Ze trekt inderdaad snel conclusies, vaag figuur.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:46 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Erg ongeloofwaardig ook dat ze (die bij het OM heeft gewerkt blijkbaar) zonder nadenken voetstoots de opmerkingen van een vreemde dame aanneemt....
Er zitten altijd 2 kanten aan een verhaal.
En dan die dreigementen....
Inderdaad. Alle bijzonderheden zijn nu open: rick weet nu dat zn vrouw met zn broer heeft liggen rampetampen, de coming-out van Edwin nu nog even, en het geheugen terugkeren van Noud.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:47 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Zoals TB het al zei, het is een soap. Alles kan.
O je vergeet inspector Jack, ben benieuwd of hij nog een rol krijgt in het geheel, dan ga ik helemaal lachen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:49 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad. Alle bijzonderheden zijn nu open: rick weet nu dat zn vrouw met zn broer heeft liggen rampetampen, de coming-out van Edwin nu nog even, en het geheugen terugkeren van Noud.
Het nieuwe is nu dat OM geneuzel van Sjors, meer even niet.
Owja, Jack de inspecteur. Ook zo'n vage rol.quote:Op donderdag 24 februari 2011 20:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
O je vergeet inspector Jack, ben benieuwd of hij nog een rol krijgt in het geheel, dan ga ik helemaal lachen.
Vrouwen is wat mij betreft minder afstotelijk, omdat het normaler is dat vrouwen aan elkaar frunniken, aan elkaar hangen, tot vervelens toe kusjes geven enz. Ik hoef ook niets met vrouwen overigens, maar dat snap ik tot op zekere hoogte nog wel.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:05 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat ge-"ik-werk-bij-het-OM" vond ik ook wel een slappe hap dreigement.Verder begrijp ik de ophef waar Boulevard het over had niet helemaal, want zo bijzonder vind ik het nou ook weer niet. Ik kan me enigszins voorstellen dat mannen het niet leuk vinden om naar te kijken, ik zou als vrouw ook niet zitten te popelen om zo'n soort scene met 2 vrouwen te zien, maar ik zou er niet zo van walgen als sommigen hier.
Verder vond ik de scenes van hun van vandaag weer echt briljant, ik zou dat niet kunnen met een vrouw, ookal zou ik er lekker voor betaald worden.
De reacties op twitter waren gewoon te triest voor woorden, je kan er niet van houden maar sommige van die mensen krijgen van mij toch echt de titel homofoob.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vrouwen is wat mij betreft minder afstotelijk, omdat het normaler is dat vrouwen aan elkaar frunniken, aan elkaar hangen, tot vervelens toe kusjes geven enz. Ik hoef ook niets met vrouwen overigens, maar dat snap ik tot op zekere hoogte nog wel.
Bij mannen blijf ik het toch een raar fenomeen vinden. Maar goed, ieder zijn ding.
Boulevard, ach, die relnicht had er natuurlijk wat over te zeggen, die ging nog applaudisseren die gek. Het schijnt op twitter behoorlijk heftig aan toe gegaan zijn. Ik twitter niet, dus ik zou het niet weten, maar kan me er wel wat bij voorstellen.
Het vervelende is alleen dat je meteen voor homofoob wordt uitgemaakt als je er niet op zit te springen.
Oke, dat vrouwengedoe snap ik nog, maar misschien ligt het eraan dat ik van karakter meer een man ben dan vrouw.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Vrouwen is wat mij betreft minder afstotelijk, omdat het normaler is dat vrouwen aan elkaar frunniken, aan elkaar hangen, tot vervelens toe kusjes geven enz. Ik hoef ook niets met vrouwen overigens, maar dat snap ik tot op zekere hoogte nog wel.
Bij mannen blijf ik het toch een raar fenomeen vinden. Maar goed, ieder zijn ding.
Boulevard, ach, die relnicht had er natuurlijk wat over te zeggen, die ging nog applaudisseren die gek. Het schijnt op twitter behoorlijk heftig aan toe gegaan zijn. Ik twitter niet, dus ik zou het niet weten, maar kan me er wel wat bij voorstellen.
Het vervelende is alleen dat je meteen voor homofoob wordt uitgemaakt als je er niet op zit te springen.
Ik ga ook liever met mannen om, juist omdat ze anders zijn dan vrouwen. Reden waarom ik liever heb dat mannen ook mannen zijn/blijven.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Oke, dat vrouwengedoe snap ik nog, maar misschien ligt het eraan dat ik van karakter meer een man ben dan vrouw.Ik kan ook beter met mannen overweg dan met vrouwen.
Ik twitter ook niet dus dat heb ik ook niet gevolgd. Albert is soms een relnicht ja, maar toch laat ik hem in z'n waarde als hij ergens enthousiast over is. Ook ieder z'n ding.
Jan de Hoop is idd echt gaaf! Ik kende hem eerst maar heel vaag (veelal van de blunders die tig x herhaald zijnquote:Op donderdag 24 februari 2011 22:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik ga ook liever met mannen om, juist omdat ze anders zijn dan vrouwen. Reden waarom ik liever heb dat mannen ook mannen zijn/blijven.
Albert laat ik ook in zijn waarde, zelfs als ik hem een irritant kutventje vind met zijn promotie voor de herenliefde. Laat hij een voorbeeld nemen aan Jan de Hoop, ik heb heel lang niet eens geweten dat die goeie man homo was. Ik vind hem een topgast, zou zo met hem op vakantie gaan.
Zijn wij kinderachtig? Jij komt als een calimero binnenbanjeren van 'Ja wij moeten dit zien, dan moeten jullie dit ook maar zien.'quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:10 schreef purmernoord het volgende:
[..]
wij homo's moeten wel alle liefde en vrijscenes van hetero's bekijken. Dan vinden wij het niet zo gek als jullie eens een keer naar een homo-vrijscene kijken. Bah wat zijn jullie kinderachtig.
Het is geen fenomeen, het bestaat al eeuwen en het hoort normaal te zijn.quote:Op donderdag 24 februari 2011 22:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij mannen blijf ik het toch een raar fenomeen vinden.
Nee precies, is ook. Alleen zijn er nog altijd van die types die het dan wel erg dik erbovenop leggen. De zogenaamde 'Alle dagen GayPride'-types, bij gebrek aan betere benamingquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is geen fenomeen, het bestaat al eeuwen en het hoort normaal te zijn.
Nee ik heb het ook niet zo op de nichten, laat ik het zo zeggen. Maar ik heb het ook niet zo op de typische potten. Doe maar normaal denk ik dan.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee precies, is ook. Alleen zijn er nog altijd van die types die het dan wel erg dik erbovenop leggen. De zogenaamde 'Alle dagen GayPride'-types, bij gebrek aan betere benamingDaar kan ik me gewoon wel eens wat ongemakkelijk bij voelen, that's all.
Maargoed, dat zal wel weer verkeerd vallen onder de homo's hier, zelfs al bedoel ik het niet eens zo slecht.
Ik voel me er niet eens ongemakkelijk bij, ik heb meer zoiets van 'mens doe normaal', hetzelfde heb ik echter ook als ik zo een Paris-Hilton-glamourprogramma op de televisie zie of iets soortgelijksquote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:26 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Nee precies, is ook. Alleen zijn er nog altijd van die types die het dan wel erg dik erbovenop leggen. De zogenaamde 'Alle dagen GayPride'-types, bij gebrek aan betere benamingDaar kan ik me gewoon wel eens wat ongemakkelijk bij voelen, that's all.
Eens, zoals ik al eerder heb gepost: als mensen hier mogen uiten dat ze van homo's genieten dan mogen mensen die dat niet doen dat ook uiten. Dit zijn geen homo-haters, het is gewoon een verschil van mening, zie mijn eerdere post over de kleur geel. Ik vind nu niet opeens dat al het gele in de wereld verbannen moet worden of iets dergelijksquote:Maargoed, dat zal wel weer verkeerd vallen onder de homo's hier, zelfs al bedoel ik het niet eens zo slecht.
Het hoort niets. Wie zegt dat? Het is gewoon ranzig om te zien. Mijn nekharen gaan soms overeind staan. Het is voor mij zo onnatuurlijk. Kan er niets aan doen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:21 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is geen fenomeen, het bestaat al eeuwen en het hoort normaal te zijn.
Ik vind Lucas wel een irritante nicht. Hij doet alsof hij het uitgevonden heeft.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 00:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee ik heb het ook niet zo op de nichten, laat ik het zo zeggen. Maar ik heb het ook niet zo op de typische potten. Doe maar normaal denk ik dan.![]()
Gelukkig zijn Lucas en Edwin geen echte nichten
Ferry Doedens valt zelf ook op jongensquote:Gelukkig zijn Lucas en Edwin geen echte nichten
Maar met echte nichten bedoel ik zo'n tasjeshomo. Zo'n overdreven type. Niet of ze het in real life zijn of niet.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 09:04 schreef Pugg het volgende:
[..]
Ferry Doedens valt zelf ook op jongens
RTL Boulevard had vandaag de zoveelste scoop te pakken. Zo wisten zij te melden dat er ophef is ontstaan op de set van Goede tijden Slechte tijden toen deze week uitlekte dat er een homoseksueel karakter zijn entree zou maken en deed Ferry een bekentis aan het programma..
Lieke van Lexmond (Charlie) kijkt er naar uit om haar nieuwe collega te ontmoeten. Enkele jonge acteurs zitten echter niet te wachten op de komst van Lucas. 'Een aantal jongens zijn naar de uitvoerende producent gestapt om te vragen of zij een verhaallijn zullen krijgen met Lucas. Dat wilden ze namelijk écht niet. Ze zaten er niet op te wachten om een homo te moeten spelen.' aldus van Lexmond, die alweer zes jaar de rol van Charlie speelt.
Ferry zelf blijft nuchter onder het feit dat hij vandaag ineens wereldnieuws werd. 'Ik kijk er erg naar uit om de rol van de homoseksuele Lucas te spelen. Wat ik ervan vind dat ik met jongens moet zoenen? Dat is gewoon hetzelfde als met meisjes. Gewoon je ogen dicht doen, haha.' Wanneer de reporter doorvraagt, blijft het even stil... totdat Ferry zegt zelf ook op jongens te vallen. 'Dat is toch no big deal, of wel dan?' reageert de jonge Fries laconiek.
Zo van internet af te halen
Ehh.. ja? júllie zijn de afwijkende factor hoor. niet de hetero's.quote:Op donderdag 24 februari 2011 16:10 schreef purmernoord het volgende:
[..]
wij homo's moeten wel alle liefde en vrijscenes van hetero's bekijken. Dan vinden wij het niet zo gek als jullie eens een keer naar een homo-vrijscene kijken. Bah wat zijn jullie kinderachtig.
quote:Op vrijdag 25 februari 2011 11:05 schreef Liquidist het volgende:
[..]
Ehh.. ja? júllie zijn de afwijkende factor hoor. niet de hetero's.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |