Ik denk om aan te geven dat het heel normaal is, en geaccepteerd moet zijn. 't is nog niet eens prime time als dit uitgezonden wordt, dus zelfs jonge kinderen zien nu dat zoenende jongens gewoon ook 'vet ok' is.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:22 schreef delano.888 het volgende:
Ik heb het sowieso niet zo op die homo scene's maar ik heb dit ook serieus door gespoeld. Echt niet tof om zo lang naar te moeten kijken. Ik snap niet waarom ze het zo opdringen.
Dat er mensen homo zijn in de wereld heb ik geen enkel probleem mee, maar ik hoef dr niet met mn neus boven op te zitten aub.
Ja das allemaal leuk, maar als t nou niet zo fijn is voor mijn maag. T word me opgedrongen, ik vind t niet tof.quote:Op donderdag 24 februari 2011 07:33 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik denk om aan te geven dat het heel normaal is, en geaccepteerd moet zijn. 't is nog niet eens prime time als dit uitgezonden wordt, dus zelfs jonge kinderen zien nu dat zoenende jongens gewoon ook 'vet ok' is.
Dat is niet waar. Deze scene was extra lang en breed in beeld met eerst ook die schaduwen ook nog. Het was echt van rtl4 moet even laten zien wat ze wel niet in beeld durven brengen. En het was gewoon aan de erg lange kant .quote:Op donderdag 24 februari 2011 02:34 schreef James1988 het volgende:
Bij een hetero-koppel worden er precies zulke scenes gemaakt, of nog net ietsjes overdrevener. Die Disneyland-achtige muziek bij Noud en Nina toen zij pasgeleden met elkaar naar bed gingen bijvoorbeeld.
Dat het nu een keer man+man is, boeiend. Juist mooi dat ze dat eenzelfde invulling geven en er ook de tijd voor nemen.
En andere mensen houden misschien niet zo van die hetero's-in-bed scènes. Als ze met iedereen rekening moeten houden, zouden ze dat soort scènes gelijk kunnen afschaffen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja das allemaal leuk, maar als t nou niet zo fijn is voor mijn maag. T word me opgedrongen, ik vind t niet tof.
Als homo schrijf ik ook.quote:Op woensdag 23 februari 2011 21:52 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Heel recent heeft 'ie het nog met Wiet gedaan.
Ik vind wel dat je je aanstelt hoor. Het zijn maar 2 mensen.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ja das allemaal leuk, maar als t nou niet zo fijn is voor mijn maag. T word me opgedrongen, ik vind t niet tof.
Dude, 'niet zo fijn voor je maag' Je kan je ook aanstellen hoor.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
OMG stel je niet zo aan zeg.quote:Op donderdag 24 februari 2011 09:36 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Dus gewoon alle 'bed' scènes maar eruit halen? Lekker conservatief.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:22 schreef delano.888 het volgende:
Ik stel me aan? Ik zal dan wel homofoob zijn ofzo? Ik vind het gewoon echt onaangenaam om naar te kijken. Sue me.
Ik heb verder geen enkel probleem met het feit dat mensen dat doen, maar ik moet toch wel gewoon een soap kunnen zien zonder dat ik dat "MOET" zien..
Dat zeg hij toch helemaal niet ,quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:40 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dus gewoon alle 'bed' scènes maar eruit halen? Lekker conservatief.
Mee eens.quote:Op donderdag 24 februari 2011 01:22 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso niet zo op die homo scene's maar ik heb dit ook serieus door gespoeld. Echt niet tof om zo lang naar te moeten kijken. Ik snap niet waarom ze het zo opdringen.
Dat er mensen homo zijn in de wereld heb ik geen enkel probleem mee, maar ik hoef dr niet met mn neus boven op te zitten aub.
wij homo's moeten wel alle liefde en vrijscenes van hetero's bekijken. Dan vinden wij het niet zo gek als jullie eens een keer naar een homo-vrijscene kijken. Bah wat zijn jullie kinderachtig.quote:
O gut ja dat zou ook nog een verhaallijn kunnen zijn...quote:Op donderdag 24 februari 2011 11:23 schreef Stephan1237 het volgende:
Nou, wanneer krijgen we te horen dat Charlie zwanger is van Danny?
Lucas is Edwin asservatief gezien de baas, maar in bed zal Edwin duidelijk de betere zijn...quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:21 schreef Stephan1237 het volgende:
Ik vind gewoon dat Edwin Lucas moet berijden als een paard
Ik vind het ook niet aangenaam. Ik ga dan gewoon even zappen. Maar dat doe ik ook, als ik het saai vind.quote:Op donderdag 24 februari 2011 12:22 schreef delano.888 het volgende:
Ik stel me aan? Ik zal dan wel homofoob zijn ofzo? Ik vind het gewoon echt onaangenaam om naar te kijken. Sue me.
Ik heb verder geen enkel probleem met het feit dat mensen dat doen, maar ik moet toch wel gewoon een soap kunnen zien zonder dat ik dat "MOET" zien..
Verkeerd gehoord, er was niet gebeurd.quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:35 schreef Jojoortje het volgende:
Ik kijk al 4 weken niet meer
Ik hoor nu op Boulevard dat Lucas en Edwin eindelijk seks hebben gehad?
?quote:Op donderdag 24 februari 2011 18:43 schreef LWD-Godius het volgende:
[..]
Verkeerd gehoord, er was niet gebeurd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |