abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Sport woensdag 23 februari 2011 @ 15:04:00 #176
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_93201373
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom vinden bepaalde mensen het zo leuk als Edwin en Lucas zoenen of andere dingen doen etc ? Is het extra leuk om dat ze homo zijn ? en waarom dan ? ook al ben je zelf homo waarom vind je het dan leuk als ze met elkaar zoenen ? wat is de meerwaarde?
Het is gewoon een lief stel O+ :') Gaat er niet om dat ze homo zijn, ik vind Sjoerd en Rikkie ook een leuk stel ondanks dat ze (nog) niks hebben. :P
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_93201405
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom vinden bepaalde mensen het zo leuk als Edwin en Lucas zoenen of andere dingen doen etc ? Is het extra leuk om dat ze homo zijn ? en waarom dan ? ook al ben je zelf homo waarom vind je het dan leuk als ze met elkaar zoenen ? wat is de meerwaarde?
het maakt toch niet uit dat het toevallig 2 mannen zijn? reageer je hetzelfde bij 2 vrouwen (Isabella&Charlie)?
en nee, ben niet lesbisch ook niet bi..
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
  Redactie Sport woensdag 23 februari 2011 @ 15:06:04 #178
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_93201476
Ik kan ook vragen waarom er altijd zo dramatisch gedaan wordt als het ineens een homostel is, zijn het gewoon een jongen en een meisje dan hoor je er niemand zo over. :)
pi_93201545
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:06 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan ook vragen waarom er altijd zo dramatisch gedaan wordt als het ineens een homostel is, zijn het gewoon een jongen en een meisje dan hoor je er niemand zo over. :)
en bij 2 vrouwen hoor je de mannen ook niet :')
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:08:39 #180
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_93201626
Maar als een (pak hem beet) Nina en een Noud zoenen zie je niemand van ooh wat schattig, of wat lief etc,
Terwijl bij Lucas en Edwin vinden mensen dat dan extra lief en leuk ?

ik vind dat vreemd.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Redactie Sport woensdag 23 februari 2011 @ 15:09:21 #181
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_93201671
quote:
2s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar als een (pak hem beet) Nina en een Noud zoenen zie je niemand van ooh wat schattig, of wat lief etc,

ik vind dat vreemd.
Ja maar ik vind Nina en Noud niet schattig omdat ik dat ook geen leuk stel vind. :')
  woensdag 23 februari 2011 @ 15:09:32 #182
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_93201684
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:07 schreef roos85 het volgende:

[..]

en bij 2 vrouwen hoor je de mannen ook niet :')
Nee bij Charlie en Isabella zat ik ook niet van yay ze gaan eindelijk zoenen *O* of wow wat lief dat ze met elkaar zoenen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_93201771
quote:
2s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:08 schreef Dr.Mikey het volgende:

ik vind dat vreemd.
dat komt omdat Edwin en Lucas beide leuke personages zijn O+
  Redactie Sport woensdag 23 februari 2011 @ 15:11:29 #184
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_93201817
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef roos85 het volgende:

[..]

dat komt omdat Edwin en Lucas beide leuke personages zijn O+
Dit dus. Nina is geen leuk personage. :D
pi_93201827
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:09 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Ja maar ik vind Nina en Noud niet schattig omdat ik dat ook geen leuk stel vind. :')
die zijn ook niet leuk, Danny&Sjors ook niet leuk
  Redactie Sport woensdag 23 februari 2011 @ 15:13:15 #186
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_93201924
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:11 schreef roos85 het volgende:

[..]

die zijn ook niet leuk, Danny&Sjors ook niet leuk
Eigenlijk maar weinig stellen die leuk zijn. Hoewel ik Bianca en Anton ook wel leuk vind.. vooral omdat ze zo eerlijk tegen elkaar zijn.

En ik hoop dat Sjoerd en Rikkie iets krijgen, of dat ze beste vrienden worden ofzo. *;
pi_93202017
quote:
10s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef DeLuna het volgende:

[..]

Eigenlijk maar weinig stellen die leuk zijn. Hoewel ik Bianca en Anton ook wel leuk vind.. vooral omdat ze zo eerlijk tegen elkaar zijn.
Ludo&Janine zijn ook leuk :)
vroeger vond ik Rik&Anita O+
quote:
En ik hoop dat Sjoerd en Rikkie iets krijgen, of dat ze beste vrienden worden ofzo. *;
ja dat zou echt leuk zijn
pi_93205467
Robert en Laura, Silvia en Jef, Peter en Suzanne, Arnie en Roos, Simon en Annette dit waren de zogenaamde superkoppels, hadden over langere periode een soort band met elkaar, zelfs als het uit was bleef er iets speciaals tussen ze. Nu geldt dit alleen voor Ludo en Janine nog, nieuwe superkoppels zijn er sindsdiens nauwelijks meer geweest.
Een heer met stijl
  woensdag 23 februari 2011 @ 16:39:58 #189
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_93206496
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Robert en Laura, Silvia en Jef, Peter en Suzanne, Arnie en Roos, Simon en Annette dit waren de zogenaamde superkoppels, hadden over langere periode een soort band met elkaar, zelfs als het uit was bleef er iets speciaals tussen ze. Nu geldt dit alleen voor Ludo en Janine nog, nieuwe superkoppels zijn er sindsdiens nauwelijks meer geweest.
Ja straks Edwin en Lucas.... Voor eeuwig bij elkaar. :Y
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.
pi_93206883
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:39 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Ja straks Edwin en Lucas.... Voor eeuwig bij elkaar. :Y
Het is niet te hopen zeg :D

Ik denk dat ik tot de minderheid in dit topic behoor die hoopt dat het zo snel mogelijk voorbij is en zo niet, dat het dan zodanig naar de achtergrond verdwijnt als de intimiteiten tussen Anton en Bianca :P
Een heer met stijl
pi_93207090
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 15:06 schreef DeLuna het volgende:
Ik kan ook vragen waarom er altijd zo dramatisch gedaan wordt als het ineens een homostel is,
Wie doet er dramatisch dan? Het is opvallend dat er wat meer 'aaaach gut....wat lieeeeef'-reacties zijn en iemand vraagt zich kalmpjes af waarom zonder ook maar iets te veroordelen, ik zie hier niks dramatisch aan hoor.

quote:
zijn het gewoon een jongen en een meisje dan hoor je er niemand zo over. :)
Hier je zegt het zelf ook al, enkelen van ons zijn gewoon nieuwsgierig naar dit verschil, niks mis mee toch? :)
Een heer met stijl
pi_93207295
quote:
14s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:19 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Je vergeet nog een superkoppel: Rik en Anita. Dat bleef ook altijd heel speciaal in mijn ogen. Nu zit Rik met Charlie opgescheept :r . Je zou van hem toch wat meer klasse verwachten...
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_93207507
Een wat meer algemenere reactie, er zijn dingen die je nu eenmaal liever ziet en dingen die je liever niet ziet. Dit betekent geenzins dat je het veroordeeld.

Denk maar aan Laura en Rutger of Barbara en Floris, volledig hetero, maar toch kreeg je toen reacties van 'bah dit hoeven we niet te zien hoor'. Hetzelfde geldt voor 2 apen of 2 honden die het met elkaar doen in je zicht in een dierentuin. Sterker nog, zelfs dichter bij huis: van je eigen ouders wil je zulke dingen ook gewoon niet weten, zonder dat je er ook maar iets aan veroordeelt.

Met andere woorden, de 'bah dit hoef ik niet te zien reacties' geven niet aan dat iemand homofoob, een homohater of wat dan ook is. Net zo min als de 'aaah wat lief...' reacties aangeven dat iemand een homo is. Wat mij betreft zijn beiden persoonlijke meningen die beiden geuit mogen worden in dit topic ^O^
Een heer met stijl
pi_93207547
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 16:55 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Je vergeet nog een superkoppel: Rik en Anita. Dat bleef ook altijd heel speciaal in mijn ogen. Nu zit Rik met Charlie opgescheept :r . Je zou van hem toch wat meer klasse verwachten...
Oh ik ben er nog wel meer vergeten denk ik, deze kwamen zo even snel op in mijn hoofd.
Een heer met stijl
pi_93207716
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:01 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Oh ik ben er nog wel meer vergeten denk ik, deze kwamen zo even snel op in mijn hoofd.
Misschien wel. Ik denk echter van niet. Het zou kunnen dat mensen Arnie & Linda een superkoppel vinden, maar bij mij gaat dat niet op als ik eerlijk ben.
pi_93207886
quote:
7s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:00 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Een wat meer algemenere reactie, er zijn dingen die je nu eenmaal liever ziet en dingen die je liever niet ziet. Dit betekent geenzins dat je het veroordeeld.

Denk maar aan Laura en Rutger of Barbara en Floris, volledig hetero, maar toch kreeg je toen reacties van 'bah dit hoeven we niet te zien hoor'. Hetzelfde geldt voor 2 apen of 2 honden die het met elkaar doen in je zicht in een dierentuin. Sterker nog, zelfs dichter bij huis: van je eigen ouders wil je zulke dingen ook gewoon niet weten, zonder dat je er ook maar iets aan veroordeelt.

Met andere woorden, de 'bah dit hoef ik niet te zien reacties' geven niet aan dat iemand homofoob, een homohater of wat dan ook is. Net zo min als de 'aaah wat lief...' reacties aangeven dat iemand een homo is. Wat mij betreft zijn beiden persoonlijke meningen die beiden geuit mogen worden in dit topic ^O^
Tja, over die reacties op 2 mannen die zoenen etc.: het is bewezen dat zowel mannen als vrouwen liever 2 vrouwen zoenend zien dan 2 mannen.
pi_93207953
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:04 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Misschien wel. Ik denk echter van niet. Het zou kunnen dat mensen Arnie & Linda een superkoppel vinden, maar bij mij gaat dat niet op als ik eerlijk ben.
Ik weet toevallig dat er iemand Jef en Karin een geweldig koppel vond, ik vind dit zelf wel meevallen, wat vind jij ervan Frey? :P

Frits en Martine zou ik ook wel zo kunnen omschrijven, net zoals Simon en Janine, in vergelijking tot nu hebben ze maar weinig speeltijd gehad, maar voor de eerste 6 seizoenen was het toch memorabel. Simon en Anette hebben ook maar weinig speeltijd gehad, het gaat ook om de hele setting eromheen en hoe het overkomt als 1 aflevering per dag bekijkt ipv een heel seizoen in een week ;)

Ik kan me herrineren dat iemand vond dat Simon wel erg snel over Annette heen was, als je de box hebt lijkt het inderdaad zo, maar als je het verspreid over meerdere dagen en weekenden (zoals het oorspronkelijk is uitgezonden dus) dan gaat er toch wel wat tijd inzitten :)
Een heer met stijl
pi_93208037
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:07 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Tja, over die reacties op 2 mannen die zoenen etc.: het is bewezen dat zowel mannen als vrouwen liever 2 vrouwen zoenend zien dan 2 mannen.
Bron?

Dat bewijs zou ik graag willen inzien, waar kan ik het vinden? Voor mij persoonlijk geldt het in ieder geval wel, daar niet van :P
Een heer met stijl
pi_93208202
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Ik weet toevallig dat er iemand Jef en Karin een geweldig koppel vond, ik vind dit zelf wel meevallen, wat vind jij ervan Frey? :P

Frits en Martine zou ik ook wel zo kunnen omschrijven, net zoals Simon en Janine, in vergelijking tot nu hebben ze maar weinig speeltijd gehad, maar voor de eerste 6 seizoenen was het toch memorabel. Simon en Anette hebben ook maar weinig speeltijd gehad, het gaat ook om de hele setting eromheen en hoe het overkomt als 1 aflevering per dag bekijkt ipv een heel seizoen in een week ;)

Ik kan me herrineren dat iemand vond dat Simon wel erg snel over Annette heen was, als je de box hebt lijkt het inderdaad zo, maar als je het verspreid over meerdere dagen en weekenden dan gaat er toch wel wat tijd inzitten :)
Karin en Jef waren ook een leuk koppel ja. Simon en Annette ook, ik vind het nog steeds ontzettend jammer dat de Nederlanders besloten om Annette te laten sterven in het verhaal.

Ik vond ook dat Simon er wel erg snel overheen was, ik denk dat dat weinig te maken heeft met hoe je die afleveringen bekijkt. Als ik destijds schrijver was geweest had ik hem in een flinke depressie laten belanden, ik vond het nu nogal karig als ik eerlijk ben.
pi_93208255
quote:
1s.gif Op woensdag 23 februari 2011 17:09 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Bron?

Dat bewijs zou ik graag willen inzien, waar kan ik het vinden? Voor mij persoonlijk geldt het in ieder geval wel, daar niet van :P
Weet ik veel, ik had het vorig jaar bij biologie op school. Maar er zullen vast en zeker onderzoeken zijn gedaan :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')