En toch vind ik dat Maxime het direct tegen Rik had moeten vertellen.quote:Op maandag 21 februari 2011 20:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb het vandaag weer eens gezien, Voor het eerst in drie jaar vind ik dat Maxime een keer niet irritant is en gewoon gelijk heeft. Verder verdient Charlie een besnijdenis en Danny zijn ballen moeten eraf. Wat een walgelijke mensen .
nina heeft extensions volgens mij, zag het laatst ook al.. iets van 15 cm extra dan haar eigen haar ofzo denk ik..quote:Op maandag 21 februari 2011 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wonderlijk dat hij dat geduld heeft.![]()
Btw, iets wat ik mij al tijdje afvraag: is dat Nina haar eigen haar of zijn dat extensions...
Aah en Danny geeft de schuld aan Maxime...dat is best schattig.![]()
Die periode met dat schip dan?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Meen je dat echt? Een gezin ten gronde richten omdat de vader zijn eigen zoon eerst redde en dan pas jouw dochter, vind je minder erg dan het met de vrouw van je broer doen? dat is -wmb- de ergste actie van Ludo
Het zou zomaar the evil twin van de huidige Ludo kunnen zijn, de huidige Ludo verschilt niet veel meer van een combinatie tussen Jef en Robert. Jef die zijn dochter Dian tegen Frits wilde beschermen (en later Kim tegen Ché). Robert omdat ie Charlie aan had gereden en dat probeerde te verzwijgen. Nog steeds eeuwig zonde trouwens dat Robertus Gerardus het gaspedaal niet wat dieper had ingetrapt.quote:
Omg, idd, toen keek ik nog helemaal niet,maar ik wist niet dat Ludo zo erg was.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 00:07 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Het zou zomaar the evil twin van de huidige Ludo kunnen zijn, de huidige Ludo verschilt niet veel meer van een combinatie tussen Jef en Robert. Jef die zijn dochter Dian tegen Frits wilde beschermen (en later Kim tegen Ché). Robert omdat ie Charlie aan had gereden en dat probeerde te verzwijgen. Nog steeds eeuwig zonde trouwens dat Robertus Gerardus het gaspedaal niet wat dieper had ingetrapt.
Ik keek toen al wel. Destijds hadden we nog maar 1 televisie, maar toen stond die zeer tegen de zin van m'n ouders, elke dag vanaf 19.45 op rtl 4!quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omg, idd, toen keek ik nog helemaal niet,maar ik wist niet dat Ludo zo erg was.
Ik snap niet wat daar schattig aan is?quote:Op maandag 21 februari 2011 20:27 schreef vencodark het volgende:
[..]
Danny geeft de schuld aan Maxime...dat is best schattig.![]()
Ooit van sarcasme gehoord, perhaps?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 14:48 schreef Countess het volgende:
[..]
Ik snap niet wat daar schattig aan is?
Misschien ligt dat aan mijn gebrek aan begrip voor het nutteloze karakter Danny.
Meer dan genoeg. Ik dacht even dat je misschien een Danny-fan wasquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ooit van sarcasme gehoord, perhaps?
Hoe kan je zulke dingen van me denken?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:18 schreef Countess het volgende:
[..]
Meer dan genoeg. Ik dacht even dat je misschien een Danny-fan was
Sorry, ik zal het niet meer doen, dat beloof ikquote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:19 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hoe kan je zulke dingen van me denken?
Ik ben daar vaker van beschuldigd.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:30 schreef Countess het volgende:
[..]
Sorry, ik zal het niet meer doen, dat beloof ik![]()
Ik denk dat je een hele geloofwaardige sarcast bent, daar zal het aan liggen.![]()
Schulden? Welke schulden?quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Weet je wat ik ook altijd doe, als ik geldgebrek heb en eigenlijk niet eens een cadeautje met kerst kan betalen? Chinees halen, terwijl ik zat voer in huis hebCharlie
Ik vraag me af of die zo ooit nog terug komt.quote:
Ludo was toen de 'nieuwe' badguy.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omg, idd, toen keek ik nog helemaal niet,maar ik wist niet dat Ludo zo erg was.
Als ik soms afleveringen van toen kijk dan vind ik hem echt nog zo een jonkiequote:Op dinsdag 22 februari 2011 20:54 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik vraag me af of die zo ooit nog terug komt.
[..]
Ludo was toen de 'nieuwe' badguy.
Ze is in paniek, bang dat Rik erachter komt dat ze heeft liggen jammen met Danny.quote:Op dinsdag 22 februari 2011 19:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Weet je wat ik ook altijd doe, als ik geldgebrek heb en eigenlijk niet eens een cadeautje met kerst kan betalen? Chinees halen, terwijl ik zat voer in huis hebCharlie
En Rik laat zich als een mak hondje behandelenquote:Op woensdag 23 februari 2011 07:26 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ze is in paniek, bang dat Rik erachter komt dat ze heeft liggen jammen met Danny.
Heb het gisteren niet gezien. Maar geloof zeker wat je zegt.quote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef Liquidist het volgende:
Zucht weer zo'n aflevering waarin 2, bijna 3 keer, een karakter iets wil vertellen, maar vervolgens niet de kans krijgt om uit te praten. Eerst laat Wiet Edwin niet uitpraten, vervolgens laat Nina Noud niet uitpraten. Dat is zo onrealistisch en ergerlijk. Wie zit daar nou nog op te wachten? Dat.. en dat de dialogen sowieso erg slap zijn de laatste tijd.
Edwin gaat nog terugquote:Op woensdag 23 februari 2011 12:46 schreef Liquidist het volgende:
Zucht weer zo'n aflevering waarin 2, bijna 3 keer, een karakter iets wil vertellen, maar vervolgens niet de kans krijgt om uit te praten. Eerst laat Wiet Edwin niet uitpraten, vervolgens laat Nina Noud niet uitpraten. Dat is zo onrealistisch en ergerlijk. Wie zit daar nou nog op te wachten? Dat.. en dat de dialogen sowieso erg slap zijn de laatste tijd.
En gaat hele leuke dingen doen maar dat is vanavond te zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 23 februari 2011 14:38 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
En gaat hele leuke dingen doen maar dat is vanavond te zien
Over vanavondIk heb het vanochtend al gezien. Zo liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |