quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:46 schreef teknomist het volgende:
Ze mag van mij wel een beetje mollig zijn mits dikke tetten en niet teveel hangend vet.
Nondeju das geen volslank meer das moddervet.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
http://volslankers.hyves.(...)y_HUBPhotoBox_Header
dikke wijfen die zichzelf 'volslank' noemenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
Volslank is dan ook een eufemisme voor kkdik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Nondeju das geen volslank meer das moddervet.
Wijfenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:50 schreef ukga het volgende:
[..]
dikke wijfen die zichzelf 'volslank' noemen
Spek knijpen ja, moeten rennen voor je leven omdat jij de volgende bent die opgegeten gaat worden, nee.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:50 schreef Garisson72 het volgende:
Ach komop man lekker spekkies knijpen fijn toch!
nee. slank = goed gevormd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:40 schreef wise het volgende:
volslank?
je hebt slank, goed gevormd en dik
Je kan toch even een voorbeeld op internet zoeken..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:54 schreef Skylark. het volgende:
Zijn jullie helemaal lekkerik ga dat arme meisje hier niet publiekelijk aan de schandpaal nagelen.
mietje/quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:54 schreef Skylark. het volgende:
Zijn jullie helemaal lekkerik ga dat arme meisje hier niet publiekelijk aan de schandpaal nagelen.
Dat was heel misschien in een ver verleden ooit slank. Hóóguit.quote:
Sodetyfus, wat een volk zit daar tussenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
Jawel. Is best erg. Ga die dikke luie mensen nou niet goed zitten praten. Zo van: ja voor één keer tussen de lakens is niet erg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:54 schreef Garisson72 het volgende:
De pest is gewoon: een beetje volslank is niet zo erg, maar je wéét gewoon dat het in de loop der tijd alleen maar erger gaat worden. Neem er dus geen relatie mee.
Pagina 2, die laatste serie met die rode gingerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:55 schreef RobertVH het volgende:
[..]
Sodetyfus, wat een volk zit daar tussen
Het maken van zo'n grote piercing kost gemiddeld 7 dagen werk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:58 schreef Twiitch het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ze heeft een navelpiercing! Wat ordinair!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat is een achterhaald concept, and you know it.quote:
quote:
Wat is het nou.quote:
Hey, man, maak je niet druk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:58 schreef Skylark. het volgende:
Bekrompen mensen die ervan uitgaan dat dikke mensen nooit aan sport doen. Ongenuanceerde kankerapen hier ook, geen wonder dat ik nog maar weinig hier kom.
Het is ook niet slank, maar volslank.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:55 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Bij dat neem ik het woord slank niet in de mond.
Yup, zo is fok, ze zijn allemaal bang voor mensen die niet aan het schoonheidsideaal voldoenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:58 schreef Skylark. het volgende:
Bekrompen mensen die ervan uitgaan dat dikke mensen nooit aan sport doen. Ongenuanceerde kankerapen hier ook, geen wonder dat ik nog maar weinig hier kom.
Even rekken, arm strekken, grijpen, arm buigen, mond open en dicht. Dat is toch geen sport.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:58 schreef Skylark. het volgende:
Eerst 6 dagen heienquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:59 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Het maken van zo'n grote piercing kost gemiddeld 7 dagen werk.
Ik kom nooit sportende dikkerds tegen, wel in de supermarkt, dat is meer hun natuurlijke habitat.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:58 schreef Skylark. het volgende:
Dit is KLB, hier schieten we vanuit de (al dan niet volslanke) heup. Ga naar R&P om een partijtje overgevoelig te doen aub.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:59 schreef Roellie80 het volgende:
Yup, zo is fok, ze zijn allemaal bang voor mensen die niet aan het schoonheidsideaal voldoen
Ze heeft dikke tetten en een nice ass. De rest is gewoon normaal.quote:
Door de McDrive rijden lijkt misschien op F1, maar telt niet als sportquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:58 schreef Skylark. het volgende:
Daar ben ik al maanden mee bezig vriend, ik loop immers niet mee met de massa en zet me af tegen de maatschappelijke normen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:03 schreef Skylark. het volgende:
Mensen die niet up to date zijn met de huidige trollhype.
Kijk jongens, eerst had je gewoon aardige fora. Een tijdje later kwamen de trollmensen, die trollden met trollreacties en trollsmileys.
Maar kijk, omdat dat nu door trollinflatie helemaal niet meer co0l is is nu weer gewoon doen hét nieuwe trollen.
Early adopters wijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:04 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Daar ben ik al maanden mee bezig vriend, ik loop immers niet mee met de massa en zet me af tegen de maatschappelijke normen.
"Ik vond ze al goed toen ze nog kut waren!"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:05 schreef Garisson72 het volgende:
Ik deed al gewoon toen het nog underground was.
Wat bedoel je met wij?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:05 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Early adopters wij. Al die laggards hier
.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:48 schreef Rectum het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:18 schreef SicSicSics het volgende:
Je kan ze ook elke dag 4 keer geven! Van al die extra lichaamsbeweging moet er vanzelf wat af gaan.
Wel even het eten verstoppen thuis!
Gelukkig voor jouw vriendinnetje zijn er ook mensen die wel op graatmager vallen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:01 schreef Telecaster het volgende:
Mijn ogen, wat doen jullie.
God, wat ben ik weer blij met m'n magere vriendinnetje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |