Ja, de aanstaande bruiden trekken het niet als we een stripster bestellen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ken dat. Dat is nu bij mijn zwager ook een issue.
En op mijn vrijgezellenfeest kreeg ik ook geen stripper
Onzekere zeikwijven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, de aanstaande bruiden trekken het niet als we een stripster bestellen.
De aanstaande bruiden hebben niks over het vrijgezellenfeest te zeggen eerlijk gezegd. Wat happens op het vrijgezellenfeest stays op het vrijgezellenfeest.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:45 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, de aanstaande bruiden trekken het niet als we een stripster bestellen.
Dus om gezeik te voorkomen hebben we maar besloten dat niet te doen.
Ja dat is ook mijn mening, maar ik werd overruled.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
De aanstaande bruiden hebben niks over het vrijgezellenfeest te zeggen eerlijk gezegd. Wat happens op het vrijgezellenfeest stays op het vrijgezellenfeest.
Ik moet wel heel erg aan barney en zijn strippers op vrijgezellenfeesten denken
quote:
The Hangoverquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:47 schreef Ripley het volgende:
[..]
De aanstaande bruiden hebben niks over het vrijgezellenfeest te zeggen eerlijk gezegd. Wat happens op het vrijgezellenfeest stays op het vrijgezellenfeest.
Ik moet wel heel erg aan barney en zijn strippers op vrijgezellenfeesten denken
pff, bedenkt zich gelijk weer de halve film.quote:
Mijn man ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:47 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat is ook mijn mening, maar ik werd overruled.
Met wie ga je trouwen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:48 schreef missbehavin het volgende:
[..]
How sad.. Ik heb ms wel mooiere strippers op mijn feestje dan mijn aanstaande
Hmmm, Quarter Pounder.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:49 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat is net zo romantisch als uit eten bij de Mac.
Ik verwacht dat bij ons de vriendengroep uit elkaar is gevallen voor de eerste bruiloft.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Mijn man ook
Die regelt het vrijgezellenfeest voor zijn broer
En bij mij werd het geregeld door mijn beste vriendin (mijn tante) en die kreeg mot met mijn moederDus ik kreeg ook geen stripper
Maar wel een dronken schoonmoeder op mijn vrijgezellenfeest dat was ook gaaf
Als dat je al doet denken aan blue wafflesquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
Leuke TT, doet me denken aan blue waffles
Details, detailsquote:
komt best goed....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat bij ons de vriendengroep uit elkaar is gevallen voor de eerste bruiloft.
Nu al zoveel gezeik onderling daardoor.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik verwacht dat bij ons de vriendengroep uit elkaar is gevallen voor de eerste bruiloft.
Nu al zoveel gezeik onderling daardoor.
Mjaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:50 schreef STING het volgende:
[..]
Als dat je al doet denken aan blue waffles
Nou ik zie het niet meer goed komen eigenlijk.quote:
Oh nee, dat soort onzin zou ik ook weigerenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik mag het vrijgezellenfeest van een maatje organiseren, maar hij wil koste wat kost niet in een(apen-)pak rond gaan lopen, terwijl ik vind dat ie dat gewoon moet doen.
heel zn kledingkast leeg laten halen de dag van te voren en alleen dat pak erin hangenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik mag het vrijgezellenfeest van een maatje organiseren, maar hij wil koste wat kost niet in een(apen-)pak rond gaan lopen, terwijl ik vind dat ie dat gewoon moet doen.
Maar het is geen onzin, zijn bijnaam komt van Donkey Kong, dus wil ik gewoon dat ie een apenpak aantrekt, hoort er toch ook een beetje bij ? (in een gekke outfit lopen)quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee, dat soort onzin zou ik ook weigeren
gewoon doen!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar het is geen onzin, zijn bijnaam komt van Donkey Kong, dus wil ik gewoon dat ie een apenpak aantrekt, hoort er toch ook een beetje bij ? (in een gekke outfit lopen)
Intereseert me dus echt niks waar ze me in hijsen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:53 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh nee, dat soort onzin zou ik ook weigeren
Ik moet altijd een beetje huilen als ik zoiets zie.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Maar het is geen onzin, zijn bijnaam komt van Donkey Kong, dus wil ik gewoon dat ie een apenpak aantrekt, hoort er toch ook een beetje bij ? (in een gekke outfit lopen)
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje huilen als ik zoiets zie.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:54 schreef Q. het volgende:
[..]
Je sleurt gewoon iemand van de straat?
Nee vind ik er niet bij horenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:53 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
of van die zelfbeschreven t shirtsquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:55 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet altijd een beetje huilen als ik zoiets zie.
Ik sleep jou wel van de straat af.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ga er van uit dat dat toch niet nodig zal zijn
Het is net zo leuk als met je hele vriendenclub koninginnedag in Amsterdam vieren omdat dat zo stoer is. En dan de hele dag met je blikje provinciebier lallend over straat lopen aldaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
of van die zelfbeschreven t shirtsik ben de lul ik ga trouwen enzo
kijk je het hele jaar naar uit zeker?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is net zo leuk als met je hele vriendenclub koninginnedag in Amsterdam vieren omdat dat zo stoer is. En dan de hele dag met je blikje provinciebier lallend over straat lopen aldaar.
Gelukkig mag ik bijna weer.
Het is het hoogtepunt van het jaar.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:59 schreef fennaatje het volgende:
[..]
kijk je het hele jaar naar uit zeker?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is het hoogtepunt van het jaar.. Even weg uit mijn provinciale dorpje.
Zeker welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:03 schreef MissMSX het volgende:
Geen vrijgezellenfeest blijft de beste optie
Wow, dat voelt speciaal zegquote:
Je moet het gewoon een beetje over je heen laten komen en niet van te voren al met een waslijst aan eisen komen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:03 schreef MissMSX het volgende:
wat zijn mannen dan makkelijk zoet te houden....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Zeker welmet strippers, ander hoeft t voor mij niet
Datquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:03 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie het nut van een vrijgezellenfeest niet in, dus doe ik het lekker nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet het gewoon een beetje over je heen laten komen en niet van te voren al met een waslijst aan eisen komen.
Als ik op mijn vrijgezellenfeest stripsters en drank heb ben ik al tevreden, voor de rest zien ze maar wat ze organiseren, ik doe er wel aan mee.
Simpel hequote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:05 schreef fennaatje het volgende:
[..]
wat zijn mannen dan makkelijk zoet te houden....
alcohol, paar blote vrouwen.... en je hebt r geen kind meer aan
Niet alleen mannen hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:05 schreef fennaatje het volgende:
[..]
Jij in sommige opzichten toch een halve vent?quote:
Amsterdam met Koninginnedagquote:Op dinsdag 15 februari 2011 11:58 schreef Q. het volgende:
[..]
Het is net zo leuk als met je hele vriendenclub koninginnedag in Amsterdam vieren omdat dat zo stoer is. En dan de hele dag met je blikje provinciebier lallend over straat lopen aldaar.
Gelukkig mag ik bijna weer.
Haha ja iddquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:07 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij in sommige opzichten toch een halve vent?
Hell no!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wilt dus geen mannelijke strippers?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:09 schreef Memento-Mori het volgende:
Vanaf volgende week wordt de kas gespektblij
en ook het grijze paar laarsjes gekocht
ikke wel.... kom maar op!!!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je wilt dus geen mannelijke strippers?
Och, andersom toch ook ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:05 schreef fennaatje het volgende:
[..]
Waarom heb ik toch ook zo'n zieke geest?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet het gewoon een beetje over je heen laten komen
Dat dus. Als je toch al die onbedwingbare behoefte hebt om naar andere naakte wijven te kijken en je mag dat voor je huwelijk al niet, waarom ga je trouwen met die vrouw?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:13 schreef Ripley het volgende:
Ik lust geen chocola.
Vraag me ook verder wel af waarom er zo hysterisch nodig strippers nodig zijn, de meeste strippers zijn nu niet echt interessant. Het komt een beetje gefrustreerd over
Hoort er gewoon een beetje bij denk ik.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:13 schreef Ripley het volgende:
Ik lust geen chocola.
Vraag me ook verder wel af waarom er zo hysterisch nodig strippers nodig zijn, de meeste strippers zijn nu niet echt interessant. Het komt een beetje gefrustreerd over
Lijkt me gewoon grappig, voor die keer. Verder hoef ik geen rare dingen als verkleedpartijen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:13 schreef Ripley het volgende:
Ik lust geen chocola.
kijken mag toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat dus. Als je toch al die onbedwingbare behoefte hebt om naar andere naakte wijven te kijken en je mag dat voor je huwelijk al niet, waarom ga je trouwen met die vrouw?
Want dat mocht voorheen met regelmaat, maar na het huwelijk ineens niet meer?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hoort er gewoon een beetje bij denk ik.
Nog 1 keer met je gezicht in een andere borstpartij gedrukt worden.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:14 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat dus. Als je toch al die onbedwingbare behoefte hebt om naar andere naakte wijven te kijken en je mag dat voor je huwelijk al niet, waarom ga je trouwen met die vrouw?
Vraag dat maar aan de gemiddelde vrouwquote:
Nee op 1 of andere manier zijn ze daar voor het huwelijk ook al op tegen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Want dat mocht voorheen met regelmaat, maar na het huwelijk ineens niet meer?
[..]
Ik bedoel maarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee op 1 of andere manier zijn ze daar voor het huwelijk ook al op tegen.
De meeste dan.
Maar misschien heb ik er als ik mijn droomvrouw gevonden heb op mijn vrijgezellenfeest wel geen behoefte meer aan dan.
dan mag je zn ogen wel uitsteken.... kijken doen ze toch, zolang ze maar alleen van jou snoepen toch?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan de gemiddelde vrouw
Kijken vind ik inderdaad prima. Ik snap alleen niet waarom het zo'n absolute must is bij sommige mannen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vraag dat maar aan de gemiddelde vrouw
Dat vraag je aan mij?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:18 schreef fennaatje het volgende:
[..]
dan mag je zn ogen wel uitsteken.... kijken doen ze toch, zolang ze maar alleen van jou snoepen toch?
honger als een paardquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:18 schreef Samzz het volgende:
Goddomme, ik moet echt constant pissen als een paard
Mja, lunch
kan me er niet druk over maken....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij?
En het feit dat ze toch wel kijken wil niet zeggen dat mevrouw het er mee eens is.
Ik zeg ook altijd pissen als een paardquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:20 schreef STING het volgende:
[..]
honger als een paard
pissen als een paard?
Ik zie niet in wat er mis mee is als mijn vent naar een mooie vrouw kijkt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Dat vraag je aan mij?
En het feit dat ze toch wel kijken wil niet zeggen dat mevrouw het er mee eens is.
I could eat a horse.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zeg ook altijd pissen als een paardOf pissen als een reiger.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik zie niet in wat er mis mee is als mijn vent naar een mooie vrouw kijkt.
Inderdaad. Alsof jezelf blind bent voor een knappe man. Ligt alleen wel een beetje aan de manier waaropquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een paardquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:20 schreef STING het volgende:
[..]
honger als een paard
pissen als een paard?
idd..... allemaal mens he?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:23 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
M'n ex vond het ook ok, ze keek zelf net zo hard
Ze keek zelden naar andere mannen/jongens, maar wel mee als ik omkeek naar een meisje/vrouwquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:24 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ze keek zelden naar andere mannen/jongens, maar wel mee als ik omkeek naar een meisje/vrouw
Ik krijg altijd schokjes van een vriendinquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:23 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben gewoon een paard
En ik ben statisch geladen of zoKrijg constant stroom van de deurklink en m'n bureaustoel
Kinkyquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg altijd schokjes van een vriendinEcht alleen bij haar.
Ik weet niet hoe het kanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik krijg altijd schokjes van een vriendinEcht alleen bij haar.
Je haar. Droog haar raakt snel statisch geladen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het kanIk krijg die tikken met leren zolen, met rubber zolen en ook als ik geen schoenen aan heb
Geen last van droog haarquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je haar. Droog haar raakt snel statisch geladen.
welke vent?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
die hypothetischequote:
volgende meet bij jou?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:31 schreef Royco1 het volgende:
Whoehoe, ben bijna voor 100 procent eigenaar van een cafe nu.
ik ben vaak nog eerder dan hijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:22 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
was al bang dat je me ging verloochenen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik ben vaak nog eerder dan hij"die zou ik wel doen
" en dan hij "eehm ja ik ook wel
"
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:31 schreef Royco1 het volgende:
Whoehoe, ben bijna voor 100 procent eigenaar van een cafe nu.
ja ik ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor.
Maar ooit toch wel hoop ik
Ja op hyves, maar die zijn niet openbaar volgens mij en sowieso niet erg duidelijk.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:43 schreef PBateman1978 het volgende:
Staan er ergens foto's online van die kroeg Royco ?
Nee, same here hoor babequote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:38 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja ik ookmaar ik zie t bij mij nog niet heel snel gebeuren
![]()
Het is nog niet helemaal rond, maar het ziet er heel rooskleurig uit en gaat nu heel snelquote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:49 schreef PeuRac het volgende:
Gefeliciteerd Roycotof dat alles gelukt is
Je gaat pachten of zo? Wat is zoiets als een kroeg kopen?quote:
De kroeg ziet er rooskleurig uit?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is nog niet helemaal rond, maar het ziet er heel rooskleurig uit en gaat nu heel snel
Die hebben een andere functiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar hebben we tieten voor, om te mogen miepen
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:51 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
daar hebben we tieten voor, om te mogen miepen
Dat dusquote:
Gaaf hoor! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Het is nog niet helemaal rond, maar het ziet er heel rooskleurig uit en gaat nu heel snel
Wou je nu gaan vertellen dat ze voor meer zaken gebruikt worden dan alleen een vrouw 'op te leuken'?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:52 schreef fennaatje het volgende:
[..]
meerdere mop... multifunctioneel
Die rotbabies ook altijd.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:53 schreef STING het volgende:
[..]
Wou je nu gaan vertellen dat ze voor meer zaken gebruikt worden dan alleen een vrouw 'op te leuken'?
Flesjequote:
Wacht maar tot dat rode vlees z'n verdere intrede doetquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow daar knap je van op.. een lekker broodje met ossenworst
ben al bijna zo rustig dat ik me directeur niet meer van het leven wil beroven alleen nog maar verwonden
Dan heeft ie dus gwn alsnog pechquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:04 schreef STING het volgende:
[..]
Wacht maar tot dat rode vlees z'n verdere intrede doet
Ik denk jij ook, dan zit je zonder werkquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:05 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dan heeft ie dus gwn alsnog pech
Dat moeten ze dan maar eerst eens bewijzen.. denk dat me collega's me wel helpen van hem af te komenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:05 schreef STING het volgende:
[..]
Ik denk jij ook, dan zit je zonder werk
Door schulden van de huidige eigenaar gaat het helemaal buiten hen om, en neem ik in principe alleen het huurcontract over, en de inventaris die nu van de heineken is.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 12:50 schreef Ripley het volgende:
[..]
Je gaat pachten of zo? Wat is zoiets als een kroeg kopen?
Waarom moet hij dood?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:06 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Dat moeten ze dan maar eerst eens bewijzen.. denk dat me collega's me wel helpen van hem af te komen![]()
hij is bij het andere personeel ook totaal niet geliefd dus dat komt wel goed
Nee hoor, zowaar eens nietquote:
omdat zij niet in staat was om 'nee' te zeggenquote:
Dan wordt je toch ook geen eigenaar, maar pachter?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:06 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Door schulden van de huidige eigenaar gaat het helemaal buiten hen om, en neem ik in principe alleen het huurcontract over, en de inventaris die nu van de heineken is.
He, we kunnen wel mooi die truc uithalen dat we elkaars bazen ombrengenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:03 schreef Carooltje79 het volgende:
Sow daar knap je van op.. een lekker broodje met ossenworst
ben al bijna zo rustig dat ik me directeur niet meer van het leven wil beroven alleen nog maar verwonden
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:09 schreef missbehavin het volgende:
[..]
He, we kunnen wel mooi die truc uithalen dat we elkaars bazen ombrengen
Ze geeft zelf geen antwoord.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat zij niet in staat was om 'nee' te zeggen
Ja klopt.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:08 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan wordt je toch ook geen eigenaar, maar pachter?
en omdat ie me nu al bijna een jaar alleen maar loopt af te zeiken/kraken en me eruit wil werkenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:08 schreef PeuRac het volgende:
[..]
omdat zij niet in staat was om 'nee' te zeggen
Niet dat dat niet leuk is hoor, maar dan is het wel een beetje gek om te zeggen dat je bijna voor 100% eigenaar wordt.quote:
Ja is een beetje verkeerde woordkeuze geweest.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:12 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niet dat dat niet leuk is hoor, maar dan is het wel een beetje gek om te zeggen dat je bijna voor 100% eigenaar wordt.
Ander werk zoeken? Wat doe je voor werk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en omdat ie me nu al bijna een jaar alleen maar loopt af te zeiken/kraken en me eruit wil werken
En waarom ga je dan zelf niet weg? Eventueel in overleg met je werkgever, een zogenaamde gouden handdruk?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:12 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
en omdat ie me nu al bijna een jaar alleen maar loopt af te zeiken/kraken en me eruit wil werken
Je gaat toch wel de naam veranderen he?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja is een beetje verkeerde woordkeuze geweest.
Bedoel eigenlijk gewoon dat het dus bijna zeker is dat ik het overneem.
Eindelijk.
secretaresse, en dat ga ik zeker doen maar het was de bedoeling dat ie niet lang zou blijven dus ik denk dat zing ik wel uit maar hij heeft nu weer een jaar verlenging.. en dat ga ik echt niet trekken nog een jaar hier samen met hem...quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Ander werk zoeken? Wat doe je voor werk?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
secretaresse, en dat ga ik zeker doen maar het was de bedoeling dat ie niet lang zou blijven dus ik denk dat zing ik wel uit maar hij heeft nu weer een jaar verlenging.. en dat ga ik echt niet trekken nog een jaar hier samen met hem...
Nee blijft gewoon behouden.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Je gaat toch wel de naam veranderen he?
Als je niet minstens directeur bent is dat meestal een blikken handdrukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En waarom ga je dan zelf niet weg? Eventueel in overleg met je werkgever, een zogenaamde gouden handdruk?
Hoe heet het nu dan? Mag ook via PM/DMquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:16 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Damn, weer herkenbaar... wij arme secretaresses
Het klinkt zo Old Spicequote:
Misschien tijd voor een communcatietraining?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:15 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
secretaresse, en dat ga ik zeker doen maar het was de bedoeling dat ie niet lang zou blijven dus ik denk dat zing ik wel uit maar hij heeft nu weer een jaar verlenging.. en dat ga ik echt niet trekken nog een jaar hier samen met hem...
The Old Sailor.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe heet het nu dan? Mag ook via PM/DM
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Als je niet minstens directeur bent is dat meestal een blikken handdruk
nou inderdaad denk niet dat er meer in zit dan een trap na....quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Achja, als je toch wel wilt, is alles wat je me krijgt toch mooi meegenomen? Je hoeft niet meteen 5 jaar salarissen te hopen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
The Old Sailor.
Net als die in amsterdam, maar dan met een minder uitzicht.
Die heet bij ons The Big Apple.quote:
Wel een beetje foute naam voor een kroeg in t binnenlandquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:17 schreef Royco1 het volgende:
[..]
The Old Sailor.
Net als die in amsterdam, maar dan met een minder uitzicht.
ja die heeft ie afgelopen vrijdag gehad omat er zoveel klachten zijn vanuit het personeel, maar dat heeft ie vandaag de hele ochtend lopen afkraken en belachelijk zitten maken dus die andere sessies zullen niet veel effect hebben ben ik bangquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een communcatietraining?
Ik doe er altijd heel lacherig over, maar bij ons op het werk heeft dat echt enorm effect gehad op hoe mensen tegen elkaar aankijken en zich opstellen.
Denk groot?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:18 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Die heet bij ons The Big Apple.
Denk groot
Nee, maar je wilt wel eerst een nieuwe baan hebben voor je ontslag neemtquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, als je toch wel wilt, is alles wat je me krijgt toch mooi meegenomen? Je hoeft niet meteen 5 jaar salarissen te hopen.
Dan krijg je nooit meer een gouden koperen handdrukquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar je wilt wel eerst een nieuwe baan hebben voor je ontslag neemt
De eigenaar die met de naam is gekomen was een oude marineman.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wel een beetje foute naam voor een kroeg in t binnenlandHoe is t interieur?
Houdt ook rekening met uitkeringenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Achja, als je toch wel wilt, is alles wat je me krijgt toch mooi meegenomen? Je hoeft niet meteen 5 jaar salarissen te hopen.
ja inderdaad ik ben wel de kostwinner en heb ook een jochie om aan te denken.. anders had ik allang weggeweest hier..quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:19 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, maar je wilt wel eerst een nieuwe baan hebben voor je ontslag neemt
Zie je, met zo'n instelling gaat het al mis hequote:
Exact.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan krijg je nooit meer een gouden koperen handdruk
Mensen hier willen niet groot denken, en het liefst zo weinig mogelijk veranderingen.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:20 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zie je, met zo'n instelling gaat het al mis he
Nu weet ik het zeker, wij zijn zusjes!quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:20 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
ja inderdaad ik ben wel de kostwinner en heb ook een jochie om aan te denken.. anders had ik allang weggeweest hier..
Wordt tijd voor jouquote:
Is ook wel een beetje part of the job natuurlijk. Je bent in de basis al slaaf van je baas.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:16 schreef missbehavin het volgende:
Damn, weer herkenbaar... wij arme secretaresses
Jawel tochquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Het zijn er steeds meer he? Ik heb er niets mee te maken, echt niet!
Groot gelijk hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mensen hier willen niet groot denken, en het liefst zo weinig mogelijk veranderingen.
nee maar dan zal ik em echt aan zn stropdas over zn bureau moeten trekken... dan krijg ik vast me ontslag welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
Houdt ook rekening met uitkeringenDie krijg je niet standaard als je zelf ontslag neemt.
Nou hier wordt het wel erg overdreven hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:22 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is ook wel een beetje part of the job natuurlijk. Je bent in de basis al slaaf van je baas.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:21 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nu weet ik het zeker, wij zijn zusjes!
Verwijtbaar ontslag. geen uitkering.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee maar dan zal ik em echt aan zn stropdas over zn bureau moeten trekken... dan krijg ik vast me ontslag wel
Het liefst hou ik me zo min mogelijk bezig met andere moeders. Meestal hebben ze stomme kinderen en zijn ze lelijk. Daar hou ik niet van.quote:
De moeders of de kinderen?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Het liefst hou ik me zo min mogelijk bezig met andere moeders. Meestal hebben ze stomme kinderen en zijn ze lelijk. Daar hou ik niet van.
ohw jaaaa dat is ook zo... ach dan meld ik me wel ziekquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Verwijtbaar ontslag. geen uitkering..
Ik geloof er niks vanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:21 schreef L-E het volgende:
[..]
Het zijn er steeds meer he? Ik heb er niets mee te maken, echt niet!
Je hebt wel gelijk. Gelukkig hoef ik me niet meer op het schoolplein te vertonenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:23 schreef L-E het volgende:
[..]
Het liefst hou ik me zo min mogelijk bezig met andere moeders. Meestal hebben ze stomme kinderen en zijn ze lelijk. Daar hou ik niet van.
Ontslag ja, uitkering neequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:22 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
nee maar dan zal ik em echt aan zn stropdas over zn bureau moeten trekken... dan krijg ik vast me ontslag wel
Daar zou ik, zelfs als moeder, niet dood gevonden willen worden. Dus ik snap wel waarom ze hier spammenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
En dat terwijl er een heel subforum voor ze is gebouwd.
ja daar gaat me fantasiequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ontslag ja, uitkering nee
Maar dat had je al door, zie ik
in dit geval allebeiquote:
Je moet eerst zorgen dat je je ontslag hebt gehad, en daarna nog een keer terug gaan om hem het bureau over te trekken.quote:
Jij bent single. Hoef je alleen even te werpen om erbij te horen hierquote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je moet eerst zorgen dat je je ontslag hebt gehad, en daarna nog een keer terug gaan om hem het bureau over te trekken.
Dit geval? Ging het over een specifiek geval?quote:
Daar doe ik niet aan meequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:26 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij bent single. Hoef je alleen even te werpen om erbij te horen hier
Wat je kan doen, is een bordje om je nek hangen waarop staat: 'Oost-Indisch doof '.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:30 schreef L-E het volgende:
Over een jaar sta ik op dat verdomde schoolplein. Ben zo bang dat ze tegen me gaan praten dan.
Als jij niks zegt.. dan zeggen die verwende krengen ook niks hoorquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:30 schreef L-E het volgende:
Over een jaar sta ik op dat verdomde schoolplein. Ben zo bang dat ze tegen me gaan praten dan.
Of je aansteken met het kortepittigekapselvirusquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:30 schreef L-E het volgende:
Hehequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:30 schreef L-E het volgende:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:30 schreef L-E het volgende:
Ik heb goede hoop dat ze me bij voorbaat al haten, vanwege mijn mooie kind. Dat zou leuk zijn, dan voelen ze ook niet de behoefte iets tegen me te zeggen. Slechts doodverwensingen, maar die ben ik wel gewend.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat je kan doen, is een bordje om je nek hangen waarop staat: 'Oost-Indisch doof '.
oftewel, je hoorde er niet bijquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
Ik heb ze altijd goed weten te ontwijken.
Je dropte je kleine man gecamoufleerd af?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
Jij bent dan ook een topperquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat ze me bij voorbaat al haten, vanwege mijn mooie kind. Dat zou leuk zijn, dan voelen ze ook niet de behoefte iets tegen me te zeggen. Slechts doodverwensingen, maar die ben ik wel gewend.
Zo zal het dus écht gaan, ik weet het zeker.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
HeheMI van zeurende moeders die achter elkaars rug om over L-E praten
hehe, zet je dan wel zo'n blik op van "fuck-off, mijn kind is toch mooier"quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik heb goede hoop dat ze me bij voorbaat al haten, vanwege mijn mooie kind. Dat zou leuk zijn, dan voelen ze ook niet de behoefte iets tegen me te zeggen. Slechts doodverwensingen, maar die ben ik wel gewend.
Godzijdank niet neequote:
Ik ookquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:32 schreef missbehavin het volgende:
1 reden om een kind te hebben, milf's oppikken bij t schoolpleinquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:33 schreef L-E het volgende:
[..]
Zo zal het dus écht gaan, ik weet het zeker.
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je dropte je kleine man gecamoufleerd af?
Oh ja, want we zitten vast achter hun slome, saaie lelijke man aanquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:33 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Ik ookscheiden schijnt besmettelijk te zijn
Ik wil je even wijzen op je eigen onderschrift.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
1 reden om een kind te hebben, milf's oppikken bij t schoolplein
We komen nooit buiten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:34 schreef Kreator het volgende:
Wel apart dat alle moederwijve hier 'anders' zijn en ik ze toch echt maar zelden tegenkom.
ohja, maar die slaat alleen op MissBquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:34 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik wil je even wijzen op je eigen onderschrift.
nou zo reageren ze welquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh ja, want we zitten vast achter hun slome, saaie lelijke man aan
Nog steeds beledigd dat ze je afwees?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:35 schreef PeuRac het volgende:
[..]
ohja, maar die slaat alleen op MissB
Het is koud, donker en eenzaam in de friendzonequote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Nog steeds beledigd dat ze je afwees?
In de milfzone is dat heel anders?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is koud, donker en eenzaam in de friendzone
Toch blijven sommigen er jaaaaaaren zitten.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:36 schreef L-E het volgende:
[..]
Nog steeds beledigd dat ze je afwees?
Kak, zit ik daar alleen dan? Dacht dat het daar vol zat met mannenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee hoor, valt reuze mee.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:38 schreef PeuRac het volgende:
[..]ik kom er niet meer overheen
[..]
Kak, zit ik daar alleen dan? Dacht dat het daar vol zat met mannenKonden we een beetje bier drinken en over vrouwen zeiken enzo.
Jullie delen nog wel jullie haat voor Birkenstocks. Waarom het niets is geworden is beyond me.quote:
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:37 schreef Ripley het volgende:
[..]
In de milfzone is dat heel anders?
snap ik ook nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:39 schreef L-E het volgende:
[..]
Jullie delen nog wel jullie haat voor Birkenstocks. Waarom het niets is geworden is beyond me.
Shit, zit ik daar weer eenzaam te wezenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel me dom, volgens mij is het heel obvious
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:42 schreef PeuRac het volgende:
ik snap een smsje niet
Ang3l weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik voel me dom, volgens mij is het heel obvious
Nee, kennis van me (vrouwelijk).quote:
Ik heb het even niet bijgehouden maar de huidige posters zijn wel single geloof ik. Alleen Kluts is ondertussen vergeven.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:46 schreef UIO_AMS het volgende:
Wie doet het met wie hier in singles tegenwoordig? Rip, stuur me eens een lijstje. Dan weet ik met wie ik moet aanpappen. Of juist niet.
Jij hebt het idd niet bijgehoudenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:49 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ik heb het even niet bijgehouden maar de huidige posters zijn wel single geloof ik. Alleen Kluts is ondertussen vergeven.
Idd, hoe ze kan vergeten dat jij getrouwd bent is me een raadselquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:51 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Jij hebt het idd niet bijgehouden
Wishful thinkingquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Idd, hoe ze kan vergeten dat jij getrouwd bent is me een raadsel
Goeiemiddag meneerquote:
ow ja, lotuss heeft een neger en wie doet LDG?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:52 schreef MissMSX het volgende:
LDG en Lotusss doen ook niet meer mee
Gasolquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
ow ja, lotuss heeft een neger en wie doet LDG?
Nee ik kreeg het advies om eerst me ontslag te krijgen (ivm uitkering) en dan nog xtje terug te komenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:57 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Middag dorpsgenoot![]()
Al je baas in de shredder gestopt?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:57 schreef Ripley het volgende:
[..]
ow ja, lotuss heeft een neger en wie doet LDG?
quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:59 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
Nee ik kreeg het advies om eerst me ontslag te krijgen (ivm uitkering) en dan nog xtje terug te komen
Ze riep ooit dat ze een neger had dacht ik. Ben ik abuis?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 13:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
heeft lotuss een nieuwe vriend dan?
dan wel jaquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:00 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ze riep ooit dat ze een neger had dacht ik. Ben ik abuis?
Of het voelde als een negerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:01 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan wel jawant ik heb dr vriend ontmoet en das echt geen neger of ik moet kleurenblind zijn
quote:
ff een belletje die kant op lijkt me de snelste optie, of zou t allemaal top secret stiekem gedoe zijn?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
Ik zoek een organogram van het ministerie van Veiligheid en Justitie. Vind ik dus niet he
Ik ben bang dat je die mogelijkerwijs niet gaat krijgen. Of hij zal niet compleet zijn omdat er nog wat takken zijn die onder staatsveiligheid behoren.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:10 schreef Samzz het volgende:
Ik zoek een organogram van het ministerie van Veiligheid en Justitie. Vind ik dus niet he
Nee, lijkt me niet, van alle andere ministeries staat het er wel op.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:12 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ff een belletje die kant op lijkt me de snelste optie, of zou t allemaal top secret stiekem gedoe zijn?
Volgens de baas moet dat kunnen, maar ik vind 'm echt nietquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:13 schreef Wicked-Game het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je die mogelijkerwijs niet gaat krijgen. Of hij zal niet compleet zijn omdat er nog wat takken zijn die onder staatsveiligheid behoren.
Omdat je te cheap bent voor een aboquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Volgens de baas moet dat kunnen, maar ik vind 'm echt nietIk ga zo denk ik maar even bellen.
En waarom heb ik een add voor schaamlipcorrectie in de balk staan?
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:16 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Omdat je te cheap bent voor een abo
In dat geval moet ik maar gehoor geven aan die advertentie?quote:
Voor zover ik weet is dat niet nodig en duur.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:20 schreef Samzz het volgende:
[..]
In dat geval moet ik maar gehoor geven aan die advertentie?
Ik zou erom lachen en het vervolgens gewoon vergeten?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:21 schreef Ang3l het volgende:
De anonieme valentijnskaart die ik had gekregen was fake
Van een vriend die me wilde laten denken dat er toch nog wel iemand was die me geheim zou aanbidden.
Vraag aan jullie: is dat lief of is dat gemeen?
Wat zouden jullie voelen in mijn situatie?
Allebei, maar het is lief.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Van een vriend die me wilde laten denken dat er toch nog wel iemand was die me geheim zou aanbidden.
Pijn aan mijn reet ?quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik was het dan ook niet van planquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:22 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Voor zover ik weet is dat niet nodig en duur.
Pff wat flauw zeg.quote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Ik zou me hard in mijn sterretje genomen voelenquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Zelfs als het dus bewust zo gedaan wa som het me te laten denken?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |