Het is gewoon een lief stelquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom vinden bepaalde mensen het zo leuk als Edwin en Lucas zoenen of andere dingen doen etc ? Is het extra leuk om dat ze homo zijn ? en waarom dan ? ook al ben je zelf homo waarom vind je het dan leuk als ze met elkaar zoenen ? wat is de meerwaarde?
het maakt toch niet uit dat het toevallig 2 mannen zijn? reageer je hetzelfde bij 2 vrouwen (Isabella&Charlie)?quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom vinden bepaalde mensen het zo leuk als Edwin en Lucas zoenen of andere dingen doen etc ? Is het extra leuk om dat ze homo zijn ? en waarom dan ? ook al ben je zelf homo waarom vind je het dan leuk als ze met elkaar zoenen ? wat is de meerwaarde?
en bij 2 vrouwen hoor je de mannen ook nietquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:06 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan ook vragen waarom er altijd zo dramatisch gedaan wordt als het ineens een homostel is, zijn het gewoon een jongen en een meisje dan hoor je er niemand zo over.
Ja maar ik vind Nina en Noud niet schattig omdat ik dat ook geen leuk stel vind.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar als een (pak hem beet) Nina en een Noud zoenen zie je niemand van ooh wat schattig, of wat lief etc,
Terwijl bij Lucas en Edwin vinden mensen dat dan extra lief en leuk ?
ik vind dat vreemd.
Nee bij Charlie en Isabella zat ik ook niet van yay ze gaan eindelijk zoenenquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef roos85 het volgende:
[..]
en bij 2 vrouwen hoor je de mannen ook niet
dat komt omdat Edwin en Lucas beide leuke personages zijnquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar als een (pak hem beet) Nina en een Noud zoenen zie je niemand van ooh wat schattig, of wat lief etc,
Terwijl bij Lucas en Edwin vinden mensen dat dan extra lief en leuk ?
ik vind dat vreemd.
Dit dus. Nina is geen leuk personage.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
dat komt omdat Edwin en Lucas beide leuke personages zijn
die zijn ook niet leuk, Danny&Sjors ook niet leukquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja maar ik vind Nina en Noud niet schattig omdat ik dat ook geen leuk stel vind.
Eigenlijk maar weinig stellen die leuk zijn. Hoewel ik Bianca en Anton ook wel leuk vind.. vooral omdat ze zo eerlijk tegen elkaar zijn.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef roos85 het volgende:
[..]
die zijn ook niet leuk, Danny&Sjors ook niet leuk
Ludo&Janine zijn ook leukquote:Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Eigenlijk maar weinig stellen die leuk zijn. Hoewel ik Bianca en Anton ook wel leuk vind.. vooral omdat ze zo eerlijk tegen elkaar zijn.
ja dat zou echt leuk zijnquote:En ik hoop dat Sjoerd en Rikkie iets krijgen, of dat ze beste vrienden worden ofzo.
Ja straks Edwin en Lucas.... Voor eeuwig bij elkaar.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Robert en Laura, Silvia en Jef, Peter en Suzanne, Arnie en Roos, Simon en Annette dit waren de zogenaamde superkoppels, hadden over langere periode een soort band met elkaar, zelfs als het uit was bleef er iets speciaals tussen ze. Nu geldt dit alleen voor Ludo en Janine nog, nieuwe superkoppels zijn er sindsdiens nauwelijks meer geweest.
Het is niet te hopen zegquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja straks Edwin en Lucas.... Voor eeuwig bij elkaar.
Wie doet er dramatisch dan? Het is opvallend dat er wat meer 'aaaach gut....wat lieeeeef'-reacties zijn en iemand vraagt zich kalmpjes af waarom zonder ook maar iets te veroordelen, ik zie hier niks dramatisch aan hoor.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:06 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan ook vragen waarom er altijd zo dramatisch gedaan wordt als het ineens een homostel is,
Hier je zegt het zelf ook al, enkelen van ons zijn gewoon nieuwsgierig naar dit verschil, niks mis mee toch?quote:zijn het gewoon een jongen en een meisje dan hoor je er niemand zo over.
Je vergeet nog een superkoppel: Rik en Anita. Dat bleef ook altijd heel speciaal in mijn ogen. Nu zit Rik met Charlie opgescheeptquote:Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Robert en Laura, Silvia en Jef, Peter en Suzanne, Arnie en Roos, Simon en Annette dit waren de zogenaamde superkoppels, hadden over langere periode een soort band met elkaar, zelfs als het uit was bleef er iets speciaals tussen ze. Nu geldt dit alleen voor Ludo en Janine nog, nieuwe superkoppels zijn er sindsdiens nauwelijks meer geweest.
Oh ik ben er nog wel meer vergeten denk ik, deze kwamen zo even snel op in mijn hoofd.quote:Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Je vergeet nog een superkoppel: Rik en Anita. Dat bleef ook altijd heel speciaal in mijn ogen. Nu zit Rik met Charlie opgescheept. Je zou van hem toch wat meer klasse verwachten...
Misschien wel. Ik denk echter van niet. Het zou kunnen dat mensen Arnie & Linda een superkoppel vinden, maar bij mij gaat dat niet op als ik eerlijk ben.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Oh ik ben er nog wel meer vergeten denk ik, deze kwamen zo even snel op in mijn hoofd.
Tja, over die reacties op 2 mannen die zoenen etc.: het is bewezen dat zowel mannen als vrouwen liever 2 vrouwen zoenend zien dan 2 mannen.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Een wat meer algemenere reactie, er zijn dingen die je nu eenmaal liever ziet en dingen die je liever niet ziet. Dit betekent geenzins dat je het veroordeeld.
Denk maar aan Laura en Rutger of Barbara en Floris, volledig hetero, maar toch kreeg je toen reacties van 'bah dit hoeven we niet te zien hoor'. Hetzelfde geldt voor 2 apen of 2 honden die het met elkaar doen in je zicht in een dierentuin. Sterker nog, zelfs dichter bij huis: van je eigen ouders wil je zulke dingen ook gewoon niet weten, zonder dat je er ook maar iets aan veroordeelt.
Met andere woorden, de 'bah dit hoef ik niet te zien reacties' geven niet aan dat iemand homofoob, een homohater of wat dan ook is. Net zo min als de 'aaah wat lief...' reacties aangeven dat iemand een homo is. Wat mij betreft zijn beiden persoonlijke meningen die beiden geuit mogen worden in dit topic
Ik weet toevallig dat er iemand Jef en Karin een geweldig koppel vond, ik vind dit zelf wel meevallen, wat vind jij ervan Frey?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:04 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien wel. Ik denk echter van niet. Het zou kunnen dat mensen Arnie & Linda een superkoppel vinden, maar bij mij gaat dat niet op als ik eerlijk ben.
Bron?quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Tja, over die reacties op 2 mannen die zoenen etc.: het is bewezen dat zowel mannen als vrouwen liever 2 vrouwen zoenend zien dan 2 mannen.
Karin en Jef waren ook een leuk koppel ja. Simon en Annette ook, ik vind het nog steeds ontzettend jammer dat de Nederlanders besloten om Annette te laten sterven in het verhaal.quote:Op woensdag 23 februari 2011 17:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Ik weet toevallig dat er iemand Jef en Karin een geweldig koppel vond, ik vind dit zelf wel meevallen, wat vind jij ervan Frey?![]()
Frits en Martine zou ik ook wel zo kunnen omschrijven, net zoals Simon en Janine, in vergelijking tot nu hebben ze maar weinig speeltijd gehad, maar voor de eerste 6 seizoenen was het toch memorabel. Simon en Anette hebben ook maar weinig speeltijd gehad, het gaat ook om de hele setting eromheen en hoe het overkomt als 1 aflevering per dag bekijkt ipv een heel seizoen in een week![]()
Ik kan me herrineren dat iemand vond dat Simon wel erg snel over Annette heen was, als je de box hebt lijkt het inderdaad zo, maar als je het verspreid over meerdere dagen en weekenden dan gaat er toch wel wat tijd inzitten
Weet ik veel, ik had het vorig jaar bij biologie op school. Maar er zullen vast en zeker onderzoeken zijn gedaanquote:Op woensdag 23 februari 2011 17:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Bron?
Dat bewijs zou ik graag willen inzien, waar kan ik het vinden? Voor mij persoonlijk geldt het in ieder geval wel, daar niet van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |