quote:
Dat klinkt heel ernstig hoor!quote:
Kijk nog eens wat beterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:56 schreef ferrari_rood het volgende:
* ferrari_rood is weer terug gelopen naar de auto
Bedankt voor het knuffeltje had niet gehoeven joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Sorry, ik heb drupvocht in mn kopquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:56 schreef ferrari_rood het volgende:
* ferrari_rood is weer terug gelopen naar de auto
Bedankt voor het knuffeltje had niet gehoeven joh
@oh-oh ik had wel een v-dag tt verwacht
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk nog eens wat beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent gemeeeeeen
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Owquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:58 schreef oh-oh het volgende:
Oooooowwwwwwwww nu begint het begin weer Elies![]()
Geen wonder dat je twee cd's moest branden
Wat kan je met de royalfriendsclub? Ik bedoel, is dat nuttig om daar lid van te zijn?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb van de royalfriendsclub voor mijn v-dag royalties gekregen. Nu zit ik al 30min te zoeken op die site naar de webshop waar je die royalties kunt inwisselen.
Ik zal wel blond zijn maar ik kan het echt niet vinden
quote:
Op die eerste cd staat 76 minuten of zo, ik kon me al niet voorstellen dat die elpee die we hadden nog langer duurde dan datquote:
Ze zitten helemaal door elkaar denk ik; Meuriie Meurie is de laatstequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Op die eerste cd staat 76 minuten of zo, ik kon me al niet voorstellen dat die elpee die we hadden nog langer duurde dan dat![]()
Na de meurie meurie begint ie opnieuw, hoeveel hoort daar nog achter eigenlijk?
Hey, da's mijn beeb he; die kan datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:12 schreef oh-oh het volgende:
Best knap gedaan dan
![]()
Want dr klopt idd geen ene fuck van
Handig, hoef je niet halverwege op te staan om je CD om te draaienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:13 schreef oh-oh het volgende:
Nee jawel, ze heeft m gewoon 2 keer helemaal gekopieerd volgens mij
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Handig, hoef je niet halverwege op te staan om je CD om te draaien
Yoghurt met havermout op mn TFTquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:13 schreef Rewimo het volgende:
Handig, hoef je niet halverwege op te staan om je CD om te draaien
Heb jij nu ook witte vlekken?quote:
quote:
Zeg!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:19 schreef Oognip het volgende:
Is dat een voor jou vreemd katje Vamp? Ik zeg houweeeee
Iets met grapje...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg!![]()
Dat is wel heel erg fout om te zeggen, zeker als opvangmoeder. Misschien heeft katje een baasje wat hem heel erg mist.
Ah, dat had ik niet uit je post gehaald. Zal wel aan hetquote:
Ga maar een kattenbak kopen Vampquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:18 schreef vamperotica het volgende:
Kijk...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik die smileys dan misschien verkeerd, maar ik had verwacht dat je me wel beter zou kennenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, dat had ik niet uit je post gehaald. Zal wel aan hetliggen en de ontbrekende
![]()
PI's zijn altijd handig om dat aan te geven voor lompe personages als ik.
Het verraste me ook dat jij (of all people) zo zou reageren. Gelukkig had ik het fout.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik gebruik die smileys dan misschien verkeerd, maar ik had verwacht dat je me wel beter zou kennenMaar goed, voortaan speciaal voor jou EN een pi EN een smiley
Ja kom maar, ik heb honger en weet nog steeds niet wat ik ga eten.quote:
Zelf komen halenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja kom maar, ik heb honger en weet nog steeds niet wat ik ga eten.
Dan lamaar.quote:
Wel een gouden ophaler?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan lamaar.Ik mot geen afhaal retriever.
Sambal bij?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan lamaar.Ik mot geen afhaal retriever.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |