fucking drie jaar. Het wordt met de dag triester.
Het word ook met de dag vermakelijker Whuzzquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het met de dag vermakelijker worden
Aaah......quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:06 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nou weet je, ik begin de hoop voor de mensheid te verliezen met twee van die anaal gefixeerde opzichtig gefrustreerde huurtokkies . Het kan niet meer goed komen met zulke mensen denk ik dan. En dat vind ik zielig.
Het woord van de maand is in ieder geval 'schaap'. Dat is een kuddedier zoals je mogelijk weetquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:12 schreef Whuzz het volgende:
Ik dacht dat het woord van deze week "kuddedier" was ofzo?
Ik ken ze. Je vind ze vaak samen, heel hard blatend over vrijwel niets. Sommigen blaten zo hard over niets dat ze er een weblog voor nodig hebben en dan op hun eigen weblog gaan blaten onder hun eigen berichtenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het woord van de maand is in ieder geval 'schaap'. Dat is een kuddedier zoals je mogelijk weet
Hmmm, huurschaapjes die elke maand worden kaalgeschoren door de WBV?quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:24 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Het woord van de maand is in ieder geval 'schaap'. Dat is een kuddedier zoals je mogelijk weet
Ach ook zonder wol kan een huurschaap in vrijheid levenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:25 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hmmm, huurschaapjes die elke maand worden kaalgeschoren door de WBV?
Schapen lopen nooit weg en laten zich makkelijk naar de slacht leiden, dat klopt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:28 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Ach ook zonder wol kan een huurschaap in vrijheid leven
Obviousquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Schapen lopen nooit weg en laten zich makkelijk naar de slacht leiden, dat klopt.
Hier noem je natuurlijk wel 2 grote steden. Neem nou regio Holland rijnland met als middelpunt Leiden, waar iedereen wil wonen. In Katwijk (8 km van leiden goed te fietsen naar college dus) kan je in 18 maanden een woning krijgen voorbeeld in Leiden zelf mag je pas meespelen vanaf een jaar of 6.quote:Op woensdag 16 februari 2011 14:53 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dus een wachttijd van 5 jaar wordt veroorzaakt door mensen die allemaal voor een duppie op de eerste rang willen? Dat zou betekenen dat mensen die vrij snel een huis willen (maar niet voor urgentie in aanmerking komen) dat overgrote deel van die wachtlijst kan "by-passen" als ze niet zo veeleisend zijn.
Ik kan je uit ervaring melden dat dat gewoon niet het geval is.
Apeldoorn: wachttijd gemiddeld 4 jaar (na eerste inschrijving) voor je genoeg punten hebt om érgens voor in aanmerking te komen. Ik ging ver van huis studeren en was echt bereid om zo'n beetje elk dak boven mijn hoofd te accepteren, maar met mij nog tig-duizend anderen.
Eindhoven: wachttijd zo'n 3 jaar als je een laag inkomen hebt, 5+ jaar als je een hoger inkomen hebt. Ook hier, het soort huis boeide me niet want ik moest 2.5 uur rijden naar mijn werk, dus willeurig welk huis zou al een vooruitgang zijn.
Dat is ook wat ik gedaan heb, ik heb 6 jaar particulier gehuurd, maanden opgebouwd en een leuke woning uitgezocht. Neemt niet weg dat je binnen 1.5 jaar in een woning in de omgeving kan zitten.quote:Heb je snel een huis nodig dan is in de meeste steden waar mensen graag willen wonen (lees: niet Dronten) de vrije sector de enige optie. Dan kun je vanuit dat huis natuurlijk inschrijven bij de WBV en punten op gaan bouwen of wat voor systeem ze ook hanteren.
Omdat iedereen er wil wonenquote:Op woensdag 16 februari 2011 22:26 schreef xenobinol het volgende:
http://www.brabant.nl/res(...)lening-verlengd.aspx
Brabanders is in ieder geval de provincie met de meeste leenkneuzen
Brabant heeft ook veel fijnstof door de veehouderij. Lekker gezond als je er 15 jaar woontquote:Op donderdag 17 februari 2011 02:51 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Omdat iedereen er wil wonenIeder weldenkend mens vlucht de Randstand uit, weg uit die ghetto. Brabant heeft veel groen, en een aantal mooie middelgrote steden met veel cultuur, zoals Den Bosch en Breda. Vanuit West Brabant ben je binnen 30-40 minuten in de Randstad voor je werk. Als je een keer een echt grote stad wilt bezoeken, ga je natuurlijk niet naar de Rotterdam (grootste kutstad aller tijden) maar naar het prachtige Antwerpen.
Je zal een wisseling mee gaan maken. Waar eerst de huizen in de Randstad het duurst waren , zal dat binnen nu en 5 a 10 jaar niet meer gelden. De rand buiten de Randstad is gewild, en daar zullen de prijzen straks het hoogst liggen. Prijzen in de ghetto zelf zie je nu al helemaal onderuit gaan. Persoonlijk zou ik er nog niet gratis willen wonen.
darom is het beter om beesten in moderne, grote stallen te houden, die hebben een perfecte filterinstallatie en ruiken ook nietquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:57 schreef antfukker het volgende:
[..]
Brabant heeft ook veel fijnstof door de veehouderij. Lekker gezond als je er 15 jaar woont
En miljoenen Nederlanders gaan nu op zoek naar hun derde huis en goedkoop zonder hypotheek, zodat ze de overwaarde kunnen spenderen, vaak zal dat Spanje zijn of Duitslandquote:Op donderdag 17 februari 2011 08:22 schreef donald_dick het volgende:
Je snapt nog niet helemaal wat de volgorde is van huozen kopen:
je 1ste huis koop je vanwege de locatie (jong)
Je 2de huis vanwege de grootte(gezinsuitbreiding)
je 3de huis vanwege de rust(op je oudere dag)
je 4de huis zal ofwel een tehuis zijn of alleen een tuintje zijn ( op je buik)
Wat een onzin. Als je aan je verplichtingen kunt voldoen is er helemaal niets aan de hand.quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:26 schreef Censuur-152 het volgende:
Het gaat er gewoon om dat iedereen die een >100% executiewaarde hypotheek heeft een leenkneusje is. Vele dan ook nog eens 40-50% aflossingsvrij. Hoe dom kun je zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |