Kaartjes worden ieder jaar duurder, maar raken ook steeds sneller uitverkocht. Iets wat van te dure koopwoningen niet gezegd kan wordenquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:47 schreef Bayswater het volgende:
Vergelijk het met Lowlands, daar wil ook iedereen heen.
Luiwammes! Ach, bij mij in de buurt worden nieuwe woningen juist weer duurder aangeboden. Dat compenseert Dronten dan weerquote:Op woensdag 16 februari 2011 16:28 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Gewoon je eigen lokale research doen Whuzz![]()
Brabanders zijn de IJslanders van NL?quote:Op woensdag 16 februari 2011 16:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Luiwammes! Ach, bij mij in de buurt worden nieuwe woningen juist weer duurder aangeboden. Dat compenseert Dronten dan weer
De vraag die je je zou moeten stellen is waarom die bijstand moeder niet naar dronten verhuist als ze zo hard een woning nodig heeft? En laat de werkenden lekker dicht bij hun werk wonen. Alle bijstandtrekkers realloceren naar Drente of Limburgquote:Op woensdag 16 februari 2011 14:43 schreef janatwork het volgende:
[..]
Eens, maar zijn de mensen die klagen wel realistisch, willen ze niet voor een bubbeltje op de eerste rang zitten? Zoals xeno opmerkt zijn de wachtlijsten in dronten zo goed als 0 en in hartje a'dam zijn ze logischerwijs veel hoger. Maar een zielige bijstandsmoeder met 3 kinderen op een zolderkamertje krijgt in leiden een urgentie verklaring en heeft binnen 2 weken een huis.
NB is nu eenmaal de coolste provincie van NL. (Was laatst nog de uitslag van een poll op GS, dus is het waarquote:Op woensdag 16 februari 2011 17:06 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Brabanders zijn de IJslanders van NL?
Je frustratie druipt er vanaf....quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:16 schreef Censuur-152 het volgende:
Willen, willen willen. Ik wil dit, ik wil dat....
Hoeveel hebben we al gespaard? Met z'n 2e 15000EUR in 5 jaar....
Nu lenen we ff 270000EUR want we willen een nieuwe keuken, badkamer, meterkast, verwarmingsketel. Dit zijn allemaal investeringen die het huis meer waard maken....
Moet ik medelijden hebben met dit soort verwende leenkneuzen? Laat ze maar eens goed op hun bek gaan, daar leren ze het woord willen wel van af...
Zou jij niet eens in therapie gaan?quote:Op woensdag 16 februari 2011 18:16 schreef Censuur-152 het volgende:
Willen, willen willen. Ik wil dit, ik wil dat....
Hoeveel hebben we al gespaard? Met z'n 2e 15000EUR in 5 jaar....
Nu lenen we ff 270000EUR want we willen een nieuwe keuken, badkamer, meterkast, verwarmingsketel. Dit zijn allemaal investeringen die het huis meer waard maken....
Moet ik medelijden hebben met dit soort verwende leenkneuzen? Laat ze maar eens goed op hun bek gaan, daar leren ze het woord willen wel van af...
Ohquote:Op woensdag 16 februari 2011 19:18 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
NB: 270.000 euro voor een nieuwe keuken, badkamer, meterkast en verwarmingsketel is wat hoog gegrepen.
Het was toch de gekste? Ze hebben ene Whuzz daar wonen... lijkt mij bewijs genoeg.quote:Op woensdag 16 februari 2011 17:54 schreef Whuzz het volgende:
NB is nu eenmaal de coolste provincie van NL. (Was laatst nog de uitslag van een poll op GS, dus is het waar)
Geduld....quote:Op woensdag 16 februari 2011 20:41 schreef Bayswater het volgende:
Tsja, het wil niet vlotten met de daling voor onze roepende in de woestijn.
Pfffff.... Boven je stand levende leenkneus dat je er rond loopt.quote:Op woensdag 16 februari 2011 19:56 schreef Whuzz het volgende:
Dus die platinum kranen waren niet zo'n goed idee
Ik denk niet dat die kennis hier, buiten jou, aanwezig is. De vraag stellen is in dit geval beantwoorden.quote:
Echt? Ik vind het met de dag vermakelijker wordenquote:Op woensdag 16 februari 2011 21:02 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Dat roeptoeter je nu al fucking drie jaar. Het wordt met de dag triester.
Nou weet je, ik begin de hoop voor de mensheid te verliezen met twee van die anaal gefixeerde opzichtig gefrustreerde huurtokkies . Het kan niet meer goed komen met zulke mensen denk ik dan. En dat vind ik zielig.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:03 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Echt? Ik vind het met de dag vermakelijker worden
Cognitieve dissonantie, jeweetz.quote:Op woensdag 16 februari 2011 21:08 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Twee?
Ik tel er veel meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |