quote:
Dat klinkt heel ernstig hoor!quote:
Kijk nog eens wat beterquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:56 schreef ferrari_rood het volgende:
* ferrari_rood is weer terug gelopen naar de auto
Bedankt voor het knuffeltje had niet gehoeven joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Sorry, ik heb drupvocht in mn kopquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:56 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh ik had wel een v-dag tt verwacht
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kijk nog eens wat beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij bent gemeeeeeen
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
Owquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:58 schreef oh-oh het volgende:
Oooooowwwwwwwww nu begint het begin weer Elies![]()
Geen wonder dat je twee cd's moest branden
Wat kan je met de royalfriendsclub? Ik bedoel, is dat nuttig om daar lid van te zijn?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:02 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik heb van de royalfriendsclub voor mijn v-dag royalties gekregen. Nu zit ik al 30min te zoeken op die site naar de webshop waar je die royalties kunt inwisselen.
Ik zal wel blond zijn maar ik kan het echt niet vinden
quote:
Op die eerste cd staat 76 minuten of zo, ik kon me al niet voorstellen dat die elpee die we hadden nog langer duurde dan datquote:
Ze zitten helemaal door elkaar denk ik; Meuriie Meurie is de laatstequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:07 schreef oh-oh het volgende:
Op die eerste cd staat 76 minuten of zo, ik kon me al niet voorstellen dat die elpee die we hadden nog langer duurde dan dat![]()
Na de meurie meurie begint ie opnieuw, hoeveel hoort daar nog achter eigenlijk?
Hey, da's mijn beeb he; die kan datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:12 schreef oh-oh het volgende:
Best knap gedaan dan
![]()
Want dr klopt idd geen ene fuck van
Handig, hoef je niet halverwege op te staan om je CD om te draaienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:13 schreef oh-oh het volgende:
Nee jawel, ze heeft m gewoon 2 keer helemaal gekopieerd volgens mij
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:13 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Handig, hoef je niet halverwege op te staan om je CD om te draaien
Yoghurt met havermout op mn TFTquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:13 schreef Rewimo het volgende:
Handig, hoef je niet halverwege op te staan om je CD om te draaien
Heb jij nu ook witte vlekken?quote:
quote:
Zeg!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:19 schreef Oognip het volgende:
Is dat een voor jou vreemd katje Vamp? Ik zeg houweeeee
Iets met grapje...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg!![]()
Dat is wel heel erg fout om te zeggen, zeker als opvangmoeder. Misschien heeft katje een baasje wat hem heel erg mist.
Ah, dat had ik niet uit je post gehaald. Zal wel aan hetquote:
Ga maar een kattenbak kopen Vampquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:18 schreef vamperotica het volgende:
Kijk...![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gebruik die smileys dan misschien verkeerd, maar ik had verwacht dat je me wel beter zou kennenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:25 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ah, dat had ik niet uit je post gehaald. Zal wel aan hetliggen en de ontbrekende
![]()
PI's zijn altijd handig om dat aan te geven voor lompe personages als ik.
Het verraste me ook dat jij (of all people) zo zou reageren. Gelukkig had ik het fout.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik gebruik die smileys dan misschien verkeerd, maar ik had verwacht dat je me wel beter zou kennenMaar goed, voortaan speciaal voor jou EN een pi EN een smiley
Ja kom maar, ik heb honger en weet nog steeds niet wat ik ga eten.quote:
Zelf komen halenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:34 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja kom maar, ik heb honger en weet nog steeds niet wat ik ga eten.
Dan lamaar.quote:
Wel een gouden ophaler?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan lamaar.Ik mot geen afhaal retriever.
Sambal bij?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan lamaar.Ik mot geen afhaal retriever.
Alleen asltie bezorgd wordt.quote:
LOLquote:
Gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:56 schreef ferrari_rood het volgende:
@oh-oh ik had wel een v-dag tt verwacht
quote:
Dat is nou pcies waar ik de kids van moet overtuigen..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:21 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zeg!![]()
Dat is wel heel erg fout om te zeggen, zeker als opvangmoeder. Misschien heeft katje een baasje wat hem heel erg mist.
En jezelf ook?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:44 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Dat is nou pcies waar ik de kids van moet overtuigen..
Jamaar eeeej...How about verantwoordelijkheid en zulks..Offuh...betalen jullie straks de dierenartsquote:
Hij is echt wel goed gevoed... Lekker stevig en zeker niet mager en nog erg speels en volgens mij dus jong... Ik hou 'm wel in de gaten, mocht ie vaker opduiken ga ik eens kijken waar ie vandaan komtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En jezelf ook?![]()
Maar hoe is hij eraan toe? Ist een echt verwaarloost zwervertje of is hij gewoon lekker rond en gezond en waarschijnlijk aan de wandel in zijn buurtje?
Gewoon een puber dus. Overal zijn neus insteken.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:48 schreef vamperotica het volgende:
[..]
Hij is echt wel goed gevoed... Lekker stevig en zeker niet mager en nog erg speels en volgens mij dus jong... Ik hou 'm wel in de gaten, mocht ie vaker opduiken ga ik eens kijken waar ie vandaan komt
Ik vind halsbanden eng bij katten. Als ze ergens blijven achter haken ermee hangen ze zichzelf opquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:51 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Gewoon een puber dus. Overal zijn neus insteken.![]()
Ik zou dat als baasje altijd eng vinden, je kat buiten laten lopen. Niet alleen ivm het verkeer maar ook omdat hij wellicht ergens belandt waar ze niet zo denken als jij en hem gewoon besluiten te houden. Naast een chip zou ik er dan minimaal een halsband omdoen.
Je hebt speciale halsbanden die losgaan zodra er spanning op komt te staan.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind halsbanden eng bij katten. Als ze ergens blijven achter haken ermee hangen ze zichzelf op
ik zou ook nooit een halsband omdoen bij mijn (buiten)katten, ze zouden idd maar aan een schutting of weet ik veel blijven hangen bij de oude buurvrouw is het ook een keer gebeurt, 2 kittens aan de schuttingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik vind halsbanden eng bij katten. Als ze ergens blijven achter haken ermee hangen ze zichzelf op
Ja hoor; no probquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:47 schreef vamperotica het volgende:
Jamaar eeeej...How about verantwoordelijkheid en zulks..Offuh...betalen jullie straks de dierenarts
Die. Altijd die gebruiken. Eén keer (in een heel grijs verleden) hadden we onze kat een gewoon halsbandje omgedaan. Het beestje kwam binnenstrompelen met zijn onderkaak en één pootje door het halsbandje na een halfslachtige poging zich eruit te wurmen. Als hij de weg niet meer had kunnen vinden was hij een ellendige dood gestorven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je hebt speciale halsbanden die losgaan zodra er spanning op komt te staan.
Mijn katten komen alleen in mijn tuin. En die is afgezet met schrikdraad. De mannen hebben nooit een ontsnappingspoging gewaagd geloof ik en Yoko wist na 2 keer schokken prima dat de schutting beklimmen geen goed plan is.quote:Cat, doe jij je katten nooit naar buiten dan? Ik dacht dat jouw katten ook buiten kwamen.
quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:06 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Die. Altijd die gebruiken. Eén keer (in een heel grijs verleden) hadden we onze kat een gewoon halsbandje omgedaan. Het beestje kwam binnenstrompelen met zijn onderkaak en één pootje door het halsbandje na een halfslachtige poging zich eruit te wurmen. Als hij de weg niet meer had kunnen vinden was hij een ellendige dood gestorven.
[..]
Mijn katten komen alleen in mijn tuin. En die is afgezet met schrikdraad. De mannen hebben nooit een ontsnappingspoging gewaagd geloof ik en Yoko wist na 2 keer schokken prima dat de schutting beklimmen geen goed plan is.
Poezen veilig en buurt veilig. En ik blij.
Poezne met halsbandjestrauma's zou ik geen bandje aandoen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:08 schreef Nonneke het volgende:
Een halsbandje was Poes ook wel slecht uitgekomen, die kwam vroeger nog wel eens met hele runderlappen (!) en koikarpers (
) thuis
Sow! Die is goed met hout!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:09 schreef Rewimo het volgende:
Zo, ik heb een flinke bos hout voor de deur
[ afbeelding ]
En heel veel sneeuwklokjes in de tuin
[ afbeelding ]
Rewimo, prachtig dat veldje! Ikquote:Op dinsdag 15 februari 2011 15:09 schreef Rewimo het volgende:
Zo, ik heb een flinke bos hout voor de deur
[ afbeelding ]
En heel veel sneeuwklokjes in de tuin
[ afbeelding ]
'There's one more!'quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:15 schreef Nonneke het volgende:
ah een echte F&F aflevering, iets met puppys in een zak met een grote steen en een meertje
Eigenlijk is het wel een stelletje bemoeiallen. Ze zijn ALTIJD OVERAL in de buurt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:18 schreef Nonneke het volgende:
gelukkig maar waren Laura en Mary in de buurt
Iedereen komt daar altijd op het goede moment. Is vast besmettelijkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:19 schreef Cat22 het volgende:
Eigenlijk is het wel een stelletje bemoeiallen. Ze zijn ALTIJD OVERAL in de buurt.
Hebben ze vast geleerd van hun vader. Als de meiden er niet bij zijn, dan staat hij er wel met zijn snufferd bovenop.
Ik werd even afgeleid door een zeker kind, wat is er met haar?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:20 schreef Cat22 het volgende:
Ah, daar is de weduwe met drie kindjes. Die binnenkort dood gaat.
Ik denk dat ze Hodgkin heeft. [selfmade Fok-artsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:33 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik werd even afgeleid door een zeker kind, wat is er met haar?
Ja hopeloos. Christan vond het ook maar gek.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:42 schreef Cat22 het volgende:
Ik vind het toch zoooo slecht zoals die moeder het aan haar kinderen vertelt.Echt EO.
'Hoera, ik ga naar god!'En ze mogen er geen verdriet om hebben want dan huilen ze alleen maar voor zichzelf. Naar god gaan is leuk!
![]()
Gelukkig is dit voor een bepaalde omroep en in een bepaalde tijdsgeest opgenomen.
Ik vind het een heerlijk kneuterige serie, maar zulke scenes zijn gewoon tenenkrommend. Maar ach, binnen 10 minuten heeft ze haar zin.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 16:56 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ja hopeloos. Christan vond het ook maar gek.
Balen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:01 schreef Strega het volgende:
Godverdomme, gaat hier net de telefoon.
De auto (4 maanden geleden gekocht van de dealer) laat hem weer staan.
3 weken geleden nieuwe koppeling enz.
Vlak daarvoor ook al iets en toen we hem 2 dagen de accu.
Pagan haalt net voor hij met boodschappen naar huis gaat, de auto door de wasstraat.
Helaas, nu start hij niet meer.
Wat mij betreft kan hij de rekening van 3 weken geleden a 850,00 euro lekker in een zekere donkere plaats steken en het liefst die auto erbij.![]()
![]()
Hou op, de stoom komt uit mijn oren.quote:
Q en strikt legaal. Ik geloof d'r niks van.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:02 schreef ElisaB het volgende:
Een hele dikke pizza voor Q, die mij net (zeg de afgelopen drie uur) geholpen heeft om strikt legale software te verwerven en werkend te krijgen.
[ afbeelding ]
Met een hele diepe buiging ende kusch![]()
Jawel, want anders zou ik er op FOK! nooit over praten (laat staan om vragen), want dat mag niet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:06 schreef Cat22 het volgende:
Q en strikt legaal. Ik geloof d'r niks van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jawel, want anders zou ik er op FOK! nooit over praten (laat staan om vragen), want dat mag niet.
Dan krijg je een banSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jawel, want anders zou ik er op FOK! nooit over praten (laat staan om vragen), want dat mag niet.
Dan krijg je een banIk verbaasde me al dat jij hier openlijk om legale software kwam vragen. Zo kende ik je niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Toch wel; ik ben altijd vrij recht voor de kar, dus als ik het wil, dan vraag ik erom. Was alleen even vergeten dat je dat op FOK! helemaal niet mag. Vrij dom, maar werkelijk geen moment aan gedacht. Zou het nooit in GC gevraagd hebben (want dan had ik wel gedacht: dat mag niet), maar we lijken hier zo besloten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:13 schreef Cat22 het volgende:
Ik verbaasde me al dat jij hier openlijk om legale software kwam vragen. Zo kende ik je niet.
How verrie EO!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:19 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Toch wel; ik ben altijd vrij recht voor de kar, dus als ik het wil, dan vraag ik erom. Was alleen even vergeten dat je dat op FOK! helemaal niet mag. Vrij dom, maar werkelijk geen moment aan gedacht. Zou het nooit in GC gevraagd hebben (want dan had ik wel gedacht: dat mag niet), maar we lijken hier zo besloten.
Nou ja; ik zie de ban met veel plezier tegemoet
Doenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:20 schreef Cat22 het volgende:
How verrie EO!![]()
Zal ik hem even aanvragen voor je?
Ooh, ik had ze wel aan de deur verwacht aangezien jij mijn adrs hebtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:02 schreef ElisaB het volgende:
Een hele dikke pizza voor Q, die mij net (zeg de afgelopen drie uur) geholpen heeft om strikt legale software te verwerven en werkend te krijgen.
[ afbeelding ]
Ik zag het!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1605253/5/50#92826581
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Privequote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:24 schreef ElisaB het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/topic/1605253/5/50#92826581
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:28 schreef Cat22 het volgende:
Ik zag het!![]()
![]()
Goed; heb ik het zelf gedaan. Maakt me niet zoveel uit hoor; als ik een ban verdien, dan verdien ik een ban. Ga ik lekker PM-men met QSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Ik heb heel gemist dat je en public vroeg om dattesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Goed; heb ik het zelf gedaan. Maakt me niet zoveel uit hoor; als ik een ban verdien, dan verdien ik een ban. Ga ik lekker PM-men met Q
Ik ben ook een gek wijf hoor, dus kijk maar uitquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:24 schreef Qwea het volgende:
Ooh, ik had ze wel aan de deur verwacht aangezien jij mijn adrs hebt
GRAPJE! Echt hoor!
Maar graag gedaanEn mocht je nog iets nodig zijn, ooit... dan weet je mijn PM te vinden
UIteraard.quote:
Jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:05 schreef Cat22 het volgende:
Ow ja, nu wordt ze begraven in de stromende regen. Jammer dat ze de stralende zonneschijn achter de tuinslangen niet uit konden schakelen.
Geen kaas-uienpizzaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:02 schreef ElisaB het volgende:
[ afbeelding ]
No problemo! Dat zeg ik. Mocht je weer wat over voedselallergie bij honden (quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:30 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben ook een gek wijf hoor, dus kijk maar uit![]()
En echt heel erg bedankt
quote:
Dan installeer jij dat in een van de katten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:32 schreef Qwea het volgende:
[..]
No problemo! Dat zeg ik. Mocht je weer wat over voedselallergie bij honden () willen weten, dan PM je maar.
En als jij nog wat illegale pillen vrij verkrijgbare zelfmedicatie (quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:32 schreef Qwea het volgende:
No problemo! Dat zeg ik. Mocht je weer wat over voedselallergie bij honden () willen weten, dan PM je maar.
Precies!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:33 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan installeer jij dat in een van de katten.
Nog niet; wacht tot ik niet meer kan posten. Want anders is het min en min is plusquote:
Doe ik een plug-in/ add-onquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:33 schreef Cat22 het volgende:
Dan installeer jij dat in een van de katten.
Wie zegt dat dat voor jou wasquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:35 schreef ElisaB het volgende:
Nog niet; wacht tot ik niet meer kan posten. Want anders is het min en min is plus
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:34 schreef ElisaB het volgende:
[..]
En als jij nog wat illegale pillen vrij verkrijgbare zelfmedicatie () wilt...
De barmhartige kraai is in het 6e nest geland ik herhaal de barmhartige kraai is in het 6e nest geland overquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:36 schreef Qwea het volgende:
Voorlopig heb ik genoeg. Die van L_K zijn van een ander merk... dus die heb ik aan een vriendin gedaan die wel dat merk heeft. Maar jouwe zijn mijn merken 10 daar komt ik dit jaar wel mee door
Boewhahahahahaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:39 schreef Muis006 het volgende:
De barmhartige kraai is in het 6e nest geland ik herhaal de barmhartige kraai is in het 6e nest geland over
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boewhahahahaha
De Russen, de Russen![]()
Jij ruilt medicatie?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Voorlopig heb ik genoeg. Die van L_K zijn van een ander merk... dus die heb ik aan een vriendin gedaan die wel dat merk heeft. Maar jouwe zijn mijn merken 10 daar komt ik dit jaar wel mee door
quote:
Dream on Eliesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nog niet; wacht tot ik niet meer kan posten. Want anders is het min en min is plus
Dat heet dealen. Wel een beetje in de juiste terminologie blijven, anders raken we in de warquote:
Uhh... Rewimo: dat stuk glas is om door naar buiten te kijken hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:46 schreef Rewimo het volgende:
Hier werd hard gewerkt![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En er zat een overwinteraar tussen het hout!
[ afbeelding ]
Ik zou ze eens professioneel uit je gedachten verbannen; geen eer meer aan te behalenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:45 schreef Qwea het volgende:
Jezus, WAT sneu zeg
De teeeering zegIk wist werkelijk niet dat er nog zulke sneu lui bestonden
Heej, ik ben FOK!ker weet je wel. Glas is overratedquote:Op dinsdag 15 februari 2011 17:47 schreef ElisaB het volgende:
Uhh... Rewimo: dat stuk glas is om door naar buiten te kijken hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |